Bekijk originele versie : Ik geloofde me oren niet toen ik me moeder dit hoorde zeggen!
Ze kwam erachter dat me broertje een nederlandse vriendin heeft, maar ik dacht dat ze em wel zou gaan uitschelden ofzo op z'n minst! Maar ze reageerde gewoon met, maak niet uit, zolang je maar met een marokkaanse vrouw trouwt! Ik dacht what the **** zegt zij nou weer!!! Ik wist niet of ik erom moest lachen of wat..
Guadaloupe
01-05-2003, 13:49
integratie
:hoedaf:
MarocStar
01-05-2003, 13:50
Origineel gepost door temsamni
Ze kwam erachter dat me broertje een nederlandse vriendin heeft, maar ik dacht dat ze em wel zou gaan uitschelden ofzo op z'n minst! Maar ze reageerde gewoon met, maak niet uit, zolang je maar met een marokkaanse vrouw trouwt! Ik dacht what the **** zegt zij nou weer!!! Ik wist niet of ik erom moest lachen of wat.
:hihi:
SweetRose
01-05-2003, 13:51
:jammer:
Misschien is ze het beu om te waarschuwen en uitschelden door U....:D
Ze dacht...ach weer een temsamni die bij die chicks in de smaak valt...:D
Gelukkig zijn mijn broers getrouwd met een puur marokkaanse :p
C_warrior
01-05-2003, 13:53
Origineel gepost door DuTSKe
:jammer:
Misschien is ze het beu om te waarschuwen en uitschelden door U....:D
Ze dacht...ach weer een temsamni die bij die chicks in de smaak valt...:D
Gelukkig zijn mijn broers getrouwd met een puur marokkaanse :p
Jullie belgen hebben wel manieren he Met U
hhihihh
Nounousa
01-05-2003, 13:53
Dit is echt erg... het integratiebeleid doet het wel goed ja...
Subhanallah... waar blijft de Deen...:(
Geen wonder dat het mis gaat met die marokkaanse jongens van tegenwoordig dan he :jammer:
smaraagd
01-05-2003, 13:54
Hij had een paar klappen moete krijgen oef.......
misschien andere keer beter........:kwaad:
:zwaai: :zwaai: Smaraagd! :zwaai: :zwaai:
SweetRose
01-05-2003, 14:03
Origineel gepost door chabab
Jullie belgen hebben wel manieren he Met U
hhihihh
:o dank u...
maar ik ben GEEN :belgie: :kwaad:
C_warrior
01-05-2003, 14:07
Origineel gepost door DuTSKe
:o dank u...
maar ik ben GEEN :belgie: :kwaad:
Ben je geen Belg???? ahahhahahah wat dan wel :o
sorry sorry hahah
miszyiman
01-05-2003, 14:07
ewa jongens mogen tegenwoordig alles,omgaan met wie ze willen maar als ze maar met een marokaanse trouwen
bij jongens is het niet zo erg als wanneer een meisje dat tegen hun ouders zeggen
want jongens hebben hun 'behoeftes'
verschrikkelijk he
maar wat wil je er aan doen
het enige wat je kunt doen is wanneer je later kinderen krijgt hun hetzelfde leren en geen onderscheid maken tussen geslachten
bousa
Origineel gepost door temsamni
Ze kwam erachter dat me broertje een nederlandse vriendin heeft, maar ik dacht dat ze em wel zou gaan uitschelden ofzo op z'n minst! Maar ze reageerde gewoon met, maak niet uit, zolang je maar met een marokkaanse vrouw trouwt! Ik dacht what the **** zegt zij nou weer!!! Ik wist niet of ik erom moest lachen of wat.
ja joh normaalste zaak van de wereld ik heb ook tegen me m'n ma gezegd dat ik met het buurmeisje gind die tegenover me woont in marokko en dat ik een turkse vriendin had enso het enige wat ze zei je zal ervan leren
SweetRose
01-05-2003, 14:20
Origineel gepost door chabab
Ben je geen Belg???? ahahhahahah wat dan wel :o
sorry sorry hahah
Kben een marokkaanse belg...:D:D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.