Bekijk originele versie : DAKKA "JONGEREN" in A'dam
Assalaam iedereen,
Ik hoor steeds verhalen oner een dakka groep met kinderen in A'dam ik heb een tijdje geleden dit nummer gekregen 020 763 6970 alleen klopt die niet kan iemand mij helpen aan een nummer........
En welke Dj is goed en niet al te duur??
ik heb over ene Dj Houda gehoord kent iemand haar??
LIEFS,
MOI ;)
die dakka el marrakchia met kinderen zijn inderdaad best goed...k zal kijken voor je of ik hun GOEDE nummer voor je kan regelen....zo ja dan plaats ik t hier zo spoedig mogelijk.....en wat betreft dj houda....k vind haar niet echt wauwww....als ik jou was zou ik nog maar ff verder zoeken.... :zwaai:
houda is een schat van een mens, maar draaien kan ze niet, de manier hoe zij draait kan ik het ook. Als het ene liedje is afgelopen dan pas draait ze de andere liedje.
Wie ik je wel kan aanraden is dj jablia
die doet het zo als het moet.
die maakt er een echte feest van.
Beni_Bouyachie17
05-05-2003, 10:01
020 763 6970 had ik door gegeven denk ik doorgegeven op een forum toen der tijd, maar ik geloof dat het dus 020-2763 6970 moet wezen..
Thala en veel suc6 met zoeken meid, :zwaai:
el_moechoe
05-05-2003, 10:19
hoe heet die dakka marrakchia??
Beni_Bouyachie17
05-05-2003, 11:26
Oulidat assi ..
Dank jullie wel jullie zijn echt schatten!!!
En ik heb Dj Jablia kunnen krijgen ze vraagt € 675,- best wel duur eigenlijk....... of is dit zo een beetje en standaardprijs??
ik ga die Dakka proberen dank jullie wel
LIEFS,
MOI ;)
Het nummer klopt niet het heeft namelijk 11 cijfers??
Iemand het goed nummer??
LIEFS,
MOI ;)
maroc_chica
14-05-2003, 13:16
Origineel gepost door samraa
houda is een schat van een mens, maar draaien kan ze niet, de manier hoe zij draait kan ik het ook. Als het ene liedje is afgelopen dan pas draait ze de andere liedje.
Wie ik je wel kan aanraden is dj jablia
die doet het zo als het moet.
die maakt er een echte feest van.
je hebt gelijk meid dj jeblia is echt tof ze kan goede muziek draaien en maakt het ook nog gezellig ook :) :)
Beni_Bouyachie17
14-05-2003, 14:00
OEh sorry
ik denk dan dus 020-263 6970
Je moet zelf even kijken wat het 1 ste cijfer van a dam is want dat is het enigste wat fout is ...
I hoop je geholpen te kunnen hebben..
Maar ejj dj bahija ??? damnn ejj weet je net zeker ?? 675 euro my ass maar goed..
Meid erf mabroek en insha allah op een goed huwelijk en een sprookjes bruiloft tbarkelah glek..
Thala,
Origineel gepost door kamizzza
675 eur !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Haha jij bent echt gefleschtttttttttttttttttttttttttt
Voor onze Dj hebben we 450 eur betaalt en die is nog 10 keer zo beter ook
maar dat zijn de afspraken en onderhandelingen die je maakt
Welke dj had jij genomen :)
Ik vind het inderdaad ook veels te veel heeft iemand dan een nummer voor mij van een vrouwelijke dj?? (goedkoper)??
Alvast bedankt
Liefs,
MOI ;)
De bruiloft is op 12 September,
en ze doen bij ons heel erg moeilijk over mannen enzo dus liever wel en vrouwelijke dj maar als je een goede mannelijjke dj kent die niet zoveel vraagt vind ik het ook best...
Dank je wel.....
LIEFS,
MOI ;)
het nummer is fout!!! die dakka is wlidad asfi en bestaat uit hamza,ali,mehdi en hassan en het zijn leuke jongens ik maak reclame voor ze omdat het kenissen zijn:D
Beni_Bouyachie17
20-05-2003, 23:37
nou mied geef het nummer dan nog eens ,
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.