Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Marokkaanse meisjes die zeggen dat ze op J.Lo lijken zijn gewoon vette varkens!

Pagina's : [1] 2 3 4

LZN
01-05-2003, 12:51

Jongens, hierzo een tip! Als je een meisje door de telefoon op chat of msn ofzo vraagt hoe ze eruit ziet, en ze zegt dat ze op J.Lo lijkt, geloof me! Block die handel (tenzij je van vette varkens houdt). Het zijn gewoon wijffen met een veel te dikke reet! Het is gewoon een synoniem geworden om te zeggen dat ze dik zijn! :D Ik heb er al een keer op de harde manier achter moeten komen, waarna ik voor de rest van de dag met een zeekoe moest gaan rondlopen!.

Soefy
01-05-2003, 12:53
:ego: wie wil er nou met jouw chatten http://www.click-smilies.de/sammlung/fragend/confused-smiley-009.gif die is een zeeKOE jah :hihi:

SaMiax
01-05-2003, 12:56
Origineel gepost door temsamni Jongens, hierzo een tip! Als je een meisje door de telefoon op chat of msn ofzo vraagt hoe ze eruit ziet, en ze zegt dat ze op J.Lo lijkt, geloof me! Block die handel (tenzij je van vette varkens houdt). Het zijn gewoon wijffen met een veel te dikke reet! Het is gewoon een synoniem geworden om te zeggen dat ze dik zijn! :D Ik heb er al een keer op de harde manier achter moeten komen, waarna ik voor de rest van de dag met een zeekoe moest gaan rondlopen! heheheheh.... Meskina... ewa zij kan er ook niks aan doen dat ze er zo uit ziet... had je maar nietmoeten chattten met je achterlijke hoofd.. dan had je ook geen vernedering gehad ;) think twice before you do something boy..

Solid
01-05-2003, 12:59
dat klopt helaas wel moet ik zeggen waar ik niet tegen kan is dat ze doen alsof ze echt lekker zijn ofzo, op een gegeven moment gaan ze erin geloven PS: dat geldt niet voor alle meisjes

Lady_moi
01-05-2003, 13:00

jlo is mooi maar haar dubbelgangers zijn fake - dik

GangstaLovin
01-05-2003, 13:00
Heb dat ook heel vaak gehoord ja ....dat veel van die meisjes die zeggen dat ze op JLO lijken gewoon echt diiiiiiiiiiik zijn.

T-ManiaC
01-05-2003, 13:02
Jij weer met je gare topics over meisjes... Een tip meisjes.. als een jongen zegt ik lijk op Vin Diesel dan is hij een papzak!!! Een vette varken!! Nee ff serieus als een jongens zegt Ik Ben Mooi/Lekker ect... is het zwaar een nerd!!! :nerd: Dat zal je vast ook met meisjes hebben...

SaMiax
01-05-2003, 13:02
ewa wie weet bedoel ze er mee dat ze ook een dikke REE.T hebben en BORSTE.N... dusssssssssss :p

SaMiax
01-05-2003, 13:04
Origineel gepost door TouriaTetouania Jij weer met je gare topics over meisjes... Een tip meisje.. als een jongen zegt ik lijk op Vin Diesel dan is hij een papzak!!! Een vette varken!! Nee ff serieus als een jongens zegt Ik Ben Mooi/Lekker ect... is het zwaar een nerd!!! :nerd: :hihi: het is een jongen die het geopent heeft.. :melig:

C_warrior
01-05-2003, 13:06
Origineel gepost door temsamni Jongens, hierzo een tip! Als je een meisje door de telefoon op chat of msn ofzo vraagt hoe ze eruit ziet, en ze zegt dat ze op J.Lo lijkt, geloof me! Block die handel (tenzij je van vette varkens houdt). Het zijn gewoon wijffen met een veel te dikke reet! Het is gewoon een synoniem geworden om te zeggen dat ze dik zijn! :D Ik heb er al een keer op de harde manier achter moeten komen, waarna ik voor de rest van de dag met een zeekoe moest gaan rondlopen! Jij was toch getrouwed hahahahah :hihi: vandaar dat je al die onzin uitkraamde op die forum omdat je dat niet was :stout: http://www.dragonworldz.net/dbz/goten35.jpg Gepakt :)

T-ManiaC
01-05-2003, 13:07
Origineel gepost door SaMiax ewa wie weet bedoel ze er mee dat ze ook een dikke REE.T hebben en BORSTE.N... dusssssssssss :p Jlo heeft geen grote borsten... :ego:

SaMiax
01-05-2003, 13:07
:maf: ....Cola komt nu wel mijn neus uit.... de hele dag :cola: :stoned:

T-ManiaC
01-05-2003, 13:08
Origineel gepost door SaMiax :hihi: het is een jongen die het geopent heeft.. :melig: Ja je hebt het overgenomen voordat ik het kon corrigeren. Ik bedoelde Een tip voor de MeisjeS... :lekkerpuh

SaMiax
01-05-2003, 13:08
Origineel gepost door TouriaTetouania Jlo heeft geen grote borsten... :ego: ewa what ever.. je snapt wel waar ik naar toe wil.. ;)

Lady_moi
01-05-2003, 13:09

ze heeft wel een dikke ****

Pagina's : [1] 2 3 4