Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Vitrages?

Pagina's : [1] 2

Bintje
24-01-2006, 20:06

:D dames wie kan mij helpen, kmoet nieuwe vitrages hebben en ben op de site wezen kijken van kwantum, wie heeft ervaring met het laten naaien bij leenbakker, kwantum of evt een andere winkelen, hoe duur is het en hoe rekenen ze. ik kwam dit tegen: GORDIJNEN MAAKSERVICE Op onze website is het (nog) niet mogelijk om de gordijnmaak service te bestellen. Laat u adviseren door onze vakbekwame medewerkers in de winkels. In al onze filialen in Nederland gelden deze tarieven voor het vermaken van gordijnen. Prijzen inclusief band en verstelbare kunststofhaken Overgordijnen, Vitrages en inbetweens per baan Enkele plooi, per baan 140 of 150 cm breed € 7.69 Lussengordijn € 12.99 Ringengordijn (doorsnede) 25 of 40 cm € 14.99 Vitrages kamerhoog, per meter Enkele plooi € 5.99 Op roede € 3,79 Op span € 5.79 Op roede voorzien van platte plooi, per meter € 6.99 Op span voorzien van platte plooi, per meter € 10.99 Lussen € 9.99 Ringen (doorsnede) 25 of 40 cm € 10.99 ik snap er niets van, ja ik weet het beter als dat ik naar de winkel ga maar ik wil eerst jullie ervaringen horen :D

xlatifax
25-01-2006, 10:17
Ik heb ze een keer bij Kwantum laten maken, zowel vitrages als overgordijnen. Best wel prijzig als je het vergelijkt met door iemand laten doen. Ik heb ze vorig jaar door een vrouwtje laten doen, precies op dezelfde manier als door Kwantum alleen honderden euro's goedkoper.

Miss_Magrebia
25-01-2006, 10:27
Ik heb ze een keer bij Kwantum laten maken, zowel vitrages als overgordijnen. Best wel prijzig als je het vergelijkt met door iemand laten doen. Ik heb ze vorig jaar door een vrouwtje laten doen, precies op dezelfde manier als door Kwantum alleen honderden euro's goedkoper. Kwantum is echt duur ..:moe:

minous21
25-01-2006, 10:28
Kwantum is echt duur ..:moe: volgens mij is de Ikea goedkoper! Ik laat het altijd doen door een kennis van mij:)

Miss_Magrebia
25-01-2006, 10:29

volgens mij is de Ikea goedkoper! Ik laat het altijd doen door een kennis van mij:) Ikea is veel goedkoper en meestal nog mooier ook ... kwantum ken de pot op met die prijzen .. belachelijk ... :lekkerpuh

Pipi1900
25-01-2006, 10:29
Ikea is veel goedkoper en meestal nog mooier ook ... kwantum ken de pot op met die prijzen .. belachelijk ... :lekkerpuh wist niet dat de ikea het ook deed? wat kost het bij de ikea?

xlatifax
25-01-2006, 10:30
Kwantum is echt duur ..:moe: Ik was er echt een paar honderd euro's aan kwijt, na 1 jaar ben ik verhuisd dus zo lang had ik er niet van kunnen genieten. Daarna voor 30 euro laten maken, echt een verschil :D

xlatifax
25-01-2006, 10:31
wist niet dat de ikea het ook deed? wat kost het bij de ikea? Wist het ook niet, nooit eerder gehoord of gemerkt.

minous21
25-01-2006, 10:31
Ikea is veel goedkoper en meestal nog mooier ook ... kwantum ken de pot op met die prijzen .. belachelijk ... :lekkerpuh inderdaad en het is een B winkel!!

Miss_Magrebia
25-01-2006, 10:42
inderdaad en het is een B winkel!! Hoe graag ze ook een A willen zijn ... Ik was er echt een paar honderd euro's aan kwijt, na 1 jaar ben ik verhuisd dus zo lang had ik er niet van kunnen genieten. Daarna voor 30 euro laten maken, echt een verschil :D Belachelijk ... :o wist niet dat de ikea het ook deed? wat kost het bij de ikea? Durf ik niet te zeggen maar wel voordeliger ... ;)

Pipi1900
25-01-2006, 10:49
[ Durf ik niet te zeggen maar wel voordeliger ... ;) [/QUOTE] hoezo durf je dat niet te zeggen:confused: Waar ben je bang voor?

halouba
25-01-2006, 10:53
:D dames wie kan mij helpen, kmoet nieuwe vitrages hebben en ben op de site wezen kijken van kwantum, wie heeft ervaring met het laten naaien bij leenbakker, kwantum of evt een andere winkelen, hoe duur is het en hoe rekenen ze. ik kwam dit tegen: GORDIJNEN MAAKSERVICE Op onze website is het (nog) niet mogelijk om de gordijnmaak service te bestellen. Laat u adviseren door onze vakbekwame medewerkers in de winkels. In al onze filialen in Nederland gelden deze tarieven voor het vermaken van gordijnen. Prijzen inclusief band en verstelbare kunststofhaken Overgordijnen, Vitrages en inbetweens per baan Ik laat ze maken op de markt bij een hollands vrouwtje die maakt al mijn gordijnen ze heeft zulke super mooie en kan heeeeeel erg goed naaien ze maakt alles wat je wilt, maar het is in den haag ik weet niet of dat kan voor jou? Enkele plooi, per baan 140 of 150 cm breed € 7.69 Lussengordijn € 12.99 Ringengordijn (doorsnede) 25 of 40 cm € 14.99 Vitrages kamerhoog, per meter Enkele plooi € 5.99 Op roede € 3,79 Op span € 5.79 Op roede voorzien van platte plooi, per meter € 6.99 Op span voorzien van platte plooi, per meter € 10.99 Lussen € 9.99 Ringen (doorsnede) 25 of 40 cm € 10.99 ik snap er niets van, ja ik weet het beter als dat ik naar de winkel ga maar ik wil eerst jullie ervaringen horen :D Ik laat ze altijd maken door een vrouwtje op de markt in den haag ik weet niet waar je woont, maar ze is echt kei goed. Ik heb al mijn gordijnen en vitrages bij haar laten maken en super mooi is het:goedzo:

Miss_Magrebia
25-01-2006, 11:06
Hoezo durf je dat niet te zeggen:confused: Waar ben je bang voor? Ik ga geen prijzen noemen als ik het niet weet.. ben bang dat ik dalijk een rechtzaak van Kwantum aan mijn broek heb hangen :traan1:

HoneyBee
25-01-2006, 11:11
Ik ga geen prijzen noemen als ik het niet weet.. ben bang dat ik dalijk een rechtzaak van Kwantum aan mijn broek heb hangen :traan1: :lol: Ja, je weet maar nooit!

minous21
25-01-2006, 11:24

[ Durf ik niet te zeggen maar wel voordeliger ... ;) hoezo durf je dat niet te zeggen:confused: Waar ben je bang voor?[/quote] ik wil wel ff reageren......... Je kan toch niet zomaar een prijs noemen! De Ikea heeft verschillende prijzen..... het ligt eraan wat voor soort gordijnen je neemt, welk model wil je ze ect ect....... Dus als je antwoorden wilt rij dan naar de Ikea en vraag een offerte aan! (neem wel de maten mee)... Succes! Groetjes Minousje

Pagina's : [1] 2