Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : SARS: Bang voor chinezen.

Pagina's : [1] 2

RodRambone
01-05-2003, 11:00

Zijn jullie dat ook? Ik wel, als ik een chinees zie ga ik er met een wijde boog omheen.

MueZli
01-05-2003, 12:11
Dit is pas n enge vent : http://www.kafka.antifa.net/smit.m5.jpg Leefbaar Rotterdam raadslid Michiel Smit: "Er is een ding erger dan een Neger, een blanke Neger!" En ook nog es ontiegelijk lelUk. Hier ga ik 3 km om heen. Link (http://www.kafka.antifa.net/smit.michiel.htm)

miss_Halima89
01-05-2003, 12:33
whahaha dat is te begrijpen ;) xxx Halima

MueZli
01-05-2003, 12:36
Origineel gepost door miss_Halima89 whahaha dat is te begrijpen ;) xxx Halima Te begrijpen ? :confused: Chinezen in NL zijn niet met SARS besmet. Of doel je op Nazi Smit ? :D

miss_Halima89
01-05-2003, 12:38

a duuuuuuuuuuuuuuuh Nazi smith natuurlijk :D ieuwwww ik krijg gelijk kippevel :giechel: xxx Halima

sabria2000
01-05-2003, 12:44
LAATST KWAM ER EEN CHINEES LANG MIJ ZITTEN IN DE TREIN IK STOND GEWOON OP, WANT DIE HAD EEN REISTAS BIJ DUS IK DACHT MISSCHIEN IS DIE HIER WEL OP VAKANTIE ONTVLUCHT UIT DIE ZIEKTE ............................YOU NEVER KNOW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

C_warrior
01-05-2003, 19:02
ahahaha gelukkig ik ben niet de enige die dat doet eigelijk ik hou me adem vast als ik langs ze loop :hihi:

Hulk
01-05-2003, 20:25
Origineel gepost door chabab ahahaha gelukkig ik ben niet de enige die dat doet eigelijk ik hou me adem vast als ik langs ze loop :hihi: :giechel:

C_warrior
02-05-2003, 01:18
hahahahhahahahhahaahhahahahahhahaha hahahahahahha Wij marokkanen zijn bang hahahahahha :D

MueZli
02-05-2003, 01:20
K vind dit nogal n discriminerende topic. En dat jullie er in tuinen is nog kwalijker !

C_warrior
02-05-2003, 01:24
Wat in tuinen ?? jongen stel je voor jij gaan naar maroc en ze hebben daar sars en je gaat op bezoek op familie en dan je krijgt het en ze zeggen in marocco hebben ze sars dan gaat men ook om je heen lopen. Het is niet discrimineerend het is gewoon de oorsprong van die ziekte Niet overdrijven A Musli met rozijnen

MueZli
02-05-2003, 01:27
Origineel gepost door chabab Wat in tuinen ?? jongen stel je voor jij gaan naar maroc en ze hebben daar sars en je gaat op bezoek op familie en dan je krijgt het en ze zeggen in marocco hebben ze sars dan gaat men ook om je heen lopen. Het is niet discrimineerend het is gewoon de oorsprong van die ziekte Niet overdrijven A Musli met rozijnen Jij vermijd n chinees die hier geboren en getogen is, omdat er n andere chinees aan de andere kant van de wereld besmet is met SARS? Lees waarmee je instemt. By the way, als je correct zou zijn, zou je hebben geschreven dat je mensen die op reis zijn geweest naar de plekken met uitbraak ongeacht hun afkomst, in de omgang zou vermijden. Dat is niet alleen china! Maar deze topic starter, weet wel de slechte kanten van iedereen omhoog te prikkelen.

C_warrior
02-05-2003, 01:32
Origineel gepost door MüeZli Jij vermijd n chinees die hier geboren en getogen is, omdat er n andere chinees aan de andere kant van de wereld besmet is met SARS? Lees waarmee je instemt. By the way, als je correct zou zijn, zou je hebben geschreven dat je mensen die op reis zijn geweest naar de plekken met uitbraak ongeacht hun afkomst, in de omgang zou vermijden. Dat is niet alleen china! Maar deze topic starter, weet wel de slechte kanten van iedereen omhoog te prikkelen. Aan je taalgebruik is het duidelijk te zien dat je 100% wakker bent. Mijn hersens werken een beetje traag dus zal ik het zo makkelijk uitleggen. Ik vermijd bijna heel schiphol en Je weet nooit welke chinees pas is gekomen uit china enzo omdat je ze niet kent. Als het een vriend is en die is altijd hier gebleven etc dan is het normaal maar het is gewoon een feit je weet niet of ze naar hun china zijn geweest naar zo'n plek ja of nee

Amazoullou
02-05-2003, 01:51
Origineel gepost door Rod Rambone Zijn jullie dat ook? Ik wel, als ik een chinees zie ga ik er met een wijde boog omheen. Ik hoop van harte dat JIJ sars krijgt. Wat ga je dan doen RAMBO ? Ga je met een wijde boog om jezelf heen of ga je jezelf toch nog besmetten ? Een hartverscheurende keuze. AMAZOULLOU DE MAN DIE ZIJN VOLK LEERT VECHTEN

MueZli
02-05-2003, 01:58

Origineel gepost door chabab Aan je taalgebruik is het duidelijk te zien dat je 100% wakker bent. Mijn hersens werken een beetje traag dus zal ik het zo makkelijk uitleggen. Ik vermijd bijna heel schiphol en Je weet nooit welke chinees pas is gekomen uit china enzo omdat je ze niet kent. Als het een vriend is en die is altijd hier gebleven etc dan is het normaal maar het is gewoon een feit je weet niet of ze naar hun china zijn geweest naar zo'n plek ja of nee Dan moet je zowat iedereen vermijden, omdat er heel wat mensen afreizen. En niet omdat ze perse chinees zijn. Er zijn namelijk over de hele wereld uitbraken. :( , ik schrijf dit alleen, omdat ik me probeer in te leven in iemand die chinees zou zijn en dit hier zou lezen..

Pagina's : [1] 2