Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Kanaalstraat in Utrecht

Saloua1978
01-05-2003, 10:41

Wie weet waar ik op de kanaalstraat de beste bedankjes kan halen?? Liefs, Saloua

azina17
01-05-2003, 13:09
Ikzelf haal mijn bedankje bij Eljo dat is een bedrijfje die dat regelt en je hebt echt keus uit honderden, verder heb je in kanaalstraat een winkel ik heb geen idee hoe die heat maar ze verkopen daar jurken en hoofddoeken en bij het raam staan altijd bedankjes van Hajar paleis verder kan ik jou ook niet helpen sorry, o en een vraagje aan jou er is een dakka groep in A'dam van kinderen heb je daar wel eens van gehoord en heb je misschien een nummer?

Saloua1978
01-05-2003, 13:15
Oh kun je me wat meer info geven over Eljo? waar zitten ze en heb je een tel nummer? Je hebt inderdaad een groep jonge jongens die el dakka doen maar die ken ik niet. ik ken alleen Sindibad en die andere ze staan allebei op Yasmina.. Succes.

Beni_Bouyachie17
05-05-2003, 21:48
Meid el kautar heeft ook bruidssuiker iets wat prijzig naar mijn idee maar goed je kan d r naar toe gaan om het 1 en ander te bekijken.. En nattuurlijk kan je bij louissa op de rijnlaan wezen , maar damnn die hebben echt een belaberde serviceeeeee moet ik je zeggen Wel mooie spullen eerlijk is eerlijk ..... Maar goed ik betaal liever wat meer en zekerheid dan minder en een grote kans oplopen dat ik die shit nauwelijk op tijd thuis krijg.. Thala meid en suc6

Rihem
06-05-2003, 18:42

Origineel gepost door Beni Bouyachie17 Meid el kautar heeft ook bruidssuiker iets wat prijzig naar mijn idee maar goed je kan d r naar toe gaan om het 1 en ander te bekijken.. En nattuurlijk kan je bij louissa op de rijnlaan wezen , maar damnn die hebben echt een belaberde serviceeeeee moet ik je zeggen Wel mooie spullen eerlijk is eerlijk ..... Maar goed ik betaal liever wat meer en zekerheid dan minder en een grote kans oplopen dat ik die shit nauwelijk op tijd thuis krijg.. Thala meid en suc6

Beni_Bouyachie17
06-05-2003, 23:20
Seriues??? Ewaa meid dan ze we als het weze fam geloof ik ?? Of nee , ken je z n oom mhend ?? Ewaa we zijn aan hun verwant Je hebt het toch wel over el kautar wajek ??? En niet over die van louisa want die komen zekers niet uit driouch toch ??

zahouania81
07-05-2003, 13:09
kun je me adres en telnr van " eljo" geven? ik woon in adam en wil toch een kijkje ga nemen....tot op heden heb ik namelijks niet orgineels gevonden......mijn buurmeiden hebben beiden rozen met ee bedankje eraan.......en als je die ookal nadoet ben je geheid al niet meer origineel.....ghir is bij ons al heel erg terwijl je er geen bijbedoeling erbij hebt ...... ik hoop dat je kunt helpen..... soekran! thalla....

Saloua1978
07-05-2003, 13:25
hahaha I know what you mean Zahounia.. Mensen gaat het al snel op die manier zien.

Nadia_Jlo
07-05-2003, 14:25
He Saloua Je kan ook naar Zin el Arah in Rotterdam, of Naar Nejma in Amsterdam...elmoehiem kijk maar en ik wens je heel veel succes en Geluk!! xxx Nadia