Bekijk originele versie : wil graag jullie ..
Yassir23
01-05-2003, 01:47
mening hierover hebben...
Stel je voor: Je vriendin of vriend waar jij een toekomst mee wilt...
vraagt jou je mobiel om te kijken of je geen andere contacten hebt.
jij werkt netjes mee om te bewijzen dat je niets te verbergen hebt en dat je 100% voor je relatie gaat.Vervolgens vraag jij op een dag je vriend/vriendin de telefoon, die vervolgens zwaar gestresst reageerd.
"Mn telefoon krijg je niet te zien''
"Mijn spullen zijn de mijne dat zijn niet jou zaken wat ik met mn mobiel doe'' en je vertrouwt me niet enz enz.. zijn de zinnen die je naar je hoofd krijgt.......
wat zou er specifiek op dit moment door jullie hoofd heen gaan.
eerlijk gezegd wou ik op dat moment een einde aan de relatie maken.
Guadaloupe
01-05-2003, 01:52
voor wat hoort wat...je kan moeilijk iets vragen aan iemand en het dan nie verwachten van de ander....
op dat moment zou k denken dat hij iets te verbergen heeft...
:jammer:
GangstaLovin
01-05-2003, 01:54
Ik snap dat niet ...ik bedoel sinds wanneer kan een jongen geen normale vriendin hebben. Ik heb ook zat vrienden waarvan velen ook van het mannelijk geslacht zijn. De meesten zijn wel niet Marokkaans ...misschien dat het dan wel kan ;)
Yassir23
01-05-2003, 01:54
Origineel gepost door Guadaloupe
voor wat hoort wat...je kan moeilijk iets vragen aan iemand en het dan nie verwachten van de ander....
dat waren nou juist mn gedachtes op dat moment.
Thanx Lady ...voor je reactie!
Yassir23
01-05-2003, 01:56
Origineel gepost door GangstaLovin
Ik snap dat niet ...ik bedoel sinds wanneer kan een jongen geen normale vriendin hebben. Ik heb ook zat vrienden waarvan velen ook van het mannelijk geslacht zijn. De meesten zijn wel niet Marokkaans ...misschien dat het dan wel kan ;)
volgens mij heb je mn tekst verkeerd begrepen...! ;)
GangstaLovin
01-05-2003, 01:58
Ja je weet het is laat en dan ga ik ijlen ...........................
Yassir23
01-05-2003, 02:02
Ja je weet het is laat en dan ga ik ijlen ...........................
geef niet.. :D
er zweefden alleen wat vraagtekens boven mn hoofd!
maar bedankt voor je reactie!
HalfBlood
01-05-2003, 03:35
jij komt steeds met die leuke avatars tbarkallah 3liek :D..
Classy.Lady
01-05-2003, 04:20
Origineel gepost door Guadaloupe
Klopt helemaal
chicamaroquia
01-05-2003, 08:49
Het hoeft niet per sé zo te zijn dat ze iets te verbergen heeft. Het kan ook zijn dat ze zich er niet goed bij voelt om zich ineens zo open te stellen. Wie weet vind zij het heel normaal om er mannelijke vrienden op na te houden en is ze bang dat jij haar dat gaat verbieden. Je moet meer vertrouwen in haar hebben. Praat er eens met haar over, dat doet ook wonderen...
(Ik heb dit ook meegemaakt, dus vandaar dat ik het zeg. Ik had niks te verbergen, maar er stond een smsje in van een goede vriend over zijn priveleven waar mijn verloofde niks mee te maken had...)
slimiatje
01-05-2003, 10:03
Origineel gepost door Yassir23
mening hierover hebben...
Stel je voor: Je vriendin of vriend waar jij een toekomst mee wilt...
vraagt jou je mobiel om te kijken of je geen andere contacten hebt.
jij werkt netjes mee om te bewijzen dat je niets te verbergen hebt en dat je 100% voor je relatie gaat.Vervolgens vraag jij op een dag je vriend/vriendin de telefoon, die vervolgens zwaar gestresst reageerd.
"Mn telefoon krijg je niet te zien''
"Mijn spullen zijn de mijne dat zijn niet jou zaken wat ik met mn mobiel doe'' en je vertrouwt me niet enz enz.. zijn de zinnen die je naar je hoofd krijgt.......
wat zou er specifiek op dit moment door jullie hoofd heen gaan.
eerlijk gezegd wou ik op dat moment een einde aan de relatie maken.
ik zou er ook een einde aan willen maken, als ik mijn berichten heb laten zien dan wil ik die van hem ook zien. als hij het niet laat zien heeft ie wat te verberegn
Bario_Woman
01-05-2003, 12:32
Lekkere vertrouwen dan.Jeetje...dan noem ik geen relatie (met alle respect hoor) Maar een relatie bestaat uit vertrouwen, dan ga je toch niet naar iemands tellie kijken,welke nrs hij of zij heeft?Das onzin!
Ik zou er cker mee kappen!
Succes Yassir23
rif_ridster
01-05-2003, 12:55
ik zou zeggen: thallaaaaaaaaaaaaaaaaaaa fe .......
ff serieus is niet normaal dat zij/hij wel mag checken en de ander niet!!!
dus ik zou wel parra worden en de realatie beeindigen!!!
groetjes R. :zwaai:
ik weet dan gelijk dat ie iets te verbergen heeft en ik kom er achter ook nog.. het is dan wel een beetje raar dat hij in je tel mag kijken maar jij niet..
:eek: :D
stardust
01-05-2003, 13:08
He Yassir,
Ik zou wel boos worden en ff flippen, maar om haar nou gelijk te dumpen is wel erg overdreven...Ik zou haar wel vaker en goed in de gaten houden...Ik houd ook niet van dat sneaky gedoe dus ik denk eigenlijk dat ik het wel gelijk uit zou maken..een beetje tegenstrijdig he?
Nee...conclusie--------> dumpen die handel
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.