Bekijk originele versie : mijn moet zich niet zo aanstellen ,vinden jullie ook niet
lilchakir
24-01-2006, 09:56
nou hier komt even een klein verslag mijn man is een beetje over de zeik ..omdat ik van de buurman ,die naar hadj is geweest, geen slokje zamzam water heb gekregen:hihi: en ik ben samen met zijn dochters en vrouw hem wezen op wachten op schiphol, ik had een dienblad met melk en dadels bij de uitgang voor shab :hadj: en nu komt het ,mijn buurvrouw vroeg of ik, voor haar wat koekjes kon maken, en mijn man zij ,ze kunnen de pot op :eek: daar ben je wel goed voor.. maar een slokje zamzam water elbaraka de lhadj of een dadel zit er niet in ..ik vraag me af waar mijn man zich, druk om maakt :maf:
jellaba_girl
24-01-2006, 10:02
Hij heeft wel gelijk. Dat is het minste wat je buurman kan doen.
Mijn moeder heeft voor de mensen die ons hebben geholpen voor me ouders gingen en nu ze terug zijn met al het bezoek en ons met el 3aid hebben bijgestaan, allemaal cadeautjes meegenomen. Voor de vrouwen een lap stof en de mannen zo een hadj jurk :D.
Het is niet niets als iemand je helpt met van alles en meegaat naar schiphol.
Wat een gierige buren :maf:
lilchakir
24-01-2006, 10:12
Meid jij hebt je best gedaan voor je buren en daar zul jij inshallah voor beloond worden.Maar ik begrijp je man wel moet ik zeggen :o
Jou buren zouden zichzelf moeten begrijpen,maar misschien komt het nog en krijgen jullie nog elbaraka delhaj.. Niet dat je daar op staat te wachten maar toch ;) ik heb het ook gedaan fiesebilah, maar mijn man zaagd, er maar over door :maf: en zegd je maakt geen koekjes meer voor ze punt ik kan toch slecht zeggen nee ik mag geen koekjes meer voor je maken omdat ik geen water heb gehad:maf:
lilchakir
24-01-2006, 10:17
Was het gisteren op schiphol, want dan heb ik je gezien...:D:hihi: nee was een week geleden in dusseldorf jeetje
jellaba_girl Hij heeft wel gelijk. Dat is het minste wat je buurman kan doen.
Mijn moeder heeft voor de mensen die ons hebben geholpen voor me ouders gingen en nu ze terug zijn met al het bezoek en ons met el 3aid hebben bijgestaan, allemaal cadeautjes meegenomen. Voor de vrouwen een lap stof en de mannen zo een hadj jurk .
Het is niet niets als iemand je helpt met van alles en meegaat naar schiphol.
Wat een gierige buren nee water of en dadel was meer als genoeg gewoon ,elbarakka de hadj ..maar eerlijk gezegd, ik maak me daar niet eens druk om .maar mijn man wejoooow :maf2: die zij dat hij het zielig voor mij vindt ,nou ja eerder sneu.. omdat ik ze3ma ook voor hun altijd heb klaar gestaan ,maar dat doet er niet toe. wat je doet. doe je of graag of niet ..
Miss_Magrebia
24-01-2006, 10:21
Wat een heisa.... :lol:
De mantiliteit voor wat/hoort wat :hihi:
imaane911
24-01-2006, 10:30
nou hier komt even een klein verslag mijn man is een beetje over de zeik ..omdat ik van de buurman ,die naar hadj is geweest, geen slokje zamzam water heb gekregen:hihi: en ik ben samen met zijn dochters en vrouw hem wezen op wachten op schiphol, ik had een dienblad met melk en dadels bij de uitgang voor shab :hadj: en nu komt het ,mijn buurvrouw vroeg of ik, voor haar wat koekjes kon maken, en mijn man zij ,ze kunnen de pot op :eek: daar ben je wel goed voor.. maar een slokje zamzam water elbaraka de lhadj of een dadel zit er niet in ..ik vraag me af waar mijn man zich, druk om maakt :maf:
:hihi:
doe jij je ding, je wordt er insha-Allah voor beloond, insha-Allah ga je zelf naar hadj en dan kan je genoeg zamzam water drinken ;)
ja je man hoeft zich daarover niet druk te maken :nerd:
Nisrientje
24-01-2006, 11:08
Als je iets doet, doe je het fie sabillilah. Natuurlijk hoort baraka delhadj erbij, dus slokje water , maar misschien zijn er wel omstandigheden waardoor ze je het ( nog ) niet hebben kunnen geven. Mijn buurvrouw is pas terug van hadj en haar bagage is achtergebleven, ze heeft nog niets aan niemand kunnen geven. Ik vind dat als jij van plan was om die koekjes te maken, gewoon je nieja moet afmaken en proberen om je man te overtuigen van de hassanaat die je daarmee krijgt insh allah. Veel succes!!!
boyengirl
24-01-2006, 11:36
mijn man zou presies zo reageeren hihihihhh
is wel kloote want jij wil hun wel helpen met koekjes en van je man mag het nu niet en je hebt geen zin om stiekem te doen
inschallah draait ie wel bij
mijn man zou ook zo reageren , zeg anders dat je niet mag omdat je zoveel ziek bent :maf: maar ik ben het ook zat om te blijven liegen voor m'n man dus zegt hij me zeg dat je niet mag van me :moe:
maar ik denk wel dat hij zal bijdraaien mijn man toch , na lang gezaag van me :hihi:
om m'n zin te krijgen laat ik hem geen minuut rust , hij word er :maf2: van en laat me meestal toch :hihi:
lilchakir
24-01-2006, 12:00
Als je iets doet, doe je het fie sabillilah. Natuurlijk hoort baraka delhadj erbij, dus slokje water , maar misschien zijn er wel omstandigheden waardoor ze je het ( nog ) niet hebben kunnen geven. Mijn buurvrouw is pas terug van hadj en haar bagage is achtergebleven, ze heeft nog niets aan niemand kunnen geven. Ik vind dat als jij van plan was om die koekjes te maken, gewoon je nieja moet afmaken en proberen om je man te overtuigen van de hassanaat die je daarmee krijgt insh allah. Veel succes!!! klopt ook:goedzo: maar ik was zelf bij toen hij terug kwam van elhadj en jah zijn bagage hadhij bij zich:D en ook zamzam water heb het zelf gezien;) het het grappige van alles is, ik lust geen eens zamzam water stagfiroelah :jammer: maar het punt dat mijn man zo zeurt is ,hoe durven ze je nog te vragen om koekjes voor ze te maken :maf: en als mijn man zegd je maakt het niet dan zal ik me daar bij neer leggen ..
klopt ook:goedzo: maar ik was zelf bij toen hij terug kwam van elhadj en jah zijn bagage hadhij bij zich:D en ook zamzam water heb het zelf gezien;) het het grappige van alles is, ik lust geen eens zamzam water stagfiroelah :jammer: maar het punt dat mijn man zo zeurt is ,hoe durven ze je nog te vragen om koekjes voor ze te maken :maf: en als mijn man zegd je maakt het niet dan zal ik me daar bij neer leggen ..
:sjans:
lilchakir
24-01-2006, 12:03
mijn man zou ook zo reageren , zeg anders dat je niet mag omdat je zoveel ziek bent :maf: maar ik ben het ook zat om te blijven liegen voor m'n man dus zegt hij me zeg dat je niet mag van me :moe: :hihi: ik denk dat ik gewoon de stoute schoenen aan trekken, en gewoon eerlijk zeg. van nou buurvrouw ,mijn man is over de zeik. en ik mag van man geen koekjes voor je maken. dan is het ook opgelost hopelijk:hihi:
:hihi: ik denk dat ik gewoon de stoute schoenen aan trekken, en gewoon eerlijk zeg. van nou buurvrouw ,mijn man is over de zeik. en ik mag van man geen koekjes voor je maken. dan is het ook opgelost hopelijk:hihi:
doe dat , want het is tenslotte jouw man waar je mee leeft hè , als ze boos zijn dan hebben zij pech :hihi:
jij bent een schat van een vrouw en als ze dat niet inzien , tja dan maar niet :goedzo:
Mozhima1
24-01-2006, 12:58
ik heb het ook gedaan fiesebilah, maar mijn man zaagd, er maar over door :maf: en zegd je maakt geen koekjes meer voor ze punt ik kan toch slecht zeggen nee ik mag geen koekjes meer voor je maken omdat ik geen water heb gehad:maf:
:hihi: Zie het al hemaal voor me..:maf2:
Nisrientje
24-01-2006, 16:17
klopt ook:goedzo: maar ik was zelf bij toen hij terug kwam van elhadj en jah zijn bagage hadhij bij zich:D en ook zamzam water heb het zelf gezien;) het het grappige van alles is, ik lust geen eens zamzam water stagfiroelah :jammer: maar het punt dat mijn man zo zeurt is ,hoe durven ze je nog te vragen om koekjes voor ze te maken :maf: en als mijn man zegd je maakt het niet dan zal ik me daar bij neer leggen ..
:goedzo: :kus:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.