Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Adam!!!!!!!!!luisterr

italiaanse
01-05-2003, 00:31

Adam X ben je lekker op dreef vandaag :maf2: You're bugging me :stomp: Je bent lekker bezig he ik vind je wel een irritantje hoor....dat moest ik even tegen je zeggen. Niet dat je hoeft te antwoorden ofzo. :cool: En verder moet je vooral doen wat je niet laten kunt :D :p Eigenlijk ben je best grappig :verliefd: Maarre ga lekker door met je topicss joh :lekkerpuh :zwaai:

Zin_Rabat
01-05-2003, 00:35
AdamX Is een Lieverdje ;) :p :rolleyes: (Hey Adamx Wanneer krijg ik nou mijn 0,50 euro cent? die je me had belooft) :p

italiaanse
01-05-2003, 00:39
Dat geloof ik graag Zin_Rabat, ik zat maar te dollen hihi :p koessie :blauwkus:

AdamX
01-05-2003, 00:42
Origineel gepost door italiaanse Adam X ben je lekker op dreef vandaag :maf2: You're bugging me :stomp: Je bent lekker bezig he ik vind je wel een irritantje hoor....dat moest ik even tegen je zeggen. Niet dat je hoeft te antwoorden ofzo. :cool: En verder moet je vooral doen wat je niet laten kunt :D :p Eigenlijk ben je best grappig :verliefd: Maarre ga lekker door met je topicss joh :lekkerpuh :zwaai: ja vind ik ook, die sukkel moest weer z'n oude koeien zoeken

AdamX
01-05-2003, 00:43

Origineel gepost door italiaanse Dat geloof ik graag Zin_Rabat, ik zat maar te dollen hihi :p koessie :blauwkus:

AdamX
01-05-2003, 00:44
Origineel gepost door Zin_Rabat AdamX Is een Lieverdje ;) :p :rolleyes: (Hey Adamx Wanneer krijg ik nou mijn 0,50 euro cent? die je me had belooft) :p nee, je krijgt niks, je bent ontslagen :D :zwaai: :blauwkus:

italiaanse
01-05-2003, 00:46
Zeg Zin_Rabat..... 50 eurocent.......?? Nou ben ik nieuwsgierig ook :rolleyes: En Adam :lekkerpuh :D