Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Kijk en Reageer als je wilt...Soekran

beloubela
01-05-2003, 00:28

(Salaam, ik ben maar een amateur, en het is ook het eerste gedichtje dat ik heb geschreven in heel mijn leven.... dus ik wil graag weten wat jullie ervan vinden, soekran voor de eventuele medewerking) Hoe kan het zijn... Mijn liefste, hoe kan het zijn dat dit zo gebeurt..... Hoe kan het zijn dat een liefde zoals die van ons zomaar zo kan eindigen. Het was niet vrijwillig maar zo moest het zijn... Je weet dat jij mijn alles ben, en ik voor altijd van je hou. Elke morgen als de zon opkomt, en mijn nieuwe dag begint ben jij het eerste dat in mijn gedachten schiet.... Je bent de adem dat ik nodig heb om te overleven.... Je bent het bloed dat door mijn aderen stroomt... Je bent de hartslag dat mij doet laten leven.... Het was voor ons niet te verwachten, maar alles gaat via Allah de barmhartige en Genadevolle, deze heeft ons eenmaal het leven gegeven. Ik kan er nu nog alleen maar van dromen, jou in mijn armen en ergens tot behoren, maar het heeft niet mogen zijn, dit zal dus voor altijd slechts een droom zijn.... _________________________________

Meryam20
01-05-2003, 00:30
Het is heel mooi!!! Je moet maar zo denken alles gebeurt met een reden maar ik weet ook dat ik makkelijk praten heb!!! Succes!!!

beloubela
01-05-2003, 00:32
Salaam aleikum, Ik wil je als eerst bedanken voor je reactie... En hoezo denk je dat je makkelijk praten hebt, alles gebeurt ook met een reden, althans zo denk ik erover. Ma3a salama

Guadaloupe
01-05-2003, 00:33
mooi verwoord....dromen mag altijd

Meryam20
01-05-2003, 00:34

Origineel gepost door beloubela Salaam aleikum, Ik wil je als eerst bedanken voor je reactie... En hoezo denk je dat je makkelijk praten hebt, alles gebeurt ook met een reden, althans zo denk ik erover. Ma3a salama Dat het makkelijk is voor mijn om te zeggen alles gebeurt met een reden omdat ik het niet mee maak!!! Ik heb dat verlies niet!!!

beloubela
01-05-2003, 00:37
Oke nu begrijp ik het tenminste...maar ik kan je wel zeggen als je zo een verlies mee zult maken, zal het wel met een reden zijn...dit kan dan ook een groote troost zijn. Zo weet je dat het niet allemaal voor niets is....na regen komt zonneschijn Inscha'allah

Meryam20
01-05-2003, 00:38
Inscha allah :D :zwaai:

beloubela
01-05-2003, 00:40
Beste Guadaloupe , Als eerste wil ik jou ook bedanken voor het reageren... En inderdaad als je niet kunt/ mag dromen, wat kan/ mag dan wel....