Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Kijk en Reageer als je wilt...Soekran

beloubela
01-05-2003, 00:28

(Salaam, ik ben maar een amateur, en het is ook het eerste gedichtje dat ik heb geschreven in heel mijn leven.... dus ik wil graag weten wat jullie ervan vinden, soekran voor de eventuele medewerking) Hoe kan het zijn... Mijn liefste, hoe kan het zijn dat dit zo gebeurt..... Hoe kan het zijn dat een liefde zoals die van ons zomaar zo kan eindigen. Het was niet vrijwillig maar zo moest het zijn... Je weet dat jij mijn alles ben, en ik voor altijd van je hou. Elke morgen als de zon opkomt, en mijn nieuwe dag begint ben jij het eerste dat in mijn gedachten schiet.... Je bent de adem dat ik nodig heb om te overleven.... Je bent het bloed dat door mijn aderen stroomt... Je bent de hartslag dat mij doet laten leven.... Het was voor ons niet te verwachten, maar alles gaat via Allah de barmhartige en Genadevolle, deze heeft ons eenmaal het leven gegeven. Ik kan er nu nog alleen maar van dromen, jou in mijn armen en ergens tot behoren, maar het heeft niet mogen zijn, dit zal dus voor altijd slechts een droom zijn.... _________________________________

Meryam20
01-05-2003, 00:30
Het is heel mooi!!! Je moet maar zo denken alles gebeurt met een reden maar ik weet ook dat ik makkelijk praten heb!!! Succes!!!

beloubela
01-05-2003, 00:32
Salaam aleikum, Ik wil je als eerst bedanken voor je reactie... En hoezo denk je dat je makkelijk praten hebt, alles gebeurt ook met een reden, althans zo denk ik erover. Ma3a salama

Guadaloupe
01-05-2003, 00:33
mooi verwoord....dromen mag altijd

Meryam20
01-05-2003, 00:34