Bekijk originele versie : radeloos!!!!
MoCrOcHiCa
01-05-2003, 00:06
ik ben egt radelooooossss, ben de hopeloosheid na bij , oefffff
vrijdag 9 mei, hebben wij een examenstunt op school en ik zit in die organisatie, maar we weten egt niet wat we moeten doen ?????????
heeft er iemand tips het moet financieel haalbaar zijn en het moet LEUK blijven, pleasseeee help me, ik heb geen zin om voor schut te staan tussen de leraren :( :(
Wij hebben denk ik geen examenstunt:D
Kweet nog steeds niet over de examenstunt..:confused:
Nog maar 3 weken:D
MoCrOcHiCa
01-05-2003, 00:10
Origineel gepost door EMIEN
Wij hebben denk ik geen examenstunt:D
Kweet nog steeds niet over de examenstunt..:confused:
Nog maar 3 weken:D
3 weken voor het examen , en jou verjaardag maar de stunt is al 9 mei :confused: , ik weet ik kom er heel laat mee :D
is er niemand die een beetje fantasie heeft :D pleassseee
SweetRose
01-05-2003, 00:17
Euhm....auto's wassen?
of verkoop wafels :D:D
Origineel gepost door MoCrOcHiCa
3 weken voor het examen , en jou verjaardag maar de stunt is al 9 mei :confused: , ik weet ik kom er heel laat mee :D
is er niemand die een beetje fantasie heeft :D pleassseee
KWeet....:D
Wa d8 je van ehm...tomaen gooien op leraren? (eerst vertel je de leraren natuurlijk dat jullie een foto willen maken) :hihi:
Guadaloupe
01-05-2003, 00:20
tis maar een idee hoor, maar een n8 ging 5 havo de stoep weghalen voor de school....k weet nie waar ze zin vandaan hadden gehaald, maar goed.....dat was hun examenstunt en ze hebben een boete gekregen...school was boos :rolleyes:
MoCrOcHiCa
01-05-2003, 00:32
Origineel gepost door Guadaloupe
tis maar een idee hoor, maar een n8 ging 5 havo de stoep weghalen voor de school....k weet nie waar ze zin vandaan hadden gehaald, maar goed.....dat was hun examenstunt en ze hebben een boete gekregen...school was boos :rolleyes:
er is pas een nieuwe stoep gelegt, en die mensen die die 3 weken aan die stoep bezig waren bevielen mij nie helemaal , ik heb dus geen zin om ze weer terug te zien, en een boete pfff, alsof ik al niet genoeg geld zorgen heb :D
en Dutske, ik wist het !!! je bent GEK, en EMIEN jij bent het toppunt, wil je dat ik niet slaag ofsoow :D
SweetRose
01-05-2003, 00:34
Gek?
:maf:
Eerder zot :p
MoCrOcHiCa
01-05-2003, 00:48
Origineel gepost door DuTSKe
Gek?
:maf:
Eerder zot :p
heeeeeeeeel zot :D
SweetRose
01-05-2003, 00:52
gek zot? :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.