Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : je vriendje/man betrappen

Pagina's : [1] 2 3

SaraZena
30-04-2003, 23:16

wat zou je doen als je je man of vriendje zou betrappen met je beste vriendin? (zoenend of in bed) en voor de jongens geldt natuurlijk, als je je vrouw/vriendin betrapt met je beste vriend? :zwaai:

hafid_freak
30-04-2003, 23:16
Origineel gepost door SaraZena wat zou je doen als je je man of vriendje zou betrappen met je beste vriendin? (zoenend of in bed) meedoen... :D

appelsap
30-04-2003, 23:17
Origineel gepost door SaraZena wat zou je doen als je je man of vriendje zou betrappen met je beste vriendin? (zoenend of in bed) :D een groephug doen :D

SaraZena
30-04-2003, 23:19
hahahhahaahah.......wat grappig :kwaad: dit is serieus hoor! :D

Bario_Woman
30-04-2003, 23:20

Ik zou gek worden. Als ik ze buiten zou betrappen zou ik ze zwaar belachelijk maken ...thats for sure. Verder zou ik het per direct uitmaken met mn vriend... zonder ook maar over te praten. ik zoudan naar die vriendin van me gaan...een paar stoten geven omhaar waker te schudden en dan praten...in de hoop dat ze me niet had moeten bedriegen. Uiteraard zal ik haar niet meteen 'dumpen' ik geef vriendschap niet zo snel op.(tenzij zij verder waren gegaan als zoenen/kussen...dan zou k ze beide :auw: ) Maar goed....ze moet dan mijn vetrouwen terug zien te winnen....wilt ze onze vriendschap voortzetten

Guadaloupe
30-04-2003, 23:21
k ben echt een naieveling, k heb er nooit echt over nagedacht...k denk namelijk dat ie me wel trouw zou zijn...:maf: k moet maar even over nadenken....

hafid_freak
Origineel gepost door Mixed_Angel niks... laat ik wel aan allah (swt) over :D ja tuurlijk :D jij gaat deur zehmaa dichttrekke en hen verder te laten doen... :eek: wil je zegge in dat geval je denkt; ooh ik laat dit aan Allah Swt over ;) ;)

SaraZena
ok mannen jullie mogen nu ook reageren :D

SaraZena
30-04-2003, 23:23
Origineel gepost door Guadaloupe k ben echt een naieveling, k heb er nooit echt over nagedacht...k denk namelijk dat ie me wel trouw zou zijn...:maf: k moet maar even over nadenken.... jaaaa ga daar aub goed over na denken :D ;)

hafid_freak
30-04-2003, 23:26
Origineel gepost door Mixed_Angel ja ik laat ze verder gaan :rolleyes: das tof van je :rolleyes:

appelsap
:D ik zou ze denk ik nog net niet vermoorden..maar ik zou haar meesleuren naar haar ouders met die hagiour..en zeggen ik heb een goeie reden om jullie dochter te scheiden ..adioss:bril:yeah boy

maghrebia_4_you
heyy, Ik zou die debiel dumpen en die ***wijf van mijn vriendin nooit meer recht in het gezicht aankijken want dat is zo'n trutje toch niet waard!!! kussies.............

italiaanse
30-04-2003, 23:27
Zoo nou echt ik zou flippen en hysterisch worden !! :stomp: :auw: vervolgens :traan2: :verdriet: :ego: Ik zou mijn man wel kunnen vergeven en die vriendin ook, maar vergeten is wat anders. Het zal altijd in mijn achterhoofd blijven en daarom zou ik met beide niet verder kunnen. Over en uit !

superwomen
30-04-2003, 23:31
Dan wil ik niets meer met ze te maken hebben .Het is hard ,but life goes one.En trouwens aan zo"n vriend of vriendin heb je niks. :zwaai:

minous21
30-04-2003, 23:33

Gewoon negeren....vooraltijd....echtscheiding aanvragen.....

Pagina's : [1] 2 3