Bekijk originele versie : ga jij met nederlanders om?
maghrebgirl20
30-04-2003, 22:58
ik merk de laatste tijd dat veel marokkanen een hekel hebben aan nederlanders. nou is mijn vragen hebbben jullie ook nederlandse vrienden?
Maghrebgirl, jij bent toch ook Nederlander???? Alle Marokkanen die hier wonen zijn toch Nederlander??? Ze mogen van mij trouwens de dubbele nationaliteiten ook verbieden.
maghrebgirl20
30-04-2003, 23:09
een beetje nederlander ja, maar voor het grootste deel ben ik marokkaan. jij niet dan? en waarom moet ze die dubbele nationaliteit verbieden?
Lella_EL_Habiba
30-04-2003, 23:11
Ik ga bijna alleen maar met nederlanders om....
bijna geen buitenlanders in mijn buurt en op school ben ik de enigste marokaan :(
....een beetje nederlander ja, maar voor het grootste deel ben ik marokkaan. jij niet dan?
Als je een Nederlands paspoort hebt kun je geen BEETJE Nederlander zijn. Dan BEN je Nederlander!!
En dubbele paspoorten moeten ze verbieden, daar mensen die hier wonen gewoon geheel Nederlander moeten worden!!! Anders krijgen we nooit één heid in de samenleving. Degenen die TOCH een Marokkaans of ander paspoort willen houden, mogen van mij naar het land gaan waarin ze zich meer thuisvoelen.
maghrebgirl20
30-04-2003, 23:14
ik ga ook veel met nederlanders om, maar omdat ik school zie dat de meeste marokkanen met elkaar op trekken, vroeg ik me dat af?
trouwens ik kijk niet eens naar de nationaliteit of kleur van iemand.... kijk ik doorheen
shahzade
30-04-2003, 23:28
Ik met marokkanen, 2 nl'ers en 1 indo! :zwaai:
Amazoullou
30-04-2003, 23:34
Jij met Marokkanen ? In je dromen zeker of tijdens je werk als vitrineslet.
AMAZOULLOU
DE MAN DIE ZIJN VOLK LEERT VECHTEN
maghrebgirl20
30-04-2003, 23:40
Origineel gepost door an3sdej
....een beetje nederlander ja, maar voor het grootste deel ben ik marokkaan. jij niet dan?
Als je een Nederlands paspoort hebt kun je geen BEETJE Nederlander zijn. Dan BEN je Nederlander!!
En dubbele paspoorten moeten ze verbieden, daar mensen die hier wonen gewoon geheel Nederlander moeten worden!!! Anders krijgen we nooit één heid in de samenleving. Degenen die TOCH een Marokkaans of ander paspoort willen houden, mogen van mij naar het land gaan waarin ze zich meer thuisvoelen.
wat is dat voor een onzin, omdat ik een nederlands paspoort heb zou ik me 100% nederlander moeten voelen????????????????????????????????? dacht het niet he.
en wat nou degene die hun marokkaanse paspoort willen behouden moeten maar terug????? kan me heel goed voostellen dat mensen hun marokkaanse identiteit niet willen weggooien. wat zeg je later tegen jue kinderen> jullie hebben een nederlands paspoort en dus zijn jullie NEDERLANDERS.
shahzade
30-04-2003, 23:41
Origineel gepost door Amazoullou
Jij met Marokkanen ? In je dromen zeker of tijdens je werk als vitrineslet.
AMAZOULLOU
Ach man schei uit, ik ga haast alleen maar met marokkanen om. Maar dat zijn goeie en geen zaadballen zoals jou.
Dat kinderen trouwens niet bang voor je zijn. :zwaai:
Amazoullou
30-04-2003, 23:49
Origineel gepost door shahzade
Ach man schei uit, ik ga haast alleen maar met marokkanen om. Maar dat zijn goeie en geen zaadballen zoals jou.
Dat kinderen trouwens niet bang voor je zijn. :zwaai:
Ga je haast alleen met Marokkanen om ? Zijn ze met zoveel de Marokkaanse vitrineklanten ?
HIHIHI en HAHAHA zeker de hele dag door om zoveel mogelijk inkomsten te hebben. Maar zit je eenmaal achter je pc dan spuw je jouw gal uit op deze website. En ik die dacht dat je enkel met de Libanese christelijke Abou Jahls omging. Het zijn alleen goeie ? Voor deze vitrineslet bestaan er toch nog goede Marokkanen. Het zijn degenen die correct zijn met betalen (over zaadballen gesproken).
Achterlijke zeiktrut.
AMAZOULLOU
Ik heb vrienden van allerlei nationaliteiten, palestijns, turks, koerdisch, bosnisch, Nls, surinaams..
Trots op mn marokkaanse achtergrond, maar voel me nog rijker omdat ik van al die nationaliteiten en achtergronden mag proeven.
Assimilatie NEE! Yegh vies woord.
shahzade
30-04-2003, 23:56
Origineel gepost door Amazoullou
Ga je haast alleen met Marokkanen om ? Zijn ze met zoveel de Marokkaanse vitrineklanten ?
HIHIHI en HAHAHA zeker de hele dag door om zoveel mogelijk inkomsten te hebben. Maar zit je eenmaal achter je pc dan spuw je jouw gal uit op deze website. En ik die dacht dat je enkel met de Libanese christelijke Abou Jahls omging. Het zijn alleen goeie ? Voor deze vitrineslet bestaan er toch nog goede Marokkanen. Het zijn degenen die correct zijn met betalen (over zaadballen gesproken).
Achterlijke zeiktrut.
AMAZOULLOU
Ik ben best bereid om van die centen die ik zoals jij zegt verdien voor je een enkeltje Afghanistan te kopen hoor! Is dat wat je wilt? Weg uit kaaskoppenland? Ik hou je niet tegen en velen zijn met mij. :D
Diamond_Vert
01-05-2003, 00:03
Ik ga alleen om met praktiserende moslims.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.