Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Huishoudklus(jes)

Pagina's : [1] 2

Sarahsalima
30-04-2003, 22:28

zijn zo lastig ............. maar welke is nou het lastigste

saidaaatje
30-04-2003, 22:30
allemaal.......

Dida
30-04-2003, 22:31
kleren wassen drogen en strijken ..vind ik dus echt niet leuk .. en afdrogen .. dan ga ik liever de wc's schoonmaken eerlijk gezegd..

amianis
30-04-2003, 22:31
Had moeite met keizen, maar heb toch strijken,.... gekozen

Sarahsalima
30-04-2003, 22:33

nee sorry WC schoon maken is echt goooorrrrr ik heb liever al die dingen tegelijk, dan die gore wc

saidaaatje
30-04-2003, 22:34
rachida wc schoonmaken???iewwww daarom stink je dus altijd zo

Sarahsalima
30-04-2003, 22:35
Origineel gepost door saidaaatje rachida wc schoonmaken???iewwww daarom stink je dus altijd zo :lol:

Dida
30-04-2003, 22:35
..:rolleyes: ..sorry hoor saidaaatje maar wc's zijn bij ons niet ZO vies ..omdat het wc's zijn wil niet per defenitie zeggen dat ze goor zijn ..als je ze regelmatig schoonmaakt dan stinkt het niet okeej ..kweet niet hoe het bij jullie is..

saidaaatje
30-04-2003, 22:37
als ik aan de combi chida en wc denk dan denk ik aan VIES! dus...:rolleyes: enne onze wc's pfffffff daar kun je van de grond eten..zo schoon zijn ze..en beterga je niet met mijn moeder's schoonmaakkunsten spotten:ego:

Miss_Banana
30-04-2003, 22:38
Origineel gepost door Sarahsalima zijn zo lastig ............. maar welke is nou het lastigste Jammer dat ik er niet meerdere aan mag klikken, want ik haat ALLES! Haat het huishouden!

FEALTJE
30-04-2003, 22:39
OHHHH IK VIND DWEILEN ZO IRRITANTTTTT WANT MIJN MOEDER HOUDT NIET VAN DAT MODERNE GEDOE (MET DIE MOP) VOLGENS HAAR IS DAT NIET EFFICIENT GENOEG :rolleyes: ZE WILT DIE TRADITIONELE MANIER, JE WEET WEL NET ALS HOE ZE IN MAROKKO DWEILEN; VOOROVER GEBUKT EN DAN MET JE HANDEN OVER DE VLOER MET DIE DWEIL. DAMNNN, IK KRIJG ER RUGPIJN VAN :wat?!:

saidaaatje
miss banana join me:D

Dida
Origineel gepost door saidaaatje als ik aan de combi chida en wc denk dan denk ik aan VIES! dus...:rolleyes: enne onze wc's pfffffff daar kun je van de grond eten..zo schoon zijn ze..en beterga je niet met mijn moeder's schoonmaakkunsten spotten:ego: ja nou en ..en dan als ik de wc's schoonmaak ..dat zal ik later toch ook moeten doen als ik getrouwd ben ..zeh3ma ik ga wc's vies laten ofso ..en zelf niet leren hoe het moet om ze schoon te maken..dat jij je moeder nou de wc's laat schoonmaken ..je moeder nog wel ..ga ga ga zelf is wc's leren schoonmaken ..en doe het voordat je trouwt..voordat je man een rottende stinkende bedorven vieze wc thuis gaat aanvinden omdat jij niet kan schoonmaken..:lekkerpuh

saidaaatje
30-04-2003, 22:40
fealtje:hihi:

Sarahsalima
30-04-2003, 22:40

Origineel gepost door FEALDAT OHHHH IK VIND DWEILEN ZO IRRITANTTTTT WANT MIJN MOEDER HOUDT NIET VAN DAT MODERNE GEDOE (MET DIE MOP) VOLGENS HAAR IS DAT NIET EFFICIENT GENOEG :rolleyes: ZE WILT DIE TRADITIONELE MANIER, JE WEET WEL NET ALS HOE ZE IN MAROKKO DWEILEN; VOOROVER GEBUKT EN DAN MET JE HANDEN OVER DE VLOER MET DIE DWEIL. DAMNNN, IK KRIJG ER RUGPIJN VAN :wat?!: stelt ze die eisen ook aan haar schoondochters :rolleyes:

Pagina's : [1] 2