Bekijk originele versie : Wat Te F*ck Is Koningendag??????
ze3maze3ma
30-04-2003, 22:16
ik kom net van 2 jaar gelieden van marokko en ik hier wonen met mijn vader moeder en 2 zus en 4 broers en 3 zusjes en 2 broertjes en oma en ik weet nog dteeds niet wat konngendag isch waarom die mensen alle spulln van hun verkopen isch niet god hun moet van gemeente zo doen???? ik snap niet :confused: kan iemand dit aan mij uilieggen
ze3maze3ma
30-04-2003, 22:17
help......................................:eek:
Miss_Hannane
30-04-2003, 22:19
waaaaaaahahahhahahahahhahahahwahahhahahhahahahahah ahah w8 even wahhahahahahhahahahahahahahahah waaaaaaaaaaahahahahahahahahhahahahahahahahahahahha ha waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahhahahahahahaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahahah
ze3maze3ma
30-04-2003, 22:21
Origineel gepost door Miss_Hannane
waaaaaaahahahhahahahahhahahahwahahhahahhahahahahah ahah w8 even wahhahahahahhahahahahahahahahah waaaaaaaaaaahahahahahahahahhahahahahahahahahahahha ha waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahhahahahahahaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahahah
waarom jij mij uilieggen???? :kwaad:
ze3maze3ma
30-04-2003, 22:23
Origineel gepost door Masriya
:maf2:
ohhh meisssie jij ook niet weet..... ik snap het............. jij hoef niet schamen hor....................
haha..:lol: Koningienedag is lauk!!! :p
ze3maze3ma
30-04-2003, 22:37
Origineel gepost door Ayliah
haha..:lol: Koningienedag is lauk!!! :p
ik heb vraag aan jou wat?? heb jij sory verhaal geschreven als zo iesch dan wil grag lezen weet niet waar
Origineel gepost door zegmazegma
ik heb vraag aan jou wat?? heb jij sory verhaal geschreven als zo iesch dan wil grag lezen weet niet waar
Wat zeg jij nouw???? Ik niet begrijp.... :confused:
italiaanse
30-04-2003, 22:40
whahahaah gekke meid :melig2:
rif_ridster
30-04-2003, 22:52
koninginnen dag is grote inkoop voor de mensen met een uitkering!!!!!
grapje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:zwaai: r.
hafid_freak
30-04-2003, 23:14
jij is goed kan praat voor is jij zijn iemand hier nog
maar 2 jaar aanwezig...
ik 6 jaar is zijn hier woon,
ik ook niet weet wat is zijn koningdag...
:( :(
ze3maze3ma
01-05-2003, 10:48
Origineel gepost door hafid_freak
jij is goed kan praat voor is jij zijn iemand hier nog
maar 2 jaar aanwezig...
ik 6 jaar is zijn hier woon,
ik ook niet weet wat is zijn koningdag...
:( :(
ewaa..... kijk hier nog ientje net alsch mij niet weet wat konigendag isch
ewa.. kan iemnand onsch hielpen??? ik nog schdeeds niet wiet? :confused: ohhhh jah dank ie wel ik goed doen op schoel
ze3maze3ma
01-05-2003, 10:50
Wat zeg jij nouw???? Ik niet begrijp.... :confused:
ik vroeg aan jou of jij een verhaal heb geschreven want daar benden weet ik veel hoe dat heet staat mijn story is af ayliah snap je???
nou wil ik graag weten of het een verhaal is dan kan ik hem lezen...
Origineel gepost door zegmazegma
ik vroeg aan jou of jij een verhaal heb geschreven want daar benden weet ik veel hoe dat heet staat mijn story is af ayliah snap je???
nou wil ik graag weten of het een verhaal is dan kan ik hem lezen...
Ooh... ja zeg dat dan!!! Ja, ik heb een verhaal over mijzelf geschreven. Als je het wilt lezen moet je er op clicken..:D
Liefs, Louisa
ze3maze3ma
01-05-2003, 11:47
Ooh... ja zeg dat dan!!! Ja, ik heb een verhaal over mijzelf geschreven. Als je het wilt lezen moet je er op clicken..:D
Liefs, Louisa
ow hahahaahhaha na leuk :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.