Bekijk originele versie : Ook telefoonverslaafd???
salimma19
30-04-2003, 20:01
Shit hey.........ik ken mensen die uren kunnen ouwehoeren en per week 40 euro aan beltegoed verspillen!!!!!
Hebben jullie dat nou ook????????
:gsm:
:zwaai:
Ja ben ook telefoon verslaafd, sms'sen enzo :D :D :D
salimma19
30-04-2003, 20:05
Origineel gepost door cheima
Ja ben ook telefoon verslaafd, sms'sen enzo :D :D :D
ik zweer je niemand smst sneller dan mijn buurmeisje......niet normaal meer hahaha.
Lady_moi
30-04-2003, 20:06
ja ik bel graag :D
Origineel gepost door salimma19
ik zweer je niemand smst sneller dan mijn buurmeisje......niet normaal meer hahaha.
:giechel: :giechel:
salimma19
30-04-2003, 20:07
Origineel gepost door lady_moi
ja ik bel graag :D
ook veel beltegoed kopen yek. Nee ik word liever gebeld hahaha
yasmine85
30-04-2003, 20:08
hahhaa, ik weet zeker dat ik sneller sms :D:D
damnzzz... ik sms echt teveel, en vaak ook nog met andere dingen bezig terwijl ik sms.. mensen kijken me echt aan :schok: :D
maar jah, hoort erbij.. maar ik maak er teveel btg aan op :rolleyes: :(
kiss
Lady_moi
30-04-2003, 20:10
ook veel beltegoed kopen yek. Nee ik word liever gebeld hahaha
allebei :D
salimma19
30-04-2003, 20:11
bellen bellen bellen. wat heb je na al die uren nog te vertellen man???????????
Maar goed het was me gewoon opgevallen dat veeeeeeeel mensen veeeeeeeeeeeeel bellen en veeeeeeeeeel smsen. vandaar deze topic haha
Meryam20
30-04-2003, 20:13
Origineel gepost door yasmine85
hahhaa, ik weet zeker dat ik sneller sms :D:D
damnzzz... ik sms echt teveel, en vaak ook nog met andere dingen bezig terwijl ik sms.. mensen kijken me echt aan :schok: :D
maar jah, hoort erbij.. maar ik maak er teveel btg aan op :rolleyes: :(
kiss
En ik maar denken dat ik de snelste ben!!!! Mensen lopen me ook raar aan te kijken!!!!! :D Als me vriendin net een smsje af heeft heb ik er al 3 weg gedaan!!! :D
salimma19
30-04-2003, 20:14
hahaha ik moet het ook leren. duurt een halfuur voordat ik een zinnetje heb getypt hahah
yasmine85
30-04-2003, 20:16
Origineel gepost door Meryam20
En ik maar denken dat ik de snelste ben!!!! Mensen lopen me ook raar aan te kijken!!!!! :D Als me vriendin net een smsje af heeft heb ik er al 3 weg gedaan!!! :D
hahaha idd...
en als ik met iemand ben aan t smsen, krijgt diegene al snel een smsje terug.. en dan wacht ik maar op de volgende :confused:
maar jah, m'n vingers zijn volgens mij echt op m'n phone ingesteld.. :D
kiss
Lady_moi
30-04-2003, 20:19
ik kan nie goed smsen maar bellen kan ik zeer goed :D
Meryam20
30-04-2003, 20:20
Origineel gepost door yasmine85
hahaha idd...
en als ik met iemand ben aan t smsen, krijgt diegene al snel een smsje terug.. en dan wacht ik maar op de volgende :confused:
maar jah, m'n vingers zijn volgens mij echt op m'n phone ingesteld.. :D
kiss
Ik begrijp je helemaal, :D lang leven het smssen!! Ik vind het ook veel leuker dan bellen!!! :D
Ik heb twee weken bel verbod :huil:
Ik ben echt verslaafd, en ik ben altijd blut om beltegoed te kopen dus gebruik ik de huistel maar die mag ik nu ook nie meer gebruiken!!!
Ik bel altijd iets van 2 uur lang naar Marokko, elke dag. :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.