Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : tegenwoordig zie ik het verschil niet tussen een jongen en een chickie

Pagina's : [1] 2

saloua_lopez
30-04-2003, 19:54

Weyooooo.. ik dacht dat wijven nummer 1 waren in roddelen, maar damn.. mannen kunnen er ook wat van... pok....pok....pok.... :rolleyes: Mannen.. zijn tegenwoordig net chickies :ego:

salimma19
30-04-2003, 19:56
hahaha wollah illa. en hun kleding ook. tffoeeeee WAAR ZIJN DE ECHTE MANNEN!!!!!!!!!!????????????

Miss_Banana
Origineel gepost door saloua_lopez Weyooooo.. ik dacht dat wijven nummer 1 waren in roddelen, maar damn.. mannen kunnen er ook wat van... pok....pok....pok.... :rolleyes: Mannen.. zijn tegenwoordig net chickies :ego: Jongens zijn altijd al erg geweest, alleen kom je er nu pas achter. Mannen/ jongens roddelen ongeveer net zo erg als vrouwen/ meiden. M.a.w.: geen leven!

Shining_Star
ja duh mannen kunnen er ook wat van ! ik bedoel sommige mannen dragen zelf lipgloss :eek:

saloua_lopez
30-04-2003, 19:58

Origineel gepost door real_jeblia ja duh mannen kunnen er ook wat van ! ik bedoel sommige mannen dragen zelf lipgloss :eek: :schrik2: dit gaat verkeerd... Vrouwen wat doen we toch daar aan????? :hihi: Mannen.. neem een cursus.... HOE WORD IK WEER EEN ECHTE MAN :hihi:

Marocca
30-04-2003, 20:00
Origineel gepost door real_jeblia ja duh mannen kunnen er ook wat van ! ik bedoel sommige mannen dragen zelf lipgloss :eek: I hope you're kiddin' :confused:

cheima
30-04-2003, 20:01
Of jongens die epileren :jammer: wat een afknapper :(

salimma19
30-04-2003, 20:03
Origineel gepost door BrAvE_MaXimus sommige wijfen gedragen zich als mannen, ggggad tefoeeeeeeee WAAR ZIJN DE ECHTE VROUWEN!!!!!!!!!!??????????????????? 1 op de 10.0000. IK BEN EEN ECHTE VROUW!!!!!!! Maar die gasten met hoogwaterbroeken, geschoren beentjes (waar ik jaloers op ben) en geepileerde wenkbrauwen daar moet ik gewoon van KOTSEN.......... BRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAK

appelsap
30-04-2003, 20:04
:confused: met wat voor mannen gaan jullie om:confused: :hihi: :nerd:

Shining_Star
30-04-2003, 20:07
Origineel gepost door saloua_lopez :schrik2: dit gaat verkeerd... Vrouwen wat doen we toch daar aan????? :hihi: Mannen.. neem een cursus.... HOE WORD IK WEER EEN ECHTE MAN :hihi: :giechel: :giechel: wallah ga een cursus volgen if you want to become a real man!!

Shining_Star
30-04-2003, 20:08
Origineel gepost door Marocca I hope you're kiddin' :confused: nope its the truth ik heb ze meerdere malen gezien en gesproken echt een afknapper :jammer: en ze waren nog wel hetero's :rolleyes:

Salaama
30-04-2003, 20:08
Origineel gepost door saloua_lopez Weyooooo.. ik dacht dat wijven nummer 1 waren in roddelen, maar damn.. mannen kunnen er ook wat van... pok....pok....pok.... :rolleyes: Mannen.. zijn tegenwoordig net chickies :ego: O, ja hoor, is dit nieuw voor jou, sorry maar, dit is allang bekend, Niet alleen tegenwoordig..

Salaama
30-04-2003, 20:10
Origineel gepost door BrAvE_MaXimus sommige wijfen gedragen zich als mannen, ggggad tefoeeeeeeee WAAR ZIJN DE ECHTE VROUWEN!!!!!!!!!!??????????????????? De echte vrouwen,,Hmmmm..Misschien in jouw dromen :D

cheima
30-04-2003, 20:11
Origineel gepost door BrAvE_MaXimus i told you before, watch out 4 negro's :D Ik moet niks hebben van negers tfoe :kwaad: :kwaad: :ego:

salimma19
30-04-2003, 20:13

Origineel gepost door BrAvE_MaXimus :toink: :eek: :schok: :confused: :confused: :confused: Hoeza dat dan????

Pagina's : [1] 2