Bekijk originele versie : Afvallen!!!!!!! Komaan meisje we kunnen het!!!!!
asilahnaj
23-01-2006, 22:42
ik denk dat je het kan halen BERBERIA begin maar eerst als doel 10 kg oke
en het is niet gemakkelijk hoor 10 kg maar moehim inshalah je gaat het halen volg me elke dag dus morgen alleen groentesoep en rijstwafels met light kaas en tomaat EN VEEEL VEEL WATER en fruit en mager yoghurt okeee dikke kus
ik denk dat je het kan halen BERBERIA begin maar eerst als doel 10 kg oke
en het is niet gemakkelijk hoor 10 kg maar moehim inshalah je gaat het halen volg me elke dag dus morgen alleen groentesoep en rijstwafels met light kaas en tomaat EN VEEEL VEEL WATER en fruit en mager yoghurt okeee dikke kus
meid een mens kan echt niet half jaar op soep leven hoor,. het heeft groente nodig, fruit ,jodium,. dat jij zo wil afvallen is prima....maar pas op dat je mensen niet stimuleert tot het uithongeren..
no hard feelings.
asilahnaj
23-01-2006, 22:45
ik wil graag 20 kg afvallen MAAR ZAL EERST BEGINNEN MET DOEL 10 OKE en dan nog is 5 of 10 inshalah dikke kus
en berberia ALLE MEIDEN GAAN JE STEUNEN HIER
DIKKE KUS
asilahnaj
23-01-2006, 22:46
ja weet ik modesty maar soep en fruit en groenten daar honger je toch niet van uit???? maar moehim ik zeg gewoon wat ik doe ik heb vandaag gezond gegeten maar heb mijn eigen niet uitgehongerd
dikke kus
asilahnaj
23-01-2006, 22:48
MOEHIM MEISJES THALLA EN BESLAMA
MORGEN WEER EEN NIEUWE DAG IK GA SLAPEN
DOEIIIIIII
ik zal mijn schema morgen op zetten en ik verplicht niemand om het zoals mij te doen oke ik wil jullie gewoon helpen ik geef tips en jij geeft tips zo vallen we samen af
dikke kus najla
roemaisa1
23-01-2006, 22:48
hoii meiden, ben er weer!!
vandaag was dus onze eerste dag ik hoop voor jullie allemaal dat het niet een zware dag was.
bij mij ging het wel moeilijk want ik moest van de lekkere dingen afblijven en dat was zwaar, ik ben namelijk een echte snoeperd:D
maar ik denk wel dat ik het vol kan houden.
maaar ben bang als ik ongesteld wordt dan heb ik chocolade nodig
ik heb het gewoon nodig, dus weet niet hoe ik er dan mee moet omgaan.
iemand nog mischien paar tips:p
sterkte meiden!!!:goedzo:
ja weet ik modesty maar soep en fruit en groenten daar honger je toch niet van uit???? maar moehim ik zeg gewoon wat ik doe ik heb vandaag gezond gegeten maar heb mijn eigen niet uitgehongerd
dikke kus
niet na een week maar op langer termijn,als jij traint meid moet er wel iets zijn wat je kan verbranden en dat is geen soepje,.begrijp je wat ik Bedoel.
miss_sissy
23-01-2006, 23:17
ik wil graag 20 kg afvallen MAAR ZAL EERST BEGINNEN MET DOEL 10 OKE en dan nog is 5 of 10 inshalah dikke kus
en berberia ALLE MEIDEN GAAN JE STEUNEN HIER
DIKKE KUS
inchallah ik wil dat ook afvallen...
mesha hoe....het gaat elke keer fout...standaard verhaal eigenlijk....:confused:
maar deze keer wil ik et echt doen...bijn azomer man...dan wilik echt klaar ziijn...:goedzo:
laat het me horen hoe je het gaat doen...ik ga morgen beginnen inchallah...
Bigg Kisses Sissy:kus:
najlae_tanger
23-01-2006, 23:50
Dit is zo onrealistisch allemaal...
najlae_tanger
24-01-2006, 00:32
MEIDEN
ALS JULLIE TOCH ALLEEN OP FRUIT EN SOEP WILLEN LEVEN....(zeer ongezond allemaal) maar jah,als jullie bereid zijn dat te doen om af te vallen, dan raad ik het nog liever het ziekenhuisdieet aan, zit tenminste meer variatie in dan jullie dieet.
ik zou zeggen, volg em goed, alleen is zeer weinig calorieen die je mag hebben, vul het goed aan met heel veel fruit zou ik zeggen, en ook nog veel soep eten...plus dit dieet erbij, dan vallen jullie af en eten jullie tenminste nog iets op een dag...
dagen dieet
.
(ook wel ziekenhuisdieet genoemd, maar als men navraag doet vindt men geen enkel ziekenhuis waar dit dieet wordt gebruikt.)
.
Iedere ochtend :
1 sinaasappel of grapefruit
1 beschuit of geroosterde boterham
koffie of thee zonder suiker of melk
.
Maandagmiddag :
1 ei
2 bekers yoghurt, halvol of vol
2 beschuiten of geroosterde boterhammen
.
Maandagavond :
2 tomaten
2 eieren
1 beker yoghurt, halfvol of vol
halve krop sla eventueel met wat olie, azijn en zout
.
Dinsdagmiddag :
1 ei
2 bekers yoghurt, halvol of vol
.
Dindsdagavond :
1 tomaat
1 beker yoghurt, halvol of vol
1 bief tartaar eventueel gegrild
.
Woensdagmiddag :
1 ei
2 bekers yoghurt, halfvol of vol
.
Woensdagavond :
125 gram biefstuk gegrild
1 beker yoghurt, halfvol of vol
1 beschuit pf geroosterde boterham
.
Donderdagmiddag :
125 gram kwark
1 tomaat
1 zure augurk
.
Donderdagavond :
1 appel
2 tomaten
1 bief tartaar eventueel gegrild
.
Vrijdagmiddag :
200 gram vis naar keuze
1 tomaat
.
Vrijdagavond :
1 ei
1 tomaat
halve krop sla eventueel met wat olie, azijn en zout
.
Koffie en thee zonder suiker of melk, en mineraalwater mag je onbeperkt drinken.
.
In het weekend mag je normaal eten.
.
Je blijft op je streefgewicht door iedere maandag het volgende te eten :
.
's morgens : 1 glas water met een citroen
's middags : 1 appel, 1 beschuit of 1 geroosterde boterham
's avonds : halve krop sla, 1 ei en 1 tomaat
.
Smakelijk en Succes !
.
-startpagina-
Ze zeggen dat je er minimaal 5 tot zelfs 15 kg kan afvallen in 3 weken, ligt eraan hoe snel je lichaam afvalt, of je erbij sport enz enz..
asilahnaj
24-01-2006, 09:22
bedankt modesty voor je tips en najlae_tanger ook!! DIKKE KUS MEIDEN
EN CELINE DION EN MIS_SISSY JULLIE GAAN HET HALEN ALLEEN GELOVEN IN JEZELF DIKKE KUS
en celine dion vervang chocolade tijdens je regels door een fruit die je lekker vind
DIKKE KUS MEIDEN EN GO GO GO GO
Voor de zomer 30 kilo??:eek:
dan mag je wel keihard gaan sporten, ik zou je doel mar bijschaffen anders komt je een grote teleurstelling te staan want je lichaam heeft momenten dat het stilstaat .
Ik denk ook niet dat ze 30 kilo vóór de zomer kan halen. Misschien 15 kilo, maar geen 30 kilo... tenzij ze zichzelf gaat uithongeren.
asilahnaj
24-01-2006, 10:44
daarom heb ik ook gezegd richt je eerst op 10 kilo maar ik denk zeker 15 kilo
als ze echt gaat sporten en goed eten en gezond zou ze het zeker halen
INSHALAH EN WE GAAN HAAR STEUNEN HE MEIDEN DIKKE KUS NAJLA
Ik denk ook niet dat ze 30 kilo vóór de zomer kan halen. Misschien 15 kilo, maar geen 30 kilo... tenzij ze zichzelf gaat uithongeren.
Nee weet je het is wel mogelijk maar weet je dan hoeveel je moet sporten gewoon, en je voeding moet tzooo gezond zijn en zo gevarieerd,..je mag dus dan echt nooit maar ook nooit weer wat vets gaan eten of zoo een vriend van mij woog 110 kilo en was het zat hij wou graag voetballen en zijn gewicht zat hem in de weg,
3maanden lang 5km per dag deed hij aan hardlopen en dan nog naar de sportschool voor 1.5 ..
Hij at alleen maar crackers,.soep,.fruit, geen brood geen cola niets meer water fruit crackers soep en groentes
3maanden was hij 40kilo kwijt.
powerroses
24-01-2006, 11:08
Mijn eindverslag van gisteren:
s'ochtends: 1 appel + 1 fles water (75 cl)
s'middags: 1 gekookt eitje met wat zout en komijn voor de smaak + 1 mok soep + 1 fles water (75 cl)
s'avonds: 1 kipfiletje + 1 fles water (75 cl) + beetje popcorn (had het niet moeten eten)
Dit was mijn eetverslagje van gisteren, ik vind dat ik het best goed gedaan heb (behalve popcorn dan), minder koolhydraten en meer water!! Vandaag gewoon nog beter!!
©2000-2013 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.