Bekijk originele versie : Afvallen!!!!!!! Komaan meisje we kunnen het!!!!!
mvrbatata89
18-03-2006, 22:06
hey zaylashiyaaa dejeliii(asilahnaj)wil ook mee doen ben heel erg dik ben 1.68 en weeg 90 :traan1: en wil shi 20 kilo afvallen voor(14juli)
marocalhoceima
18-03-2006, 23:26
2 en een halve kilo dus in 2 weken.. :) Dat is erg goedd !
En de rest ??
Ben ongeveer 2 maanden bezig en ben 5 kilo afgevallen, maar ik volg geen strenge dieet of zo :D, maar ik wil er nu hard tegenaan voor de laatste pondjes. Je weet wat ze zeggen die wegen het zwaarst :hihi:
maroc_misty
19-03-2006, 11:44
Ik wil ook afvallen. :haha:
Maar heb nog steeds niet de stap genomen te dieeëten. :maf:
Ik wil 5 kilo afvallen, maar ik weet niet waar ik moet beginnen. :maf:
Sweety_125
19-03-2006, 12:21
ahahahhah ik weet ook niet waar ik moet beginnen :hihi:
het lukt me nog steeds niet :(...
Sweety_125
19-03-2006, 12:22
Ben ongeveer 2 maanden bezig en ben 5 kilo afgevallen, maar ik volg geen strenge dieet of zo :D, maar ik wil er nu hard tegenaan voor de laatste pondjes. Je weet wat ze zeggen die wegen het zwaarst :hihi:
Ja de eerste paar kilo's gaan er makkelijker af dan de laatste.. maarja je moet volhouden:D
maroc_misty
19-03-2006, 14:20
Ik ga vanaf morgen beginnen insa Allah. :haha:
ha ha ha
dat zeg ik ook elke keer als ik naar deze topic kijk...
Morgen ga ik beginnen, en de volgende dag ben ik het al vergeten...
asilahnaj
19-03-2006, 19:18
dag meiden alles goed met jullie!! en meiden jullie gaan afvallen inshalah ik dacht ook dat het bij mij moeilijk was maar wat blijkt hamdoulah ik ben al wat afgevallen!!
HOU VOL EN DENK AAN DIE ZOMER MEIDEN en die leuke kledij en hoe mensen naar je kijken als je op de strand bent en hoe die je noemen bv dikzak, ton, blubber enzo
GO GO GO MEIDEN GO GO GO
asilahnaj
20-03-2006, 16:48
dag meiden het is weer een nieuwe dag en de volgende weegdag is BINNENKORT deze VRIJDAG MEISJE en vertel is hoe jullie dag was???
DIKKE KOESSSSSSSS VAN ME
asilahnaj
20-03-2006, 22:36
Hey Meiden Waar Blijven Jullie Nou?????
maroc_misty
20-03-2006, 22:42
ha ha ha
dat zeg ik ook elke keer als ik naar deze topic kijk...
Morgen ga ik beginnen, en de volgende dag ben ik het al vergeten...
Erg he? :haha:
Ik sport al veel, ik weet niet wat ik anders moet aanpakken. :maf:
maroc_misty
20-03-2006, 22:51
dag meiden alles goed met jullie!! en meiden jullie gaan afvallen inshalah ik dacht ook dat het bij mij moeilijk was maar wat blijkt hamdoulah ik ben al wat afgevallen!!
HOU VOL EN DENK AAN DIE ZOMER MEIDEN en die leuke kledij en hoe mensen naar je kijken als je op de strand bent en hoe die je noemen bv dikzak, ton, blubber enzo
GO GO GO MEIDEN GO GO GO
Wóóów, leuk vooruitzicht. :banana:
Maar ik weet echt niet wat ik moet veranderen. :maf:
Ik hoefde nooit op eten te letten maar met de jaren wordt het steeds moeilijker. :jammer:
Sweety_125
21-03-2006, 08:47
Wóóów, leuk vooruitzicht. :banana:
Maar ik weet echt niet wat ik moet veranderen. :maf:
Ik hoefde nooit op eten te letten maar met de jaren wordt het steeds moeilijker. :jammer:
Hahha ja dat heb ik ook... Eerst kwam ik nooit aan ofzo, ik kon eten wat ik wilde... Maar nu lijkt t wel alsof ik gelijk 10 kilo aan kom van 1 klein dingetje...:D
Sweety_125
21-03-2006, 08:48
Ik ben gisteren begonnen.... En het gaat wel wat beter als de vorige keren dat ik zei dat ik ging beginnen... Hopenlijk hou ik het vol en val ik af !!:)
asilahnaj
21-03-2006, 09:06
hey meid inshalah ga je het volhouden Sweety 125!! en hoe was je eerste dag?
©2000-2013 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.