Bekijk originele versie : Afvallen!!!!!!! Komaan meisje we kunnen het!!!!!
soepdieet, met allerlei groenten: prei,broccoli,tomaat,wortel en nog heel veel ingredienten ;) 1 keer geprobeer is echt lekkere soep gewoon gevulde groentensoep
ik zal morgen het recept overtypen in word formaat :D moet ik blaadje bij me moeder halen
asilahnaj
22-01-2006, 23:44
bedankt fliefla dan kunnen we afwisselen om de 2 dagen ander soep
dikke kus najla
nassira_bb
22-01-2006, 23:45
Dieeten helpt niet echt je houd het misschien 2 a 3 weken vol en daarna prop je, jezelf vol! het beste is om minder te eten! en niet meer na 8 uur eten! en veel hardlopen en sporten! ik ga vanaf morgen inschallah ook veel trainen en minder vet eten en prik drinken!
Succes allemaal, en ik wil graag weten hoeveel jullie over een maand zijn afgevallen!:goedzo:
asilahnaj
22-01-2006, 23:49
Geloof mij nassira_bb je kan het wel volhouden na drie weken ben je dat gewoon
en ik wil graag dat alle meiden nu wegen en hun gewicht zeggen dan kan ik het op een word map schrijven en dan op 20 februari zeggen hoeveel ze zijn afgevallen en hoeveel ze wegen en EERLIJK meiden oke en wie de meeste afvalt dan die krijgt een veel complimenten en zeker een vast een cadeautje zo HOUDEN WE HET VOL oke een beetje competitie doen he
Dikke kus Najla
asilahnaj
22-01-2006, 23:50
als jullie niet willen zeggen voor iedereen hoeveel je weegt pm me gewoon oke niet schamen meiden
dikke kus
wie het soepdieet gaat volgens is harstikke mesjokke
1. je krijgt te weinig voedingstoffen binnen dus je voelt je hele dag suf hoofdpijn gaar vermoeid ..
2. je denkt vet te verliezen maar je verliest als allereerst alleen maar vocht, en dan als jij nog steeds zo weing naar binnenk rijgt pakt hij niet alleen je vetreserves maar je spieren verslappen, resultaat EEN VERSLAPTE HUID.
3. het jojo effect het lichaam krijgt een signaal MINDER VOEDING DUS ALLES OPSLAAN....wanneer je het een dagje beu bent en honger krijgt en denkt ik ga 1 dag normaal eten kom je gegarandeerd die dag 2kilo aan omdat hij alles maar ook alles regelrecht naar je vetreserves afvoert.
3. Je hele stofwisseling is verkloot door het dieet waardoor je laterrrr vet moeite zal krijgen met het afvallen en ik kan het weten want heb dit stomme rotdieet ook gevolgd...en nu jaren later zijn de symptonen pas zichtbaar van al me crashdieten..Me schilklier werkt veels te traag waardoor ik aankom..zonder extra te eten niets....
dus wil je afvallen gewon gezond eten en sporten want jullie maken je lichaam kapot.
en ik wil graag dat alle meiden nu wegen en hun gewicht zeggen dan kan ik het op een word map schrijven en dan op 20 februari zeggen hoeveel ze zijn afgevallen en hoeveel ze wegen en EERLIJK meiden oke en wie de meeste afvalt dan die krijgt een veel complimenten en zeker een vast een cadeautje zo HOUDEN WE HET VOL oke een beetje competitie doen he
Dikke kus Najla
hoe vaker jij het woordje Gebruiikt IK DIEET, hoe sneller je terugval is het is maar een tip.
asilahnaj
22-01-2006, 23:55
dank je schat modesty en trouwens wil veel fruit eten en die soep ook af en toe begrijp je ik ga niet alleen die soepdrinken hoor maar maar morgen ga ik wel fruit eten en veel drinken en dansen en gaan lopen en soep drinken gewoon de eerste week en dan ga ik andere dingens eten elke week iets anderd deze week is het soep volgende week ga ik nog zien en trouwens we doen geen dieet WE WERKEN AAN ONZE FIGUUR :banana:
dikke kus najla
dank je schat modesty en trouwens wil veel fruit eten en die soep ook af en toe begrijp je ik ga niet alleen die soepdrinken hoor maar maar morgen ga ik wel fruit eten en veel drinken en dansen en gaan lopen en soep drinken gewoon de eerste week en dan ga ik andere dingens eten elke week iets anderd deze week is het soep volgende week ga ik nog zien en trouwens we doen geen dieet WE WERKEN AAN ONZE FIGUUR :banana:
dikke kus najla
Fruit is goed maar bevat verborgen suikers.pas daar maar mee op en dansen is een bron van verbranding maar niet voldoende , ik waarschuw je alleen meid beter op gezonde manier afvallen want je terugval op je oude gewicht zal enorm groot zijn.
asilahnaj
23-01-2006, 00:03
bedankt voor je advies maar ik vind dat ik nu ga beginnen met fruit en soep en tuurlijk is dansen niet alles maar ik train ook thaibox 4 keer in een week en ik zweet daar heel veel en veel water drinken en het gaat inshalah lukken voor mij EN VOOR ALLE MEIDEN en ik zie dat je OOK WERKT AAN JE FIGUUR ik wens je ook veel succes dermee
GO GO GO GO EVERYBODY GO GO GO
moehim meiden ik ga slapen morgen een nieuwe dag
inshalah ga ik goed beginnen en alles wat ik eet zal ik schrijven oke
en trouwens niet vergeten voor jullie gewichten te zeggen niet schamen meiden pm me gewoon en op 20 februari terug gaan wegen en zien hoeveel jullie en ik zjin afgevallen VINDEN JULLIE DIT EEN GOED IDEE OF NIET?????
tot morgen inshalah
DIKKE KUS VAN JE DIKZAK NAJLA
nassira_bb
23-01-2006, 00:03
Dikke kus Najla
Ik heb het ook geprobeerd en nog een paar meiden, je komt binnen de korste tijd meer aan! en alleen op fruit en soep leven is niet goed! vermijd vet, en eet gezond en train veel! dat is het beste dieet!
nassira_bb
23-01-2006, 00:04
Fruit is goed maar bevat verborgen suikers.pas daar maar mee op en dansen is een bron van verbranding maar niet voldoende , ik waarschuw je alleen meid beter op gezonde manier afvallen want je terugval op je oude gewicht zal enorm groot zijn.
Juistem!:goedzo:
dounia188
23-01-2006, 00:22
hier nog een dikkie die heel graag mee wil doen hahahahah wanneeer zet je die recept van die soep hierzoo?? ben benieuwd!!! kusiesss douniaa
maroc_misty
23-01-2006, 00:47
Leuk initiatief!
Met zijn allen afvallen :o
Ik doe ook mee, ik wil 5 kilo afvallen insa Allah. :o
asilahnaj
23-01-2006, 09:15
hey schatties bedankt voor je tips nassira_bb en welkom dounia188 hoe meer fatties hoe beter hahhahaahha en die komkommersoep krijgen jullie woensdag oke
de schema van vandaag:
ONTBIJT
een klein pot mager yoghurt
een appel
een mandarin
en ondertussen water drinken ik ga in de middag schrijven wat ik gegeten heb
©2000-2013 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.