Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Afvallen!!!!!!! Komaan meisje we kunnen het!!!!!

fenna
21-02-2006, 12:41

asilahnaj ben jij dat op de foto meissie? Ik zie geen foto :confused:

chadize
21-02-2006, 12:52
wil ook ff mijn verslagje neerzetten smorgen anderhalf liter water+koffie zonder suiker+gekookt ei middag mini pizza zelfgemaakt met groente erop en tonijn+1liter water tussedoor 2glazen sapjes zonder suiker en ben van plan nog een sinaasappel te eten en nog en liter water te drinken inshallah:kus: en dames waar blijft die van jullie wel reageren HOe krijg je anderhalf liter water smorgens weg? Ik eet magere yoghurt met tarwe zemelen. En Twee stuks fruit en groene thee zonder suiker. Een uur later sporten. En daarna water drinken. Tussendoor gezonde dingentjes. Spijsvertering moet wel op gang blijven. Middag een bakje noedels of soep, met fruit. Tussendoor ook wee iets gezonds of een handjevol noten(cashew). Savonds veel groente met kip vis of kalkoen en rijst of aardappels, of een groente taart. Als het maar voedend en gezond is. Bewegen en gezond eten is de sleutel tot succes.

marokaantje12
21-02-2006, 13:04
ik doe mee wil misntens 10 kilo afvallen :(

SHOUF_CHA8786
21-02-2006, 18:22
HOe krijg je anderhalf liter water smorgens weg? Ik eet magere yoghurt met tarwe zemelen. En Twee stuks fruit en groene thee zonder suiker. Een uur later sporten. En daarna water drinken. Tussendoor gezonde dingentjes. Spijsvertering moet wel op gang blijven. Middag een bakje noedels of soep, met fruit. Tussendoor ook wee iets gezonds of een handjevol noten(cashew). Savonds veel groente met kip vis of kalkoen en rijst of aardappels, of een groente taart. Als het maar voedend en gezond is. Bewegen en gezond eten is de sleutel tot succes. hej moppie jah eerst kon ik dat ook niet wegkrijgen maar ik ben het nu wel gewend gewoon spa flesjes kopen en doen alsof het cola is ofzo:hihi: ik ga er nu tegenaan heb net mijn crosser binnen gekregen .:kus: succes moppie

cassitagirl
21-02-2006, 19:30

he voor de damens die gaan afvallen veel sterkte he maar ik wil ook best wat kilos kwijt ik ben 1.77 en weeg ongeveer 70kilo dus ben best lang en mensen zeggen je bent niet dik maar als ik me bikini aan heb dan zie ik best wel wat vet en dat wil ik weg hebben. zo hoe moet ik beginnen want ben gek op eten. loubna

Modesty
21-02-2006, 19:49
ja met die krullen ja dat ben ik heb da effe gedaan en dan weggedaan en wat vind je mij???? hahaahahahahah en ja zeker de zomer komt deraan!!!! dus zweten meiden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ja je kon het niet zo heel goed zien meid, maar je zag er echt heel leuk uit hoor, leuk koppie.. :D

Modesty
21-02-2006, 19:50
he voor de damens die gaan afvallen veel sterkte he maar ik wil ook best wat kilos kwijt ik ben 1.77 en weeg ongeveer 70kilo dus ben best lang en mensen zeggen je bent niet dik maar als ik me bikini aan heb dan zie ik best wel wat vet en dat wil ik weg hebben. zo hoe moet ik beginnen want ben gek op eten. loubna Hahah ik moest lachen om je berichtje ik ben ook gek op eten en heet ook loubna :hihi: :maf2:

Modesty
21-02-2006, 19:51
Ik zie geen foto :confused: Haha ze had hem weer weggehaald maar ik heb haar wel gezien. :lekkerpuh :hihi:

LINA28
21-02-2006, 21:37
oke ik doe mee maar jullie moeten me ECHT motiveren en me echt dwingen te zeggen wat ik die dag heb gegeten want ik wil ook afvallen en tips zijn altijdddd welkom dus dametjes \motiveren aub Ik geloof niet in dieeten want ik ben bang voor het jojo effect. daarom vind ik sorten en nog eens sporten de oplossing. Ik heb gehoord dat spinning enorm bijdraagt aan het afvallen. Iemand ervaring mee????;)

asilahnaj
21-02-2006, 21:45
welkom nieuwe meiden!!! ik wens jullie allemaal veel succes en ik zal mijn foto effe terug op zetten als jullie willen!! en dank je modesty !!!! GO GO GO MEIDEN GO GO GO GO

LINA28
21-02-2006, 21:48
Geloof mij nassira_bb je kan het wel volhouden na drie weken ben je dat gewoon en ik wil graag dat alle meiden nu wegen en hun gewicht zeggen dan kan ik het op een word map schrijven en dan op 20 februari zeggen hoeveel ze zijn afgevallen en hoeveel ze wegen en EERLIJK meiden oke en wie de meeste afvalt dan die krijgt een veel complimenten en zeker een vast een cadeautje zo HOUDEN WE HET VOL oke een beetje competitie doen he Dikke kus Najla leuke zo'n oppep talk. Ik doe mee, maar ik moet erbij zeggen dat ik niet streng ga dieeeten. Want dat gaat zich op dne duur wreken. Ik ga inchallah met sporten beginnen minimaal 2 keer per week 2 uur sporten en 1 keer zemmen en geen snoep/koek etc. voor de rest moet ik wel gewoon koken ik heb een man en twee kids die graag gewoon willen eten.;) ga ervoor meiden:goedzo:

asilahnaj
21-02-2006, 21:52
is goed lina28!!!!! en meiden de weegdag is binnenkort :banana: nog 3 dagen hahaahahahah inshalah zijn we allemaal afgevallen dikke kus van me!!!!!!!!!!! ps meiden dit ben ik op de foto!!!! GO GO GO MEIDEN GO GO GO

LINA28
21-02-2006, 22:00

ey meiden.....ik was toevallig hier op de site om maar eens te kijken of ze hier ergens een dieet hadden....Dus kwam i kdeze topic tegen.... ik kijk wel eens het programma 'wat je eet ben jezelf'daar krijg je het ene en ander mee.... Een tip dat ik vorige week zag was.. sóchtends moet je een sapje nemen van Komkommer en selderij...het is vies...maar volgens help het wel.. nog meer tips van "wat je eet ben je zelf" zij is echt goed he die ouwe slanke tang.:hihi:

fatimalo
21-02-2006, 22:00
oke dan maar heey meiden hebben jullie ook heet water geprobeert.. heet water drinken..dat doe ik met een halve citroen ik slik het met moeite weg pfff

asilahnaj
21-02-2006, 22:07
ja das goed he die citroen je valt er ook van af mijn vriendin die 20 kg is afgevallan ze was citroen zo gewoon geworden dat ze het at zoals ze een sinaasappel at!!!! niet normaal joch!!!!!!!!!

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 [41] 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56