Bekijk originele versie : Afvallen!!!!!!! Komaan meisje we kunnen het!!!!!
asilahnaj
22-01-2006, 23:10
ik ga de dag beginnen met een appel en appelsiensap
nadoria_zinador
22-01-2006, 23:12
Oh okie....
Ik ga morgen een grote sinaasappel eten en een glas thee zonder suiker.
angelfromheaven
22-01-2006, 23:13
wat moet ik eteb/.??
ik lust absoluuuuuut geen thee
nora1981
22-01-2006, 23:15
wat ook goed schijnt te helpen is modifast. dus 3 keer je maaltijd te vervangen in zo'n shake/pudding. veel mensen die dat hebben gevold zijn er van afgevallen.
ik heb zo'n pak gekcht, maar die ligt nog steeds in m'n kast.
vind het persoonlijk veelste zwaar
(2tot4 kilo per week afvallen)
asilahnaj
22-01-2006, 23:15
verse appelsiensap drinken en appel en peer eten!
;) verhonger jezelf niet he
van groenten/vlees/vis/eieren mag je zoveel eten als je wilt! (gelet op koolhydraten) hier alvast tip voor ontbijtje:
3 eieren in een pan bakken met tomaat snufje zout/peper/basilicum(uiteraard zonder brood eten!) 1 sinaasappel 1 glas thee zonder suiker(gebruik honing, was laatst op Iqra dat dit honing drinken afvallen bevordert)
:) be3da iets lekkers en stevigs in de ochtend dat je energie voor de dag geeft
asilahnaj
22-01-2006, 23:16
waarom altijd producten gebruiken val gewoon natuurlijk af das veel beter want zodra je stopt met die producten kom je bij echt waar
wat ook goed schijnt te helpen is modifast. dus 3 keer je maaltijd te vervangen in zo'n shake/pudding. veel mensen die dat hebben gevold zijn er van afgevallen.
ik heb zo'n pak gekcht, maar die ligt nog steeds in m'n kast.
vind het persoonlijk veelste zwaar
(2tot4 kilo per week afvallen)
:( rotzooi meid! eerlijk waar, gewoon Jojo-effect
er is niks ergers dan afvallen en daarna BIJKOMEN :maf:
asilahnaj
22-01-2006, 23:17
eieren zijn niet goed schat begin je dag gewoon met fruit! das de beste
Arabische_Meid
22-01-2006, 23:25
ze drinkt elke dag die soep elke keer als ze honger had gewoon die soep drinken dan krijg je genoeg en veel water meer dan 2 liter en VEEL FRUIT EN GROENTEN maar niet vergeten sporten ik wil graag eerst 10 af en dan inshalah verder ik wil zeker deze laatste week van de maand januari 2 af of meer zelfs 5 en in februari 10 kg af je kan het doen in een maand hoor alleen meer sporten en telkens dat je honger hebt water drinken dan ga je zien dat je geen honger meer hebt ik weet dat de eerste week moeilijk gaat zijn maar denk maar aan die leuke broek of trui die je niet kan vinden in je maat en dan mensen die scheef bekijken en zeggen van BLUBBER DIKZAK TON enzo het kwets hoor ik huilde altijd en at meer en meer en ja maar nu ben ik het beu
dus meiden WE GAAN ZE LATEN ZIEN WIE HIER DE DIKZAK IS OKE
en trouwens ik kende een vriendin van me die veel was afgevallen en ze kreeg in een keer veel aandacht en weet je wat die jaloerse bitches zeiden ik vond je veel mooier toen je dikker was je moet stoppen met afvallen want de meeste volle meiden zijn heel mooi en als ze afvallen worden ze nog mooier en sommige BITCHES willen dat niet
nou ja gewoon jaloerse bitches
en we kunnen het lukt ons inshaAllah
asilahnaj
22-01-2006, 23:26
het gaat ons zeker lukken Arabische Meid
nora1981
22-01-2006, 23:37
en muesli mag je dat eten,
met magere melk?
Arabische_Meid
22-01-2006, 23:38
Fliefla is in! ik heb alles geprobeerd: pillen/shakes/ROTZOOI :moe:
ik wil 10 kg eraf, mijn streven is echt om net op de grens bij mager te zitten m.a.w geen vet! sinds mijn nieuwe baan ben ik 12 KG bijgekomen in periode van 1,5 jaar! :jammer: dusss time for a change
ik heb zo'n crosstrainer die ik nooit gebruik, winsor pilates wat k vroeger deed( Helpt echt!!) en ik heb een ander soepdieet namelijk heeeeel veel groenten.
ik ga er inshallah nu ook serieus mee beginnen ;) de gouden tip: geen brood/aardappelen/rijst/suiker(s) (dus geen snoep,koek,snacks enz enz
:banana: LET'S GO FOR IT!
welke andere soepdieet?
asilahnaj
22-01-2006, 23:39
Je gaat meedoen oke morgen begin en je kan het ik ga morgen ook beginnen dus ja en de meeste meiden hier ook GO GO GO GO Miss Ingenious you can do it :banana: begin morgen met een ontbijt van verse sinaasappelsap en appel en peer oke
Dikke kus najla
asilahnaj
22-01-2006, 23:40
ik denk het wel nora1989 en voor die soepdieeten gewoon groenten he en dan mixen weinig zout denk ik arabische meid maar moehim die komkommersoep staat woensdag geschreven oke
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.