Bekijk originele versie : Afvallen!!!!!!! Komaan meisje we kunnen het!!!!!
marocalhoceima
16-02-2006, 22:40
Is goed tnQ lieferd ik ga het proberen
ik heb het vaak geprobeerd
maar het lukt steeds niet:(
maar hoeveel wil jij afvallen?
hey,
Misschien dat je er wat aan hebt. Ik let vooral op de calorieeen. ik voer dagelijks in wat ik gegeten heb bij www.caloriechecker.nl er staat precies bij wat/hoeveel calorieen is. Ik hou een dagboek bij op die site zodatt ik kan zien wat ik wanneer gegeten heb.
Als ik weet wat ik savonds ga eten b.v. lasagne daar zitten best veel calorieen in dan kun je dat afwisselen met wat je in de loop van de dag eet dan let je daar extra op b.v.
Het is een ideetje misschien dat je er wat aan hebt:D.
Op een gegeven moment weet je hoeveel calorieeen er in bepaalde dingen zitten. Het gaat bij mij tot nu toe:goedzo:
asilahnaj
17-02-2006, 09:22
bedankt marocalhoceima das een goede site en DIKKE KUS TERUG MODESTY!!!!!!
asilahnaj
17-02-2006, 09:23
:banana: Go Go Go Go Meiden Go Go Go Go Go:banana:
asilahnaj
17-02-2006, 18:39
slm meiden en hoe was jullie dag????
laat iets weten he
fatimalo
18-02-2006, 17:43
heeeey ik ben er weer.. mijn pc was was kapot...maar ja bijna weegdag he dus meiden kom op
fatimalo
19-02-2006, 16:02
heey waarom veel ananas eten
voor je stoelgang wella
waarlijven jullie?????????????????
fatimalo
19-02-2006, 16:48
????????????????????
Arabische_Meid
19-02-2006, 16:50
Hey fatima ik weet het niet waarom
asilahnaj
19-02-2006, 19:45
hey meiden sorry was effe weg deze weekend ik hoop dat alles met jullie goed gaat!!!! en ananas is goed dus als je eet (bv veel eet) en dan eet je ananas dan heb je precies niks gegeten mijn vriendin heeft dit 4 maanden gedaan en ze was bijna 20 kilo afgevallen dus gewoon eten en dan een hele ananas eten schijnt te werken dus ja
en meiden de weegdag is NABIJ ben echt benieuwd niet normaal
GO GO GO GO MEIDEN GO GO GO GO GO GO GO
DIKKE KUS VAN ME
asilahnaj
20-02-2006, 00:39
hey modesty meid lang geleden alles goed met je?
en de andere meiden ook hoe gaat het met jullie??
DIKKE KUS VAN ME
hey modesty meid lang geleden alles goed met je?
en de andere meiden ook hoe gaat het met jullie??
DIKKE KUS VAN ME
Heey lief het gaat goed alleen zeer vermoeid,. :( ...pff dat kweekt echt honger joh :( maar hoe is het met jou dan xxxxxxxxxx
asilahnaj
20-02-2006, 09:07
ja goed hamdoulah alleen merk ik op dat ik de laatste wa humeurig ben???? kan dat komen omdat ik al bijna een maand geen chocolade heb gegeten en snoep?????????
DIKKE KUS VAN ME
ja goed hamdoulah alleen merk ik op dat ik de laatste wa humeurig ben???? kan dat komen omdat ik al bijna een maand geen chocolade heb gegeten en snoep?????????
DIKKE KUS VAN ME
zoo echt goed van je hoor ben benieuwd hoeveel je afgevallen bent.:hihi:
sammy_boeffie
20-02-2006, 10:34
Ik ga ook mee doen :banana:
3 kilo moet eraf :o
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.