Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Afvallen!!!!!!! Komaan meisje we kunnen het!!!!!

Pagina's : 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57

angelfromheaven
22-01-2006, 22:30

oke ik doe mee maar jullie moeten me ECHT motiveren en me echt dwingen te zeggen wat ik die dag heb gegeten want ik wil ook afvallen en tips zijn altijdddd welkom dus dametjes \motiveren aub

asilahnaj
22-01-2006, 22:32
ja maar heb ik gelijk of niet??????? :banana: sorry ik heb gelijk die hebben da ook voor mij gezegd hoor ik woog vroeger 125kg meiden GELOOF ME en ik was 20kg afgevallen in marokko 10 kg hier weet je wat die zeiden JE WAS VEEL MOOIER TOEN JE DIKKER WAS weet je wat mijn reactie was?? Ik keek naar hun van wat zeg je nu JALOERSE BITCH ik ben 1m80 en weeg ik nu in de 90 je kan dat niet zien hoor want ik ben lang maar toch ik moet vechten in de ring in amsterdam binnen een paar maanden en ik moet in de in de 80 wegen maar ik wil ook afvallen voor mijn eigen nu! niet voor de sport das gewoon een motivatie jullie meiden moeten ook een motivatie hebben bv koop een rok die je graag wilt aandoen in de zomer 2 maten kleiner dan jouw en sport zodat je in de rok kan aandoen voor de zomer en ja VEEL ANANAS ETEN HEEEL VEEL en citroen ook dat krimpt je maag DIKKE KUS NAJLA

asilahnaj
22-01-2006, 22:38
GO GO GO GO GO ANGELFROMHEAVEN YOU CANT DO IT is da motivatie genoeg?? :banana: hahaahahahah JE GAAT HET HALEN SCHAT GELOOF ME ik ga dus morgen vanaf smorgen zeggen wat ik gegeten heb en ik ga niet liegen eerlijk oke en jullie ook als jullie zondigen zeg het ook in je schema dan kan ik een schema opstellen voor morgen voor jullie ofzo oke

angelfromheaven
22-01-2006, 22:47
hahaha blijven doen asilah ik heb echt de aandacht daarvoor nodig anders dwaal ik af en kom ik alleen maar dubbel bij maar alvast thx

Fliefla
22-01-2006, 22:47

Fliefla is in! ik heb alles geprobeerd: pillen/shakes/ROTZOOI :moe: ik wil 10 kg eraf, mijn streven is echt om net op de grens bij mager te zitten m.a.w geen vet! sinds mijn nieuwe baan ben ik 12 KG bijgekomen in periode van 1,5 jaar! :jammer: dusss time for a change ik heb zo'n crosstrainer die ik nooit gebruik, winsor pilates wat k vroeger deed( Helpt echt!!) en ik heb een ander soepdieet namelijk heeeeel veel groenten. ik ga er inshallah nu ook serieus mee beginnen ;) de gouden tip: geen brood/aardappelen/rijst/suiker(s) (dus geen snoep,koek,snacks enz enz :banana: LET'S GO FOR IT!

nadoria_zinador
22-01-2006, 22:49
Salam meiden, Ik heb dat ook zo vaak, dan zeg ik morgen begin ik met afvallen. Ik voel me nu echt niet goed. Maar ik wil er echt aan beginnen en graag afvallen. Daarom doe ik met jullie mee, ik ben van plan om 5 kilo af te vallen. En dat moet kunnen als je het echt wil. Wat moet je eigenlijk op zo een dag eten om niet aan te komen? 2 liter water is natuurlijk ook belangerijk en het bewegen en.........?? Succes meiden:).

nadoria_zinador
22-01-2006, 22:53
ja maar heb ik gelijk of niet??????? :banana: sorry ik heb gelijk die hebben da ook voor mij gezegd hoor ik woog vroeger 125kg meiden GELOOF ME en ik was 20kg afgevallen in marokko 10 kg hier weet je wat die zeiden JE WAS VEEL MOOIER TOEN JE DIKKER WAS weet je wat mijn reactie was?? Ik keek naar hun van wat zeg je nu JALOERSE BITCH ik ben 1m80 en weeg ik nu in de 90 je kan dat niet zien hoor want ik ben lang maar toch ik moet vechten in de ring in amsterdam binnen een paar maanden en ik moet in de in de 80 wegen maar ik wil ook afvallen voor mijn eigen nu! niet voor de sport das gewoon een motivatie jullie meiden moeten ook een motivatie hebben bv koop een rok die je graag wilt aandoen in de zomer 2 maten kleiner dan jouw en sport zodat je in de rok kan aandoen voor de zomer en ja VEEL ANANAS ETEN HEEEL VEEL en citroen ook dat krimpt je maag DIKKE KUS NAJLA Hmmm ananas en citroen? Ananas kan er wel in maar citroen:rolleyes:.

ouiam-a
22-01-2006, 22:53
hallo meiden, ik doe ook mee met afvallen. ik wil 10 kilo inschall afvallen, dus ik zal me best moeten doen omdat er af te krijgen. Maar als we elkaar allemaal helpen dan komen we er wel. dieet die ik ga doen is dit: ochtend 1 sneetje brood met beleg en een fruit stukje en 1 liter water middag 2 sneetjes brood met tomaat of zo of soep 1 litter water avond vlees gegrild met groenten of soep 1 liter water. als je heel streng bent dan kan je het niet lang vol houden. en die is nog te doen. ik hou jullie op de hoogte hoe veel ik per week afgevallen ben. veel succes allemaal.

asilahnaj
22-01-2006, 23:00
BEDANKT VOOR DE TIPS SCHATTIES en trouwens GO GO GO GO SALLYWOMEN, oO___C___Oo, Ice-Queen, Arabische Meid, Niedra,MOCROZINA,CELINE DION, OUIAM_A, Nadoria_Zinador JULLIE KUNNEN AFVALLEN EN IK OOK en ja citroen weet ik wel dat het niet gaat maar het goed het krimpt je maag zodat je na een tijdje niet meer kan veel eten en ja alles eten zie ik niet zitten want ik weet dan ga ik veel eten en dat wil ik niet gewoon direct goed beginnen en hopen dat het gaat lukken DIKKE KUS NAJLA

nadoria_zinador
22-01-2006, 23:01
hey meiden Wat bij mij heel erg hielp was dat ik na 6 uur helemaal niks at, alleen thee drinken ofzo. Ook geen fruit. De rest van de dag at ik gewoon 3 keer per dag gewoon bijna alles. Trouwens geen snoep en koek ofzo. Ik ben nu dun :) Nou ik hoop dat jullie het lukt, succes verder. Shokran voor je advies. Ik ben ook van plan om na 6 uur niets meer te eten. Gewoon lekker bewegen en veel water drinken. :).

Fliefla
22-01-2006, 23:02
BEDANKT VOOR DE TIPS SCHATTIES en trouwens GO GO GO GO SALLYWOMEN, oO___C___Oo, Ice-Queen, Arabische Meid, Niedra,MOCROZINA,CELINE DION, OUIAM_A, Nadoria_Zinador JULLIE KUNNEN AFVALLEN EN IK OOK en ja citroen weet ik wel dat het niet gaat maar het goed het krimpt je maag zodat je na een tijdje niet meer kan veel eten en ja alles eten zie ik niet zitten want ik weet dan ga ik veel eten en dat wil ik niet gewoon direct goed beginnen en hopen dat het gaat lukken DIKKE KUS NAJLA :banana: yekkk mij negeren ! IK DOEN OOKKKKK :hihi:

nadoria_zinador
22-01-2006, 23:04
BEDANKT VOOR DE TIPS SCHATTIES en trouwens GO GO GO GO SALLYWOMEN, oO___C___Oo, Ice-Queen, Arabische Meid, Niedra,MOCROZINA,CELINE DION, OUIAM_A, Nadoria_Zinador JULLIE KUNNEN AFVALLEN EN IK OOK en ja citroen weet ik wel dat het niet gaat maar het goed het krimpt je maag zodat je na een tijdje niet meer kan veel eten en ja alles eten zie ik niet zitten want ik weet dan ga ik veel eten en dat wil ik niet gewoon direct goed beginnen en hopen dat het gaat lukken DIKKE KUS NAJLA Let's go! Insha Allah lukt het ons. Wat eten jullie in de ochtend? Ze zeggen dat het ontbijt het belangerijkste is van de dag.....?

nora1981
22-01-2006, 23:05
en hier nog een dikzak, die mee gaat doen!!!!!!!

asilahnaj
22-01-2006, 23:05
WOLLAH SMEHLIE GO GO GO GO FLIEFLA GO GO GO GO GO GO GO en na 6 uur gewoon fruit en soep en water niet verhongeren meiden DIkke kus najla

asilahnaj
22-01-2006, 23:08

WELKOM NORA1981 GO GO GO NORA1981 YOU CANT DO IT GO GO GO GO SALLYWOMEN, oO___C___Oo, Ice-Queen, Arabische Meid, Niedra,MOCROZINA,CELINE DION, OUIAM_A, Nadoria_Zinador JULLIE KUNNEN AFVALLEN EN IK OOK G O GO GO GO OG GO GO WE CANT DO IT dikke kus najla

Pagina's : 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57