Bekijk originele versie : Afvallen!!!!!!! Komaan meisje we kunnen het!!!!!
asilahnaj
22-01-2006, 21:25
het gaat ons zeker lukken celine dion inshalah de moed en denk maar als je kleren past die mislukt gevoel die je krijgt als de jeans nog niet eens past en dan je moeder zagen van je moet afvallen blabla
ik moet binnen paar maanden vechten in nederland voor thaibox dus ik moet afvallen maar ik wil ook afvallen begrijp je dus ik kom vandaag thuis en zeg tegen mijn ma van ja ik begin morgen aan een dieet en die zeggen van je het werd tijd blablabla ik had bijna zin om te zeggen ik doe da ni maar deze keer zei ik IK BEN HET BEU ik zal en moet afvallen en MEIDEN JULLIE KUNNEN HET OOK elke dag je schema zeggen en we gaan het halen en trouwens hoeveel willen jullie afvallen
DIKKE KUS najla
oO__C__Oo
22-01-2006, 21:26
Oke; Soep,Water,Fruit
Veel thuis dansen :D
hee meiden telle me about the komkommer soep hoe maak je die
asilahnaj
22-01-2006, 21:32
ja wollah veel dansen en af en toe gaan lopen met je vriendinnen in plaats van het stad :banana: hahaah
en over die komkommersoep mijn vriendin komt die woensdag maken voor me en die ga me dan de recept geven en ik zal dan de recept geven aan jullie ok meiden
wollah ik hoop het echt dat ik ga afvallen want ik wil zo snel mogelijk afvallen ik wil eerst beginnen door 10 kg af te vallen en JULLIE MEIDEN HOEVEEL?????
Arabische_Meid
22-01-2006, 21:39
Komkommersoep
Ingrediënten :
1 ui
1 kleine komkommer
20g boter ipv boter kan je olijfolie nemen is magerder
zout
peper
¾ l kippenbouillon
2 eetlepels citroensap
3 eetlepels fijngehakte peterselie
2 eetlepels fijngeknipte bieslook
--------------------------------------------------------------------------------
Bereidingswijze :
Maak de ui schoon en snipper deze. Was de komkommer, snijd deze in de lengte doormidden en verwijder de zaadjes. Snijd de komkommerhelften in stukjes. Verhit de boter in een pan en fruit hierin de ui glazig. Voeg de komkommer toe en bak deze een paar minuten mee. Giet de bouillon erbij en breng de soep aan de kook. Draai de hittebron wat lager, leg een deksel op de pan en laat de soep 5 minuten zachtjes koken. Roer het citroensap door de soep en breng de soep op smaak met peper en zout. Bestrooi de soep vlak voor het opdienen met de peterselie en bieslook.
Bevat per portie 69 kcal
asilahnaj
22-01-2006, 21:44
de komkommersoep van mijn vriendin mag je zoveel drinken zoals je wilt want der zitten geen calorieen want je kan zoveel zout doen dat je wilt sorry schat die recept zou ik niet volgen want mijn vriendin haar moeder die is 4 kg afgevallen in een week door de soep te drinken die zij maakt ik zal de recept woensdag opschrijven en trouwens denk is na 4 kg in een week dat 16 kg in de maand wollah bazz ps die moeder doet ni aan sport of dansen maar de meiden die gaan dansen of sporten gaan meer afvallen
oO__C__Oo
22-01-2006, 21:49
Ik wil denk ik ook ong. 10 kilo afvallen:)
En daarna msgien meer
Arabische_Meid
22-01-2006, 21:49
de komkommersoep van mijn vriendin mag je zoveel drinken zoals je wilt want der zitten geen calorieen want je kan zoveel zout doen dat je wilt sorry schat die recept zou ik niet volgen want mijn vriendin haar moeder die is 4 kg afgevallen in een week door de soep te drinken die zij maakt ik zal de recept woensdag opschrijven en trouwens denk is na 4 kg in een week dat 16 kg in de maand wollah bazz ps die moeder doet ni aan sport of dansen maar de meiden die gaan dansen of sporten gaan meer afvallen
Oh ok, ja ik vond dit op internet.
Ik wacht tot woensdag dan inshaAllah, en die vrouw dronk ze enkel de soep op een dag ? of at ze er ook fruit bij ? :kus:
Arabische_Meid
22-01-2006, 21:52
Ik wil denk ik ook ong. 10 kilo afvallen:)
En daarna msgien meer
Ik ook 10kilo.
Hoeveel wil je wegen?
sallywoman
22-01-2006, 21:57
Ik ga woensdag beginnen krijg elke week een dieet mee van de slank klup :banana:.Want bij mij ligt het echt aan me eet gewoonte vooral avond eten mis ik vaak waardoor ik steeds makkelijke dingen ga zoeken om te maken.Want anders eet ik weer te laat.Dus moet meer groeten en fruit gaan eten en dan volgt de rest insallah succes meiden :goedzo:
ice-Queen
22-01-2006, 22:01
hooi meiden het gaat al goed hier zie ik ik moet minstens 15 kilo afvallen en als dat gelukt is dan nog 5 kilo afvallen en dan ben ik op mijn streef gewicht inshallah ik hoop dat het ons allemaal gaat lukken
xxxQueen
asilahnaj
22-01-2006, 22:15
ze drinkt elke dag die soep elke keer als ze honger had gewoon die soep drinken dan krijg je genoeg en veel water meer dan 2 liter en VEEL FRUIT EN GROENTEN maar niet vergeten sporten ik wil graag eerst 10 af en dan inshalah verder ik wil zeker deze laatste week van de maand januari 2 af of meer zelfs 5 en in februari 10 kg af je kan het doen in een maand hoor alleen meer sporten en telkens dat je honger hebt water drinken dan ga je zien dat je geen honger meer hebt ik weet dat de eerste week moeilijk gaat zijn maar denk maar aan die leuke broek of trui die je niet kan vinden in je maat en dan mensen die scheef bekijken en zeggen van BLUBBER DIKZAK TON enzo het kwets hoor ik huilde altijd en at meer en meer en ja maar nu ben ik het beu
dus meiden WE GAAN ZE LATEN ZIEN WIE HIER DE DIKZAK IS OKE
en trouwens ik kende een vriendin van me die veel was afgevallen en ze kreeg in een keer veel aandacht en weet je wat die jaloerse bitches zeiden ik vond je veel mooier toen je dikker was je moet stoppen met afvallen want de meeste volle meiden zijn heel mooi en als ze afvallen worden ze nog mooier en sommige BITCHES willen dat niet
oO__C__Oo
22-01-2006, 22:18
[I]Ik hoop dat het ons allemaal lukt dames :goedzo:I]
asilahnaj
22-01-2006, 22:22
het gaat ons zeker lukken INSHALAH
gewoon mekaar aanmoedigen
er zijn veel topics over afvallen maar die zijn allang begonnen dus ja je hebt geen zin om mee te doen daarom heb ik deze topic geopend omdat ik zelf begin das veel beter kunnen we allemaal samen beginnen en hoe meer meisjes hoe meer of niet soms ik begin zelfs morgen dus ja MEISJES MORGEN EEN NIEUWE DAG EEN NIEUWE START
sallywoman
22-01-2006, 22:22
ze drinkt elke dag die soep elke keer als ze honger had gewoon die soep drinken dan krijg je genoeg en veel water meer dan 2 liter en VEEL FRUIT EN GROENTEN maar niet vergeten sporten ik wil graag eerst 10 af en dan inshalah verder ik wil zeker deze laatste week van de maand januari 2 af of meer zelfs 5 en in februari 10 kg af je kan het doen in een maand hoor alleen meer sporten en telkens dat je honger hebt water drinken dan ga je zien dat je geen honger meer hebt ik weet dat de eerste week moeilijk gaat zijn maar denk maar aan die leuke broek of trui die je niet kan vinden in je maat en dan mensen die scheef bekijken en zeggen van BLUBBER DIKZAK TON enzo het kwets hoor ik huilde altijd en at meer en meer en ja maar nu ben ik het beu
dus meiden WE GAAN ZE LATEN ZIEN WIE HIER DE DIKZAK IS OKE
en trouwens ik kende een vriendin van me die veel was afgevallen en ze kreeg in een keer veel aandacht en weet je wat die jaloerse bitches zeiden ik vond je veel mooier toen je dikker was je moet stoppen met afvallen want de meeste volle meiden zijn heel mooi en als ze afvallen worden ze nog mooier en sommige BITCHES willen dat niet:lol: :hihi:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.