Bekijk originele versie : Afvallen!!!!!!! Komaan meisje we kunnen het!!!!!
:lol: yeah dikkerds, ga eens zweten ipv aan soft-food te denken :likje: :lol:
Heey abdel gedraag je eens naar je leeftijd en niet naar hoe je eruit ziet aub.:moe:
Abdel_Nice
02-02-2006, 11:23
Arme meid, wat heb je tegen haar gezegd :jammer: . Ik zag je avatar en dacht dat je lief was :jammer:
dat was in het algemeen bedoeld :hihi:
ya3la,... het is maar voor de LOL dak da zeg, wrm nemen jullie me altyd serieus :jammer:
dat verdient een puntje :sjans:
Abdel_Nice
02-02-2006, 11:24
Heey abdel gedraag je eens naar je leeftijd en niet naar hoe je eruit ziet aub.:moe:
naar hoe ikeruit zie, jammer... ik ben niet dik :traan1: en ik wil juist dikker worden, zodat ik het me kan permiteren om te trainen :huil:
heb ik bij jou een lichte snaar geraakt nig :hihi:
ik ben een zieke grapjas maar a zusja :sjans:
ook poentje op komst :D
Abdel_Nice
02-02-2006, 11:55
wollah hshoema, van die rode punt a zus :jammer:
ik weet al wie je bent, maar ik hou het voor mezelf oké ik overdrijf in mn grappen soms ( of té vaak :hihi:)
maar denya henya je m'excuse :o
naar hoe ikeruit zie, jammer... ik ben niet dik :traan: en ik wil juist dikker worden, zodat ik het me kan permiteren om te trainen :huil:
heb ik bij jou een lichte snaar geraakt nig :hihi:
ik ben een zieke grapjas maar a zusja :sjans:
ook poentje op komst :D
Nee ik ben niet boos, bedoelde het ook niet op die manier sterkte met aankomen.
Abdel_Nice
02-02-2006, 12:02
Nee ik ben niet boos, bedoelde het ook niet op die manier sterkte met aankomen.
jawel je bent boos en anders zou je niet met zon korte zin reageren :(
forgive me please :(
jawel je bent boos en anders zou je niet met zon korte zin reageren :(
forgive me please :(
Sorry ik reageer kortaf omdat ik verdrietig ben omdat me opa is overleden niet om jou:traan1:
Abdel_Nice
02-02-2006, 12:10
Sorry ik reageer kortaf omdat ik verdrietig ben omdat me opa is overleden niet om jou:traan1:
nu heb ik het pas gezien in je ot Allah irahmoe, mag Allah swt hem genadig zijn en alle mosliemien insha Allah... ni verdrietig zijn zusje, we gaan elkaar een voor een volgen en insha Allah op een niet pijnlijke manier :(
fatimalo
02-02-2006, 12:13
Dames Dames Ik Heb Het Verpest....maar Vandaag Echt Beginnen..het Komt Omdat Ik Werd Uitgenodigd Door Mijn Ma Enz... Maar Heb Wel Lekker Gegeten Maaar Ben Niet Bij Gekomen:) Ben Juist 1 Kg Afgevalllen Mohim 24 Februari Was Het He
fatimalo
02-02-2006, 12:37
ik heb een vraagje....ik heb best wel een dikke rug hoe kan ik die kwijt raken
UmmNaasiruddeen
02-02-2006, 12:38
Sporten...mijn nicht had ook een dikke rug en bovenarmen ze heeft hard getraind en nou tbarka-llah is ze die kwijt!
Abdel_Nice
02-02-2006, 13:00
ik heb de slappe lach... mag ik even :o (..:hihi:...)
srry echt waar, maar wrm zet je dat hier... :lol:
nu heb ik het pas gezien in je ot Allah irahmoe, mag Allah swt hem genadig zijn en alle mosliemien insha Allah... ni verdrietig zijn zusje, we gaan elkaar een voor een volgen en insha Allah op een niet pijnlijke manier :(
Inshallah we zullen allemaal gaan maar verdriet blijf je houden, sbar zal ons sterk houden.
Abdel_Nice
02-02-2006, 14:08
Inshallah we zullen allemaal gaan maar verdriet blijf je houden, sbar zal ons sterk houden.amien insha Allah a wetchma :traan1:
veel sbar wens ik je toe, ik weet het is pijnlijk en een onvulbare leegte als je een dierbare persoon zou moeten missen, maar zo zit ons lot in mekaar a wetchma... :goedzo:
Arabische_Meid
02-02-2006, 14:38
Ochtend :
1glas sinaasappelsap(zelf geperst)
2 boterhammen met light jam
2kopjes Pu-ehr thee (afslankthee)
Middag:
1stukje kipvlees
gestoomde worteltjes
Vanavond:
Maak ik weer komkommersoep
+ veel water
en ik ga sporten inshaAllah
Zijn er al meiden afgevallen??
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.