Bekijk originele versie : Afvallen!!!!!!! Komaan meisje we kunnen het!!!!!
MOcROzINA
01-02-2006, 18:07
Ben al zo paar dagen bezig.. en ben gewoon gezonder gaan eten dus geen Macdonald meer en gewoon meer fruit en groenten...
And You ?
Tj0epieta
01-02-2006, 18:11
Ben al zo paar dagen bezig.. en ben gewoon gezonder gaan eten dus geen Macdonald meer en gewoon meer fruit en groenten...
And You ?
Ik ga zo dadelijk beginnen met hardlopen, over uurtje ongeveer, dan begin ik morgen met het gezond eten :o ik hoop dat t nu wel gaat lukken, want stop telkens na paar daagjes :(
Abdel_Nice
01-02-2006, 19:17
Zo gemeen ben je, terwijl als je je nick ziet en je avatar dan zou je denken met zo'n schattig jongetje te maken te hebben.
Al heb je wel gelijk.
ni o serieu opvatten zus :o ik lach gewoon grg met mijn sisters o saaf :haha: :sjans:
ni o serieu opvatten zus :o ik lach gewoon grg met mijn sisters o saaf :haha: :sjans:
Als je maar met ons lacht en niet om ons, ik vond het niet zo erg die post maar voor sommigen dames kan het heel hard over komen al is het internet.
Maar echt he dat meisje op je avatar zo'n schatje. Later wil ik insahalla ook zo'n schatje.
asilahnaj
01-02-2006, 21:18
dag arabisch meid je moet gewoon er terug invliegen
onbijt is belangrijk bv met een glas vers geperst sinaasappelsap en 2 boterhammen (bruin brood) met kaas ofzo??
middag
yoghurt
madarine
soep
Avond
appel
gezond eten ik doe elke dag iets anders
en
natuurlijk
door heel de dag VEEL WATER DRINKEN
dikke kus najla
asilahnaj
01-02-2006, 21:20
en meiden ik zal jullie motiveren
GO GO GO GO MEIDEN GO GO GO
TSJOEPITA
asilahnaj
01-02-2006, 21:21
en ABDEL_NICE BEN JE OOK OP DIEET???????
HAAHAHAHAHAHAHAH
Abdel_Nice
01-02-2006, 21:37
Als je maar met ons lacht en niet om ons, ik vond het niet zo erg die post maar voor sommigen dames kan het heel hard over komen al is het internet.
Maar echt he dat meisje op je avatar zo'n schatje. Later wil ik insahalla ook zo'n schatje.
nee hoor a sister, ik grap gewoon grg me jullie, zo hard en wreed ben ik ni hoor :sjans:
en da meisje op mn avatar, ja he... :o zo vader zo dochter... :o
( ah nee ik ben nog ni getrouwd :hihi:)
insha Allah... :o
Abdel_Nice
01-02-2006, 21:39
en ABDEL_NICE BEN JE OOK OP DIEET???????
HAAHAHAHAHAHAHAH
haha da was grof a dikkerd :hihi:
nee hoor, ik wil juist bijkomen, :huil: ik weeg maar 68 kg :(
Salam dames,
klopt het dat je van yoghurt kan afvallen :o
Liefst,
een Lampjuh
GO GO GO HEB ECHT ZIN IN MAC DONALDS.....................
maar doe het lekker niet....:p
Abdel_Nice
01-02-2006, 22:16
:lol: yeah dikkerds, ga eens zweten ipv aan soft-food te denken :likje: :lol:
Abdel_Nice
01-02-2006, 22:17
oké deze kan hard aankomen, ik dim efjes samhoeli a sista's :o
oké deze kan hard aankomen, ik dim efjes samhoeli a sista's :o
Arme meid, wat heb je tegen haar gezegd :jammer: . Ik zag je avatar en dacht dat je lief was :jammer:
sallywoman
01-02-2006, 23:34
yes vandaag wezen wegen en na 1 week lijnen 2 kilo eraf :banana: op naar de volgende 2 :goedzo: kom op meiden :goedzo: hoeveel is er al bij jullie af .
©2000-2013 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.