Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Uit de kast

Da_flow
30-04-2003, 19:33

De wekker ging ontzettend vroeg af vandaag. Om 13.35 begon die al te loeien, 'FLOW GET UP AND HURRY YOU ARE ALWAY'S LATE MAN'. Met een driedubbele salto vloog ik uit bed, helaas kwam ik wat ongelukkig terecht. Het gevolg van deze acrobatische supertruuk was een gekneusde teen. Alsof het niet genoeg was liep ik zo tegen mijn kleerkast aan, ik deed de deur open en stapte naar binnen. Voor mijn gevoel betrad ik de badkamer. Toen ik weer bij zinnen was, keek ik vreemd om me heen. Ik was kennelijk in de kast in slaap gevallen. Op een gegeven moment besloot ik om uit de kast te komen. Zo kwam ik uit de kast en zag mijn kleine broertje me aan voor een homo. Broertje: "Ayemmaa Flow dja iethaaas" Flow: "A laa ayemaa, isgariegh, nesh dja feggaagh" Ayemaa: "ihyaa affakroud ied semgaaagh"

Soefy
30-04-2003, 19:34
:lol: :hihi:

Lady_moi
30-04-2003, 19:35
vertaaal die berbers :D

cheima
30-04-2003, 19:38
Origineel gepost door Da_flow De wekker ging ontzettend vroeg af vandaag. Om 13.35 begon die al te loeien, 'FLOW GET UP AND HURRY YOU ARE ALWAY'S LATE MAN'. Met een driedubbele salto vloog ik uit bed, helaas kwam ik wat ongelukkig terecht. Het gevolg van deze acrobatische supertruuk was een gekneusde teen. Alsof het niet genoeg was liep ik zo tegen mijn kleerkast aan, ik deed de deur open en stapte naar binnen. Voor mijn gevoel betrad ik de badkamer. Toen ik weer bij zinnen was, keek ik vreemd om me heen. Ik was kennelijk in de kast in slaap gevallen. Op een gegeven moment besloot ik om uit de kast te komen. Zo kwam ik uit de kast en zag mijn kleine broertje me aan voor een homo. Broertje: "Ayemmaa Flow dja iethaaas" Flow: "A laa ayemaa, isgariegh, nesh dja feggaagh" Ayemaa: "ihyaa affakroud ied semgaaagh" :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

SaMiax
30-04-2003, 19:39

Origineel gepost door lady_moi vertaaal die berbers :D ja toch :D ik wil ook lachen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Da_flow
30-04-2003, 19:40
Origineel gepost door lady_moi vertaaal die berbers :D "Ayemmaa Flow dja iethaaas" (mam Flow sliep) "A laa ayemaa, isgariegh, nesh dja feggaagh" (nee hoor mam, hij liegt ik was wakker) "ihyaa affakroud ied semgaaagh" (affakroud is iets in de trend van Agjoer = yah "ezel" ik heb grootgebracht)

bie
30-04-2003, 19:43
ghehehe

SaMiax
30-04-2003, 19:50
en tch snap ik hem niet... hehhee

emsoem
30-04-2003, 19:51
is het nu de bedoeling dat ik moet lachen?? woeeehahahahahahahah:haha: :rolleyes: soryy haha let maar niet op mij:maf2: =emsoem=

cheima
30-04-2003, 19:51
Origineel gepost door SaMiax en tch snap ik hem niet... hehhee Misschien snap je de berberse humor niet :D :D :D Kan ook :stout:

Meryam20
30-04-2003, 19:53
Origineel gepost door Da_flow De wekker ging ontzettend vroeg af vandaag. Om 13.35 begon die al te loeien, 'FLOW GET UP AND HURRY YOU ARE ALWAY'S LATE MAN'. Met een driedubbele salto vloog ik uit bed, helaas kwam ik wat ongelukkig terecht. Het gevolg van deze acrobatische supertruuk was een gekneusde teen. Alsof het niet genoeg was liep ik zo tegen mijn kleerkast aan, ik deed de deur open en stapte naar binnen. Voor mijn gevoel betrad ik de badkamer. Toen ik weer bij zinnen was, keek ik vreemd om me heen. Ik was kennelijk in de kast in slaap gevallen. Op een gegeven moment besloot ik om uit de kast te komen. Zo kwam ik uit de kast en zag mijn kleine broertje me aan voor een homo. Broertje: "Ayemmaa Flow dja iethaaas" Flow: "A laa ayemaa, isgariegh, nesh dja feggaagh" Ayemaa: "ihyaa affakroud ied semgaaagh" Hahahahahahhahahahah Ik dacht dat ik de enige was die door acrobatische supertruuk (gewoon vallen) omdat dit moment met een gekneusde tenen alleen is het bij mij de laatse twee kleintjes!!!! :( Dus ik voel met je mee!!!! :D

Da_flow
30-04-2003, 19:54
Maar jullie weten nog niet half hoe de vork in de steel zit. Om 16.00 wou ik net vertrekken naar ??? dus ik doe de deur open op mijn manier. Ik heb een nare trekje dat ik met al mijn krachten smijt. Dus als iemand van jullie de deur opent dan gaat dat van krttttt. Maar als ik een deur open dan gaat dat van .. kabbaam. Van boven hoor ik dan, a miss an shaa a ayoudjieen (a zoon van iets wat niets is) haouer gta ouaat (wees zuinig op de deur). Zoals gewoonlijk draaide ik me om en gaf mijn broertje de schuld, die zehma net de deur uit was. Bij het uitspreken van die woorden begon het te lozen uit de hemel. Dus ik bedacht me en draaide me om .. kabaaaaaaaaaaaam .. "iehyaa tawwou an reksieft (kinderen van reksieft = ik weet niet wat het betekent, maar vast en zeker beledigend bedoeld)

SaMiax
30-04-2003, 19:56
Origineel gepost door cheima Misschien snap je de berberse humor niet :D :D :D Kan ook :stout: als je iets vertaald in het nederlands dan is het hele humor naar de klote :( heheh ma3lish.. ik lach gewoon mee met julie.. ehehheheeheehehheheeheehehheheeheehehheheehe wuhuuhauhauhhahhuhahauuahauhaha :p

cheima
30-04-2003, 19:57
Origineel gepost door SaMiax als je iets vertaald in het nederlands dan is het hele humor naar de klote :( heheh ma3lish.. ik lach gewoon mee met julie.. ehehheheeheehehheheeheehehheheeheehehheheehe wuhuuhauhauhhahhuhahauuahauhaha :p Ja toch gewoon meelachen :D :D :D :D

SaMiax
30-04-2003, 20:00

Origineel gepost door lady_moi :schrik: :haha: