Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Aboutaleb bekritiseert plannen VVD

Pagina's : [1] 2 3

aplat
22-01-2006, 18:37

Aboutaleb bekritiseert plannen VVD Ahmed Aboutaleb vindt dat de PvdA niet in een collega moet stappen met de VVD als die vasthoudt aan het plan om in de hele stad preventief te fouilleren en minima uit bepaalde buurten te weren. De wethouder liet tegenover Het Parool weten dat het hem ernst is. "Als ze bij de VVD denken dat deze punten na de verkiezingen onderhandelbaar zijn voor de PcdA, dan hebben ze het mis. " VVD-wethouder Laetitia Griffith wil het preventief fouilleren in de hele stad invoeren. Aboutaleb vindt dat je zo olie op het vuur gooit. Ook het weren van minima valt slecht: "Zo maak je honderdduizend ongewenste inwoners". http://www.at5.nl/index.asp?newsid=14573

BELLEMAGNIFIQUE
22-01-2006, 20:16
waar gaat dit toch nou weer over:maf:

aplat
22-01-2006, 20:57
waar gaat dit toch nou weer over:maf: Over het waanidee van de VVD dat iedereen in A ´dam bij voorbaat gefouilleerd moet worden bij controle op identiteitspapieren.

rianne
22-01-2006, 21:02
Over het waanidee van de VVD dat iedereen in A ´dam bij voorbaat gefouilleerd moet worden bij controle op identiteitspapieren. Hier in Hoorn op het station (Kersenbogaard) doen ze dit al een tijdje, en ja de criminaliteit is met sprongen afgenomen.

datisgeenstijl
22-01-2006, 21:03

Aboutaleb bekritiseert plannen VVD Ahmed Aboutaleb vindt dat de PvdA niet in een collega moet stappen met de VVD als die vasthoudt aan het plan om in de hele stad preventief te fouilleren en minima uit bepaalde buurten te weren. De wethouder liet tegenover Het Parool weten dat het hem ernst is. "Als ze bij de VVD denken dat deze punten na de verkiezingen onderhandelbaar zijn voor de PcdA, dan hebben ze het mis. " VVD-wethouder Laetitia Griffith wil het preventief fouilleren in de hele stad invoeren. Aboutaleb vindt dat je zo olie op het vuur gooit. Ook het weren van minima valt slecht: "Zo maak je honderdduizend ongewenste inwoners". http://www.at5.nl/index.asp?newsid=14573 ik ben benieuwd wat er uit komt als Ahmed Aboutaleb zijn DNA zal afstaan

BELLEMAGNIFIQUE
22-01-2006, 21:06
ik ben benieuwd wat er uit komt als Ahmed Aboutaleb zijn DNA zal afstaan Ow, jij dacht weer ´ik ga even leuk doen?´

aplat
22-01-2006, 21:09
Hier in Hoorn op het station (Kersenbogaard) doen ze dit al een tijdje, en ja de criminaliteit is met sprongen afgenomen. Hoi Rianne :goedzo: HOORN ? Maar dat is op een klein stationnetje en vast alleen s´ochtends in de vroegte ! En daar zijn maar 7 reizigers en die staan keurig op een rij en vertrekken natuurlijk allemaal naar Amsterdam, en weg zijn zij en dan zingen ze in koor: Op een klein stationnetje, 's Morgens in de vroegte, Stonden zeven wagentjes, Netjes op een rij. En het machinistje Draaide aan het wieletje: Hakke, hakke, puf, puf, Weg zijn wij!

BELLEMAGNIFIQUE
22-01-2006, 21:12
Hoi Rianne :goedzo: HOORN ? Maar dat is op een klein stationnetje en vast alleen s´ochtends in de vroegte ! En daar zijn maar 7 reizigers en die staan keurig op een rij en vertrekken natuurlijk allemaal naar Amsterdam, en weg zijn zij en dan zingen ze in koor: Op een klein stationnetje, 's Morgens in de vroegte, Stonden zeven wagentjes, Netjes op een rij. En het machinistje Draaide aan het wieletje: Hakke, hakke, puf, puf, Weg zijn wij! :lol: inderdaad. Als ze het over de grote steden gaan doen is het toch iets heel anders. Hier in amsterdam zal het weinig effect hebben op de samenleving.. er zullen strengere maatregelen moeten worden genomen dan behalve foeieren.

Southstyler
22-01-2006, 21:12
Hoi Rianne :goedzo: HOORN ? Maar dat is op een klein stationnetje en vast alleen s´ochtends in de vroegte ! En daar zijn maar 7 reizigers en die staan keurig op een rij en vertrekken natuurlijk allemaal naar Amsterdam, en weg zijn zij en dan zingen ze in koor: Op een klein stationnetje, 's Morgens in de vroegte, Stonden zeven wagentjes, Netjes op een rij. En het machinistje Draaide aan het wieletje: Hakke, hakke, puf, puf, Weg zijn wij! jaja .. daar reizen ze nog per Stoomlokomotief :hihi:

rianne
22-01-2006, 21:13
Hoi Rianne :goedzo: HOORN ? Maar dat is op een klein stationnetje en vast alleen s´ochtends in de vroegte ! En daar zijn maar 7 reizigers en die staan keurig op een rij en vertrekken natuurlijk allemaal naar Amsterdam, en weg zijn zij en dan zingen ze in koor: Op een klein stationnetje, 's Morgens in de vroegte, Stonden zeven wagentjes, Netjes op een rij. En het machinistje Draaide aan het wieletje: Hakke, hakke, puf, puf, Weg zijn wij! Vergis je niet aplat, en nee meestal s'avonds en als je in Hoorn zelf instapt dan kan je een zitplaats wel vergeten hoor.

aplat
22-01-2006, 21:18
Vergis je niet aplat, en nee meestal s'avonds en als je in Hoorn zelf instapt dan kan je een zitplaats wel vergeten hoor. Nou goed dan. De stoomloc Bello heeft bij toeristen dan ook veel bekijks ! Maar ik was vorige maand in Hoofddorp s avonds laat en daar doen ze die controle inderdaad ook.

rianne
22-01-2006, 21:25
Nou goed dan. De stoomloc Bello heeft bij toeristen dan ook veel bekijks ! Maar ik was vorige maand in Hoofddorp s avonds laat en daar doen ze die controle inderdaad ook. Nou goed dan :moe: , met Bello mee naar Medemblik is heel leuk moet je een keer doen. Die controle doen ze niet voor niets, maar begrijp me niet verkeerd ik zou willen dat het anders was.

aplat
22-01-2006, 21:54
Nou goed dan :moe: , met Bello mee naar Medemblik is heel leuk moet je een keer doen. Die controle doen ze niet voor niets, maar begrijp me niet verkeerd ik zou willen dat het anders was. Goed dan doen we dat samen een keer. Naar Medemblik. Toerist in eigen land. Ik zorg voor kaartjes. Of is het gratis ? Nou ja op de identiteitspapieren na dan.:hihi:

wolfowitzen
22-01-2006, 21:59
Wie lanceerde ook al weer dat idee, om naar A'dam rijdende autoos op de ringweg al via camera's te checken op kenteken, en als het bekende criminelen betrof, die autoos dan later aan te houden?????? Je hebt toch ECHT af en toe het idee, dat ze daar in de commissies op het Stadhuis beginnen met een verse joint! En spacecake bij de koffie!

rianne
22-01-2006, 22:05

Goed dan doen we dat samen een keer. Naar Medemblik. Toerist in eigen land. Ik zorg voor kaartjes. Of is het gratis ? Nou ja op de identiteitspapieren na dan.:hihi: dan ben je nu te laat, voorheen kon ik ze voor niets krijgen want toen werkte ik er naast. Maar het lijkt me wel heel leuk om dit weer een keer te gaan doen. :D

Pagina's : [1] 2 3