Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik heb SARS

Pagina's : [1] 2

Zoeffree
30-04-2003, 18:47

Wat moet ik nou doen????

Lella_EL_Habiba
30-04-2003, 18:50
Snoe 7ed Sars :confused:

Zoeffree
30-04-2003, 18:51
Nee het is echt waar! Ik heb alle symptomen, ik ben al een week opgenomen in het sint lucas ziekenhuis, ik zit nu op een geisoleerde afdeling en het enige wat ik te doen heb is internet!

miss_Halima89
30-04-2003, 18:51
ik geloof je niet , in nederland is er nog niemand met sars besmet , maar messchien spreek je de waar heid allahoe e3lem maar anders je wet wie je gaat tegenkomen daarbove........ :iblies: beslama Halima

miss_Halima89
30-04-2003, 18:54

ikke jou niet gelove? w8 waar ligt dat ziekehuis , ik ga belle en navraag doen , wallah als je liegt he? en als je aandacht wil vraag dat gewoon joh :D beslama , Halima

Zoeffree
30-04-2003, 18:54
Origineel gepost door miss_Halima89 ik geloof je niet , in nederland is er nog niemand met sars besmet , maar messchien spreek je de waar heid allahoe e3lem maar anders je wet wie je gaat tegenkomen daarbove........ :iblies: beslama Halima Nee dat word in de doofpot gedaan! Niemand mag het weten anders breekt er paniek uit! ik snap wel dat je het niet gelooft....je zou denken wat moet nou een chineese virus met een marokkaan maar ja, ik heb een half jaar in China gestudeerd en ik ben net een maandje terug, en blijkbaar ben ik besmet.... Ik ben zo bang voor de dood!

miss_Halima89
30-04-2003, 18:57
salaam ewa sorry dan maar je moet niet bang zijn voor de dood , ik ga jou kome opzoeke :D ga gewoon bidde , en beetje koran lezen , en allah zal je helpen inshallah xxx Halima

miss_Halima89
30-04-2003, 18:59
en oohwja , je moet wel uitkijken dalijk geef je me een virus door via de computer , whihihihi , joke ;)

Zoeffree
30-04-2003, 19:01
Origineel gepost door miss_Halima89 salaam ewa sorry dan maar je moet niet bang zijn voor de dood , ik ga jou kome opzoeke :D ga gewoon bidde , en beetje koran lezen , en allah zal je helpen inshallah xxx Halima Niemand mag mij opzoeken zelfs mijn familie niet! Ik krijg mijn eten via een luikje... :huil: Ik voel me hondsziek en ik ben eenzaam!!!

miss_Halima89
30-04-2003, 19:08
krijg medelijden , allahie sheffiek ishallah me3a salaama Halima

AlHoceima_Leila
30-04-2003, 19:20
hee als je een geintje uit haalt dan is het zeker geen leuke geintje jah want er zijn al zoveel mensen dood gegaan en ook in Maroc

Zoeffree
30-04-2003, 19:26
Origineel gepost door AlHoceima_Leila hee als je een geintje uit haalt dan is het zeker geen leuke geintje jah want er zijn al zoveel mensen dood gegaan en ook in Maroc Was het maar een geintje. Hoe zou jij je voelen als je je dagen zit af te tellen??? Oja, hoe kom je daar nou bij dat men in Marokko doodgaan aan SARS???

C_warrior
30-04-2003, 20:05
Origineel gepost door Zoeffree Nee dat word in de doofpot gedaan! Niemand mag het weten anders breekt er paniek uit! ik snap wel dat je het niet gelooft....je zou denken wat moet nou een chineese virus met een marokkaan maar ja, ik heb een half jaar in China gestudeerd en ik ben net een maandje terug, en blijkbaar ben ik besmet.... Ik ben zo bang voor de dood! Dus toen je aan het studeren was in China was je ook op yasmina???? ik dacht ik ga eens ff kijken naar je berichten en het ziet er naar uit dat je toch een beetje actief was op yasmina.nl toen je in china Was Waarom Lieg JE. Mensen vrezen voordat en jij Denkt hier een beetje haha te doen How DARE YOU http://www.dragonworldz.net/dbz/vegeta39.jpg

C_warrior
30-04-2003, 20:15
Origineel gepost door Zoeffree Nee dat word in de doofpot gedaan! Niemand mag het weten anders breekt er paniek uit! ik snap wel dat je het niet gelooft....je zou denken wat moet nou een chineese virus met een marokkaan maar ja, ik heb een half jaar in China gestudeerd en ik ben net een maandje terug, en blijkbaar ben ik besmet.... Ik ben zo bang voor de dood! Als ze bang zouden zijn dat er paniek zou uitbreken zouden ze je niet mogelijkheid geven om 1 van de grotste mediums te gebruiken Dus internet!!!!! http://www.dragonworldz.net/dbz/vegeta44.jpg How Dare you Fool other people Have you no pride Ik hoop echt dat het een grapje is, want ik wens niemand dit

miss_Halima89
30-04-2003, 20:18

ik weet ut nie , ik geloof um aan de eene kant wel en aan de andere kant niej :(

Pagina's : [1] 2