Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : kan het eigenlijk wel??!

Pagina's : [1] 2

samiraaaa
30-04-2003, 18:45

salam alikoem lieve broeders en zusters! Ik heb een vraag!Wat vinden jullie ervan als een meid van 18 met een man van 28 heeft?? te jong?of kan het gewoon niet?! graag serieuze reactie's!! bedankt!!! a salam alikoem

Fous
30-04-2003, 18:47
Ik vind het kunnen. :D Age ain't nothing but a number

Mocro4eva
30-04-2003, 20:01
ik denk dat het aan de personen zelf ligt.

Skoen_Ana
30-04-2003, 20:13
Waarom niet, niks mis mee...als het goed klikt.

ask_me
30-04-2003, 20:27

leeftijd speelt geen rol; het zijn gewoon getallen niks meer groetjes

ask_me
30-04-2003, 20:30
Origineel gepost door Mocro4eva ik denk dat het aan de personen zelf ligt. salam voor maroc4eva hier is weer een tegenstelling, tussen je AVATAR en je ondertekening; als je van Allah(swt) en zijn profeet(s3w) houdt dan zulke avataren moet je niet gebruiken, (naakt vrouw) + afbeelding (foto) groetjes

souhie
30-04-2003, 21:36
Hey people, lets stick to the subject... :D Maar als antwoord op je vraag, ook ik vind dat het in principe moet kunnen, maar dat het per geval verschillend is. Het is veel belangrijker of de twee mensen bij elkaar passen dan hoeveel leeftijdsverschil er is..

samiraaaa
30-04-2003, 23:13
salam alikoem broeders en zusters ik dank jullie voor jullie reactie's!! maar hoop natuurlijk dat er meer broeders en zusters zullen reageren! a salam alikoem

GangstaLovin
01-05-2003, 01:08
Origineel gepost door ask_me salam voor maroc4eva hier is weer een tegenstelling, tussen je AVATAR en je ondertekening; als je van Allah(swt) en zijn profeet(s3w) houdt dan zulke avataren moet je niet gebruiken, (naakt vrouw) + afbeelding (foto) groetjes Naakte vrouw??? Zie haar niet ....bij mij staat ze er wel maar ja. :rolleyes:

shafia
01-05-2003, 09:28
Salaam eleykoem wr wb ik vind het opzich wel kunnen..als het verder heel goed klikt enzo en dat meisje is ook volwassen genoeg want je hebt meisjes van 18 die echt heel volwassen zijn maar je hebt ook meisjes van achtien die lijken net 15 dus dat hangt er maar van af maar in principe is er niets mis mee

Oujda1
01-05-2003, 09:45
Origineel gepost door Mocro4eva ik denk dat het aan de personen zelf ligt. wat een harmonie zeg ! la illaha Illa Allah ,is niet , slechts woorden om te zeggen !

Oujda1
01-05-2003, 09:49
Origineel gepost door GangstaLovin Naakte vrouw??? Zie haar niet ....bij mij staat ze er wel maar ja. :rolleyes: dat is alleen maar een opmerking , maar voor je geval , het is geen probleem , want dat is quazi puur en homogeen ! er is geen harmonie jij bent transparent , en trivial, en nog expliciet , succes meid

C_warrior
01-05-2003, 19:06
alles kan waar een wil is is een weg

chocolatgirl
01-05-2003, 19:13
Zolang het maar niet andersom is, de man jonger dan het meisjes, want die staan meestal achter met hun verstand. Maar eigenlijk mag het geen probleem zijn, dat moet kunnen.

Fous
01-05-2003, 19:17

Origineel gepost door chocolatgirl Zolang het maar niet andersom is, de man jonger dan het meisjes, want die staan meestal achter met hun verstand. Maar eigenlijk mag het geen probleem zijn, dat moet kunnen. Het kan ook andersom lukken. Bv mijn broer, zijn vrouw is 4 jaar ouder. En ze hebben een gezond relatie...

Pagina's : [1] 2