Bekijk originele versie : Wie heeft wat verkocht of gekocht op koningindag???
C_warrior
30-04-2003, 16:47
Ik zit de hele dag Thuis vanwege een hevige enkel blesuere die ik gisteren heb gekregen :(
Ik had hele grote planingen voor deze dag. Ik had al vorige week op een plaatsje bezet geschreven een hele mooie locatie op pc dumpdag had ik gratis netwerk kaarten mee gekregen een paar harddisks uit een paar computers had ik ze zijn oke en ik had nog kleding en speelgoed die ik wou verkopen, maar alles is in de knopen gegaan.
Dus wou ik ff van jullie weten
Wat hebben jullie gekocht of verkocht op deze Mocro inkoop dag
Sommige mensen zijn nog buiten aan het onderhandelen beverwijk style :hihi:
Gegroet Chabab
masterabdel
30-04-2003, 16:52
ik heb niks gekocht en niks verkocht....moet werken... :(
SweetyJeblia
30-04-2003, 16:53
Ik heb wat verkocht en heeft me in totaal €17 opgeleverd :D
C_warrior
30-04-2003, 16:54
Origineel gepost door masterabdel
ik heb niks gekocht en niks verkocht....moet werken... :(
Huh :confused: op deze dag
Werk je bij de mac ofzo???
C_warrior
30-04-2003, 16:55
Origineel gepost door maroc_honey
Ik heb wat verkocht en heeft me in totaal €17 opgeleverd :D
Wat heb je verkocht?????
Ik heb niks gekocht of verkocht maar mijn ouders waren heel vroeg op gestaan om inkopen te doen
Camilla27
30-04-2003, 16:58
heb vandaag veel lol gehad met mijn dochtertje...nou moet zeggen zei is een echte verkoopster..met haar viel dus niet te onderhandelen
ze had in de ochtend een mooi plekje uit gekozen midden in het centrum samen met haar neefje..allebij 9 jaar.. ze had dus allerij speelgoed..en ze had dus ook een kinder computer leuk ding...dus had met haar afgesproken dat ze die makkelijk kon verkopen voor 5 euro nou er kwam dus een vrouwtje(ik van afstand mee kijken natuurlijk) dat vrouwtje wilde er 3 euro voor geven en mijn dochtertje NEE 5 nou die vrouw zegt weer nee 3 en zei weer: mevrouw als U die niet voor 5 neemt dan hoeft het niet..nou die vrouw ff zitten nadenken..natuurlijk hopen dat mijn dochtertje erop in ging...maar nee hoor hahha :D had ze die toch maar voor 5 gekocht...ahhh wat een wereld meid zeg...en ze is naar huis gegaan met 50 euro :D
C_warrior
30-04-2003, 17:02
Origineel gepost door marokka
Ik heb niks gekocht of verkocht maar mijn ouders waren heel vroeg op gestaan om inkopen te doen
Mijn Moeder En al de oude Vrouwen uit me buurt zijn nog buiten :hihi: hahahaha als je ze bij elkaar ziet hahaha Echt Zakenmensen
Ik vraag me af met wat ze thuis komt ze is al vanaf de ochtend weg :D
http://www.dragonworldz.net/dbz/gohan106.jpg
Origineel gepost door chabab
Mijn Moeder En al de oude Vrouwen uit me buurt zijn nog buiten :hihi: hahahaha als je ze bij elkaar ziet hahaha Echt Zakenmensen
Ik vraag me af met wat ze thuis komt ze is al vanaf de ochtend weg :D
http://www.dragonworldz.net/dbz/gohan106.jpg
wajooooooo vanaf vanochtend, en ze is NOG niet terug!!! :eek:
C_warrior
30-04-2003, 17:08
Origineel gepost door nefissa
wajooooooo vanaf vanochtend, en ze is NOG niet terug!!! :eek:
Eerst gaat ze de buurt 30 x rond ff kijken wat het goedkoopst is en daarna komt ze meestal met 1 dingetje terug omdat alles te duur is :hihi: en niet vanaf de ochtend rond 10 uur ofzo :D
haha ie chabab mijn moeder is ook met een groep vrouwen van uit de buurt gaan inkopen zoals je al zij echte zakenmensen;)
Origineel gepost door chabab
Eerst gaat ze de buurt 30 x rond ff kijken wat het goedkoopst is en daarna komt ze meestal met 1 dingetje terug omdat alles te duur is :hihi: en niet vanaf de ochtend rond 10 uur ofzo :D
10 uur is ochtend hoor, haha
C_warrior
30-04-2003, 17:11
Origineel gepost door nefissa
10 uur is ochtend hoor, haha
Hihihhhi I know
http://www.dragonworldz.net/dbz/goku98.jpg
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.