Bekijk originele versie : Hoe kleden jullie je.....
je kinderen of zou je je toekomstige kinderen kleden.....
1. Gewoon ratjetoe, als hij/zij maar kleren aan heeft, lekker belangrijk :rolleyes:
2. Voor gelegenheden, doe ik mn best, maar anders gewoon ratjetoe (zie nr 1) :maf2:
3. Probeer dat hij/zij er elke dag goed uitziet, maar als t ff niet gaat, dan niet. ::maf:
4. Ik doe elke dag mn ontzettende best om hem/haar tip top te kleden, matchend uiteraard... :ego:
En kopen jullie D&G, Burberry, Armani etc of H&M, Zara, Zeeman etc of combinatie van beide....
Ik zal beginnen:
Mijn zoontje is een nummer 3.... en qua kleding is het een combinatie van merk en 'gewoon' zeg maar... De laatste tijd wel meer merk voor hem gekocht, omdat ik de kledingdstukken, niet belachelijk duur vondt. En hij doet er tegenwoordig wat langer mee
Graag jullie reacties
Romainna
22-01-2006, 11:04
je kinderen of zou je je toekomstige kinderen kleden.....
1. Gewoon ratjetoe, als hij/zij maar kleren aan heeft, lekker belangrijk :rolleyes:
2. Voor gelegenheden, doe ik mn best, maar anders gewoon ratjetoe (zie nr 1) :maf2:
3. Probeer dat hij/zij er elke dag goed uitziet, maar als t ff niet gaat, dan niet. ::maf:
4. Ik doe elke dag mn ontzettende best om hem/haar tip top te kleden, matchend uiteraard... :ego:
En kopen jullie D&G, Burberry, Armani etc of H&M, Zara, Zeeman etc of combinatie van beide....
Ik zal beginnen:
Mijn zoontje is een nummer 3.... en qua kleding is het een combinatie van merk en 'gewoon' zeg maar... De laatste tijd wel meer merk voor hem gekocht, omdat ik de kledingdstukken, niet belachelijk duur vondt. En hij doet er tegenwoordig wat langer mee
Graag jullie reacties
Voor mij geld ook nr 3.
Ik vind het wel belangeijk dat een kind er leuk en verzorgd uitziet.:goedzo:
Voor mij geld ook nr 3.
Ik vind het wel belangeijk dat een kind er leuk en verzorgd uitziet.:goedzo:
Thanks voor je reactie!! Koop je ook merkkleding voor hem of is het over het algemeen...... niet merk zegmaar. Dit vraag ik gewoon uit nieuwsgierigheid en absoluut niet uit:ego: .....just so you know
Manhattan girl
22-01-2006, 11:17
Bij mij ook nummer 3. Ik koop wel vaak merkkleding omdat ik dat onwijs stoere kleding vind. Maar ik koop ook vaak bij H&M of V&D, ik heb helaas geen geldboom in mijn tuin :hihi:
Romainna
22-01-2006, 11:22
Thanks voor je reactie!! Koop je ook merkkleding voor hem of is het over het algemeen...... niet merk zegmaar. Dit vraag ik gewoon uit nieuwsgierigheid en absoluut niet uit:ego: .....just so you know
Soms krijgen ze ook merkkleding , maar die gaat veel meer naar de 2 oudste.
Die kunnen nu alleen maar over burbery, armani en laqoste praten.:moe:
De kleintjes zijn gelukkig nog tevreden met leuke kleding van de h&m.:D
Ghatar_tangawia
22-01-2006, 11:59
Ik koop heel vaak mexx kleding voor mijn nichtje.. Ik heb maar 1 nichtje en heb zelf geen kinderen. Het is wel leuk, maar ik zou later niet alleen merkkleding voor mijn kinderen kopen.. H&m heeft ook leuke kleren voor kids!!
Ik heb wel wat merkkleding maar dat is meer gekregen, vind het totaal onbelangrijk, wat moet een kind van 2 nou in Armani??? Ik draag het zelf ook niet, mijn man ook niet.
Voor mij is het belangrijk dat het lekker zit en goed te wassen is (dat het in de droger kan), schoenen moeten goed zijn. Dus hema, HM en verder wat ik kan vinden... wibra-zeeman-markt etc.
Ik snap best dat een ouder kind graag merkgympen wil en dat vind ik prima, maar ik wil geen wandelend reclamebord. Dat mijn kind dat vreselijk lelijke shirt alleen leuk vindt omdat er toevalling Gucci opstaat!
Stel je koopt echt dure kleding voor je (kleine) kind en het wordt vies of gaat stuk... dan ga je echt stressen, maar kinderen zijn nou eenmaal zo. Daarom goedkope kleding, als het stuk gaat is er geen probleem...
tangia21
22-01-2006, 14:17
Ik heb wel wat merkkleding maar dat is meer gekregen, vind het totaal onbelangrijk, wat moet een kind van 2 nou in Armani??? Ik draag het zelf ook niet, mijn man ook niet.
Voor mij is het belangrijk dat het lekker zit en goed te wassen is (dat het in de droger kan), schoenen moeten goed zijn. Dus hema, HM en verder wat ik kan vinden... wibra-zeeman-markt etc.
Ik snap best dat een ouder kind graag merkgympen wil en dat vind ik prima, maar ik wil geen wandelend reclamebord. Dat mijn kind dat vreselijk lelijke shirt alleen leuk vindt omdat er toevalling Gucci opstaat!
Stel je koopt echt dure kleding voor je (kleine) kind en het wordt vies of gaat stuk... dan ga je echt stressen, maar kinderen zijn nou eenmaal zo. Daarom goedkope kleding, als het stuk gaat is er geen probleem...:goedzo: :goedzo:
iedereen roept merk dit merk dat..maar diegene die in de rij staan bij de wibra zijn mokro's:rolleyes:
tangia21
22-01-2006, 14:19
ik vind Villa Happy de beste tot nu toe betreft kinderkleding.Daar is geen merk erbij te vergelijken.Is ook niet zo duur. :goedzo:
Ik ook nr 3.. ik vind het belangerijk dat mijn dochtertje er leuk uitziet.. ik koop alleen maar merk kleding voor haar als het in de reclame is.. verder draagt ze HM/VenD/Hema soms ook wel zeeman of wibra.. daar haal ik de pyama's en rompertjes en zo.. ik koop veel kleren in de reclame..omdat ik het zonde vind om er zoveel geld aan uit te geven, want ze groeit er zo eruit:D
Verder vind ik het ook belangerijk dat ze schone klerenaan heeft.. ik word gek als ik maar een vlekje op haar kleren zie.. ik kan er niet tegen maar ja.. ik kan het niet altijd voorkomen:moe: Ik kan ook niet tegen snotteneuzen, dus als ze verkouden is, heb ik altijd een hele pak zakdoekjes in voorraad:hihi:
miss_burberry
22-01-2006, 14:54
Ik heb zelf geen kinderen, maar vind H&M leuke kleren hebben. En niet eens zo duur..
tussen nummer 3 als we weggaan ziet ie er top uit maar als we thuis blijven dan ziet ie er schoon en verzorgd uit en draagt ie meer wat lekker zit. pyama dus :D
en zijn kleding komen bijna allemaal uit H&M
lilchakir
22-01-2006, 15:07
ik ga ook voor nr 3 ..mijn zoontje draagd kleding, die ik overal en nergens koop ..ik ben op dat gebied heel makkelijk, en elhamdouliah mijn kids ook.. alleen de oudste die wil bijna alleen merk kleding ,en heeeeel veel kleding ,maar jah daar betaald ie zelf voor mijn zoon van 15 meskien:hihi: draagd alles al is het van de wibra geen probleem..
tussen nummer 3 als we weggaan ziet ie er top uit maar als we thuis blijven dan ziet ie er schoon en verzorgd uit en draagt ie meer wat lekker zit. pyama dus :D
en zijn kleding komen bijna allemaal uit H&M
Ja dit is bij mij ook hetzelfde..De kleding van Samia koop ik ook altijd bij de H&M, ze heeft wel veel merkkleding zoals esprit, tommy hilfiger, maar merkkleding krijgt ze vooral van haar tante..
Verder vind ik ht ook niet belangrijk of ze wel of geen merkkleding aanheeft, ik geef er ook niet teveel geld aan uit, want voor je het weet is ze eruit gegroeid..
Ja want H&M heeft altijd van die stoere kleren en prijs valt ook reuze mee. ik ga vaak voor iets kleins en kom eruit met minimaal 60 euro alleen voor adams kleren.
en dan heb je ook best veel gekocht
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.