Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Sorry Ik Kon Het Niet Laten!!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14

soekran
16-05-2002, 14:37

Het kan me geen f*uck schelen als je negatief reageert of domme opmerkingen geeft, want ik antwoord er toch niet op! Nu effe terzake, het gaat hier wel om de liefde en bla bla ! ik wil effe weten wat je erotische fantasien zijn. 'Wie weet kan ik ze gebruiken als ik getrouwd ben'. Je hoeft je niet te schamen ik ben het maar soekran! En iedereen heeft wel hete fantasien!! het mogen ook romantische fantasien zijn hoor!! doeg van jullie nu gestoorde zuster soekran!!!! :D :D :D

Nawal19
16-05-2002, 14:40
je dromen en ideeen moet je niet te vaak met andere delen. Vaak genoeg blijkt dan dat jij je dromen niet zal kunnen verwezelijken>>>> Heeft met el ain te maken....!!! ;)

AdamX
16-05-2002, 14:42
Origineel gepost door soekran Het kan me geen f*uck schelen als je negatief reageert of domme opmerkingen geeft, want ik antwoord er toch niet op! Nu effe terzake, het gaat hier wel om de liefde en bla bla ! ik wil effe weten wat je erotische fantasien zijn. 'Wie weet kan ik ze gebruiken als ik getrouwd ben'. Je hoeft je niet te schamen ik ben het maar soekran! En iedereen heeft wel hete fantasien!! het mogen ook romantische fantasien zijn hoor!! doeg van jullie nu gestoorde zuster soekran!!!! :D :D :D ik zou zeggen kom een keer langs en dan praten we daar wel over :zwaai: en leren we van elkaar

AdamX
16-05-2002, 14:45
Origineel gepost door Crazy_Baby Yep okezz ik vertel je straks wel een erotische spannende verhaaltje ja..dan ga ik nu beginnen met het schrijven en dan zet ik het hierzo neer !!!! Ciao Baby ;) hmmmmm spannend, ik ga effe alvast zeep kopen :Iluvu:

soekran
16-05-2002, 14:49

Nawal meid sorry ik heb een hele lage verstand maar wat bedoel je eigenlijk????? Als ik net zo'n geile man krijg als ik , waarom niet???? Goed als je het me niet wilt vertellen oke, no problem, maar ik wil alleen zeggen voor het geval dat je van gedachten verandert je weet waar je je fantasien kunt plaatsen!!! crazy baby! :D i'm waiting for you ofcourse!! doeg :zwaai:

AdamX
16-05-2002, 14:53
Origineel gepost door Crazy_Baby Maar ik denk dat die verhaaltje te gevaarlijk word voor jullie :D Ciao Baby ;) stuur me maar je wensen :)

Nawal19
16-05-2002, 15:02
so you are gay????? PLease tell me you're not!

SaraZena
16-05-2002, 15:02
Origineel gepost door Crazy_Baby Maar ik denk dat die verhaaltje te gevaarlijk word voor jullie :D Ciao Baby ;) gevaarlijk of niet, kom op met dat verhaal!!!! Ik wacht!! :D

soekran
16-05-2002, 16:00
meid ik vind altijd al tof en dat zal ik ook blijven doen, maar mijn geduld is opgeraakt, ik begon bijna op het punt om klaar te komen, maar jah het lukt maar niet, omdat jij niet die verhaal plaatst, kom op nou! doeg veel liefs je zuster soekran! :giechel:

igzeneej
16-05-2002, 20:05
We wachten weer eens gespannen af !!!

SaraZena
16-05-2002, 21:06
WE WANT MORE! WE WANT MORE!!!!!! :eek:

SaraZena
16-05-2002, 21:37
Origineel gepost door Crazy_Baby Zo zo zo ALOEEEE dit izz te GEVAARLIJK voor MAROKKAANEN...Ik dacht laat ik het een beetje onschuldig doen..MAaar jij hahahahah zo zo dit kan gewoon in de MAROKKAANSE PLAYBOY !!!! Zo wat doe je nou mang..ik kwam bijna.. KLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR hahahahahahahahahaha nee joh neeeeeeeeee joh..Ajooow durf ik dit wel verder te schrijven mang..wat gaan mensen van me denken als ze het lezen..Heel veel maar dat boeit niet :D hahahahahha okezzzzzzzzzzz Ciao Baby ;) lekker belangrijk wat ze gaan denken, kom op schrijf door, het is spannend :D en snel een beetje :eek:

Dida
16-05-2002, 21:41
Solly ik schrijf heel snel kheb een ijsje in me hand Ciao Baby ;)

Dida
16-05-2002, 21:55
Origineel gepost door angel20 hmmmm een ijsje, ik ga ook ff een halen!!!!!! :D Ik vandaag echt veel ijs op!!!! :zwaai: ik heb lekker ijs van de IJSBOER ...MArokkaanse ijsboer nog wel..damnnn Nederland begint echt op MArokko te lijken..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! MAarre bedankt Moonshine ..hartelijk dank voor je compliment..jij zorgt er voor dat ik weer dat beetje motivatie krijg..!!! Ciao Baby ;)

igzeneej
16-05-2002, 21:59

Fantasieen slaan op tilt !!!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14