Dit lied is voor elke moeder!
Ook voor mn Mamma :Iluvu:
http://www.geocities.com/boammar2003/mama.htm
Mamma I love you :Iluvu:.
chicamaroquia
30-04-2003, 16:28
:Iluvu:
Hoe is het eigenlijk met je mama... ;)
T-ManiaC
30-04-2003, 16:28
Moederdag is nog niet hoor!!! Pas over twee weekjes :D
Mijn moeder vond hem ook helemaal top ;)
slimiatje
01-05-2003, 11:14
ik versta het niet :(
maar het klinkt mooi
miszyiman
01-05-2003, 16:07
Het is zeker mooi,egt respect voor mensen die naar dit luisteren voor hun moeder wallah
Mama ik ben verliefd op je, ik wil met je trouwen!!!!!Mama ik ben verliefd op je, ik wil met je trouwen!!!!!Mama ik ben verliefd op je, ik wil met je trouwen!!!!!Mama ik ben verliefd op je, ik wil met je trouwen!!!!!Mama ik ben verliefd op je, ik wil met je trouwen!!!!!Mama ik ben verliefd op je, ik wil met je trouwen!!!!!Mama ik ben verliefd op je, ik wil met je trouwen!!!!!Mama ik ben verliefd op je, ik wil met je trouwen!!!!!Mama ik ben verliefd op je, ik wil met je trouwen!!!!!Mama ik ben verliefd op je, ik wil met je trouwen!!!!!Mama ik ben verliefd op je, ik wil met je trouwen!!!!!Mama ik ben verliefd op je, ik wil met je trouwen!!!!!Mama ik ben verliefd op je, ik wil met je trouwen!!!!!Mama ik ben verliefd op je, ik wil met je trouwen!!!!!Mama ik ben verliefd op je, ik wil met je trouwen!!!!!Mama ik ben verliefd op je, ik wil met je trouwen!!!!!Mama ik ben verliefd op je, ik wil met je trouwen!!!!!Mama ik ben verliefd op je, ik wil met je trouwen!!!!!Mama ik ben verliefd op je, ik wil met je trouwen!!!!!Mama ik ben verliefd op je, ik wil met je trouwen!!!!!Mama ik ben verliefd op je, ik wil met je trouwen!!!!!Mama ik ben verliefd op je, ik wil met je trouwen!!!!!Mama ik ben verliefd op je, ik wil met je trouwen!!!!!Mama ik ben verliefd op je, ik wil met je trouwen!!!!!Mama ik ben verliefd op je, ik wil met je trouwen!!!!!Mama ik ben verliefd op je, ik wil met je trouwen!!!!!Mama ik ben verliefd op je, ik wil met je trouwen!!!!!Mama ik ben verliefd op je, ik wil met je trouwen!!!!!Mama ik ben verliefd op je, ik wil met je trouwen!!!!!Mama ik ben verliefd op je, ik wil met je trouwen!!!!!Mama ik ben verliefd op je, ik wil met je trouwen!!!!!Mama ik ben verliefd op je, ik wil met je trouwen!!!!!Mama ik ben verliefd op je, ik wil met je trouwen!!!!!Mama ik ben verliefd op je, ik wil met je trouwen!!!!!Mama ik ben verliefd op je, ik wil met je trouwen!!!!!Mama ik ben verliefd op je, ik wil met je trouwen!!!!!Mama ik ben verliefd op je, ik wil met je trouwen!!!!!Mama ik ben verliefd op je, ik wil met je trouwen!!!!!Mama ik ben verliefd op je, ik wil met je trouwen!!!!!Mama ik ben verliefd op je, ik wil met je trouwen!!!!!Mama ik ben verliefd op je, ik wil met je trouwen!!!!!Mama ik ben verliefd op je, ik wil met je trouwen!!!!!
KriMoSkie
01-05-2003, 16:17
Origineel gepost door MissOogappeltje
Dit lied is voor elke moeder!
Ook voor mn Mamma :Iluvu:
http://www.geocities.com/boammar2003/mama.htm
Mamma I love you :Iluvu:
hij doet het niet bij mij :confused:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.