Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : opleiding rijinstructeur

arabberber
21-01-2006, 17:49

Hallo wie van jullie is rijinstructeur zou graag iets voor mezelf willen beginnen, weet iemand hoelang die opleiding duurt etc. wat de kosten zijn. Ik hoor graag van jullie. Groetjes.

toffe_chick
21-01-2006, 19:48
Hey , Ik ben zelf bezig op dit moment met die opleiding en het kost me in totaal 5000 euro het duurt ongeveer 14 maanden. Als je wat specifiekere dingen wil weten dan zou ik zeggen stuur me een privemail dan kan ik er dieper op ingaan.:D

moessi
21-01-2006, 20:23
Hey , Ik ben zelf bezig op dit moment met die opleiding en het kost me in totaal 5000 euro het duurt ongeveer 14 maanden. Als je wat specifiekere dingen wil weten dan zou ik zeggen stuur me een privemail dan kan ik er dieper op ingaan.:D check je PM ;)

l@tif@tje
21-01-2006, 22:53
hey allemaal ik ben ook van plan om deze opleiding te gaan volgen maar weet t fijne er ook niet echt van ik vroeg me af als je voor een rijschool gaat werken betalen zij dan de opleiding of moet je dat zelf doen en hoe finacieren jullie t allemaal. (auto en opleiding etc). en waar volgen jullie de opleiding hoor t graag soekran

mevrouwzakelijk
24-01-2006, 15:39

ik ken mensen die een eigen rijschool hebben, mocht je belangstelling hebben moet je me pm'en dan krijg je een tel num, kan je informeren. MvG MW.Z

Don_Zakaria
25-01-2006, 08:54
na de slagerijen en de bakkerijen is het nu tijd voor de rijscholen! echt allochtonen...als 1 met iets begint volgt de rest alsof diegene honing in z'n reet heeft..