Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Mensen die je ouders dissen ...

Bario_Woman
30-04-2003, 14:10

Wat zouden jullie doen als iemand je ouders zou dissen? Met name schelden ...om op die manier jou te pakken

emsoem
30-04-2003, 14:13
ik zou gewoon niks doen....jah schijt aan ze.....ze kunnen de pot op =emsoem=

Bario_Woman
30-04-2003, 14:16
meen je dat?????Ook al schelden ze je moeder uit voor Kah..a en dergelijk?Wajouw...ik spring nu alweer uit mn vel en krijg behoorlijke moordneigingen :auw:

emsoem
30-04-2003, 14:27
oh zo...ik dacht dat ze naar je moeder gingen en jouw uitscholden... ik zou naar die ouders gaan en zeggen wat voor mislukte kinderen ze hebben enzo:p en dat ze niet opgevoed zijn enzz enz:D die ouders lekker boos maken en als die kinderen dan thuis komen gaan die ouder hun woede op hun afreageren:D =emsoem=

Meryam20
30-04-2003, 14:32

Origineel gepost door GrandCherokee meen je dat?????Ook al schelden ze je moeder uit voor Kah..a en dergelijk?Wajouw...ik spring nu alweer uit mn vel en krijg behoorlijke moordneigingen :auw: Ben het helemaal met je eens!!! Ik weet als ze met mij te maken hebben gehad dat ze het nooit meer durven!!! Ik ben heel lief maar als het om me ouders of familieleden gaat veranderd ik in een monster dat wil je niet weten!!! :kwaad:

Bario_Woman
30-04-2003, 14:32
wajouw...dat valt nog mee vergelijken met mij.... Wie aan mn ouders komt (met woorden of stoten ;) ) Komt aan mij.... :auw:

Shining_Star
30-04-2003, 15:47
Wallah wie aan mijn ouders komt of het nou alleen maar schelden is die sla ik helemaal tot moes :zweep: :auw: totdat ik erzelf bij neer val ya mess with mah parents ya mess with real_jeblia!!!!!!!!!

Soefy
30-04-2003, 15:53
Origineel gepost door GrandCherokee Wat zouden jullie doen als iemand je ouders zou dissen? Met name schelden ...om op die manier jou te pakken kzou echt http://www.click-smilie.de/sammlung/waffen/waffen049.gif worden en gebruik maken van een http://www.click-smilie.de/sammlung/waffen/waffen021.gif

chicamaroquia
30-04-2003, 16:31
Negeren, mensen die mijn ouders uitschelden zijn onwetend! :jammer:

Bario_Woman
01-05-2003, 21:14
Origineel gepost door chica*******a Negeren, mensen die mijn ouders uitschelden zijn onwetend! :jammer: negeren...?Wajouw...knap als je dat kunt...ik spring ala minute uit mn vel en word werkelijk MAD! :kwaad:

samira_el
01-05-2003, 21:16
Ik poep op ze.. Letterlijk, niet figuurlijk

Bario_Woman
01-05-2003, 21:18
ok....je poept op ze :gniffel:

Bario_Woman
01-05-2003, 21:23
Origineel gepost door Samorra Ik zal ze aanpakken, heeeeel wreeeed aanpakken... NO MERCY!! mijn handen om hun strot en dan kijken hoe hun ogen met angst worden gevuld, ik voel hun laatste adem wegpuffen....en geef ze dan nog een trap na. oh ja, en dat is alleen als ze op mn ouders schelden. als ze mn ouders aanraken...dan hebben ze geen tijd om te ademen.... hmm, wat ben ik toch zachtaardig eigenlijk.... Hahaha...en dat vind ik dus ook. Alleen al bij schelden zou ik ze :auw: Emma bij slaan...wajouw...dan laat ik ze langzaam dood gaan.No mercy...no 112 ;)