Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Bijeenkomst over 11 september op 2 maart 2006!

Edwin
20-01-2006, 22:29

Bijeenkomst over 11 september op 2 maart 2006! Donderdag 2 maart organiseert ditkannietwaarzijn.nl een bijeenkomst in Groningen over de aanslagen op 11 september 2001. Door een aantal sprekers zal dieper worden ingegaan op de achtergronden van 11 september. In een combinatie van sprekers, video's en ander beeldsmateriaal zullen we een grondige analyse van 11 september presenteren. Het geheel is kostenloos, uitgezonderd de eigen consumpties. Binnenkort meer info over dit evenement. Lees verder op de site: Dit Kan Niet Waar Zijn (http://ditkannietwaarzijn.nl/)

sahira
21-01-2006, 00:28
Ik zit net op die site te lezen, ongelooflijk! Ik ga zeker naar Groningen toe, kan ik gelijk een paar zusters bezoeken!

sahira
21-01-2006, 00:31
staal buigt en smelt niet bij deze temperaturen" Verslag van onderzoekscommissie aangaande oorzaak instorting: In een brief van 11 november 2004 gericht aan het hoofd van het Nationaal Instituut van 'Standards and Technology' verklaart Kevin Ryan zijn bevindingen ten aanzien van metaal door het overheidsteam dat was begonnen met onderzoek in het wtc 2 jaar daarvoor. Als locatiemanager voor Underwriters laboratoia, die de certificering van het staal in wtc uitvoerden, herinnerde de NIST die aangaf dat de ASTM E11 standaard die gold voor de toepassing in het wtc 'blootgesteld kon worden aan temperaturen van 1100 graden gedurende enkele uren. Toch, noteerde Ryan, "zelfs niet brandvrij staal van deze aard zal niet smelten totdat het roodhete temperaturen bereikt van bijna 1650 graden". De heetste temperatuur die bereikt wordt bij brandstof verbranding is 830 graden.. "Uw opmerkingen suggereren dat het staal naar alle waarschijnlijkheid was blootgesteld aan temperaturen van ongeveer 260 graden" schreef Ryan. Echter de samenvatting van het NIST rapport schuift uw bevindingen opzij omdat ze suggereren dat deze lage temperaturen verzachting en kronkels in het metaal veroorzaakten toen het blootgesteld werd aan deze lage temperaturen. Aanvullend zegt het rapport dat de stalen kolommen zacht werden, echter uw bevindingen geven duidelijk aan dat de meeste kolommen niet bloogesteld werden aan een temperatuur hoger dan 260 Celsius. " "Dit verhaal klopt gewoonweg niet" concludeert WTC's vaste bouwaannemer. "Als staal van deze gebouwen zacht zou worden of zou smelten, weet ik zeker dat we met zijn allen kunnen vaststellen dat dit niet aan brandstofbranden van welke soort dan ook kan hebben gelegen, ondanks de branden in de torens. Dat feit zou alle Amerikanen grote zorgen moeten baren want het is duidelijk dat de aanslagen van 11 september de emotionele drijvende kracht achter de Oorlog tegen Terrorisme is 't Is echt de moeite waard om te lezen.

wrattenzwijn
21-01-2006, 00:33
11 september is mijn verjaardag,.. ik heb nog nooit zo´n knalfuif gehad als in 2001,.... iedereen zat aan mijn tv gekluisterd......... :-(

sahira
21-01-2006, 00:44

Bomexplosies in het World Trade Center Er bestaat een tweede theorie over hoe het WTC neergekomen is, en dit komt niet door instorting van het gebouw zoals we dit met het blote oog hebben waargenomen. De theorie behelst het feit dat in het gebouw op diverse plaatsen explosies aan het frame van het WTC gebouw zijn geplaatst. De ladingen zijn van boven naar beneden op miliseconden na elkaar tot ontploffing gebracht waardoor de torens zo konden instorten. Op foto's en videobeelden zou de theorie ondersteund worden door het feit dat je kleine 'plofwolkjes' ziet verschijnen, veroorzaakt door de explosies, zoals hier te zien. Vreemd he? Zware bommen in kelders van WTC De concierges riepen het al vanaf het begin; eerst hoorden we bommen van onderen uit de kelders komen. Één van de concierges kwam notabene zelfs bebloed uit de kelders al voordat de torens boven begonnen in te storten. Diverse getuigen meldden ook dat ze bommen in de kelders van de WTC gebouwen hoorden afgaan. Het zou veel verklaren, nl dat de stabiliteit van het hele fundament weggeblazen werd en het inzakken niets meer in de weg stond. Maar er waren nooit beelden die iets konden bevestigen; tot nu. Hieronder ziet u twee korte fragmenten uit een film die opgenomen is door een passant/toerist die ten tijde van de aanslagen daar aanwezig was en het geheel filmde. Let bij het afspelen van de film goed op het geluid; u hoort gerommel en ziet dan rook opstijgen vanuit de kelders van de torens. schokkend hoor!