Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Tfoooeee Op Sommige MaroC Wijven

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

BennY_D
30-04-2003, 00:04

Daammmnnzzzz Sommige Marokkaanse meisjes zijn echt Toppunt van Triestheid ze kunnen je zooo vuil aankijken he damnzz weer meegemaakt vandaag maar ja om zulke Trieste wijven kan je alleen maar lachen.... Ik denk echt bij mezelf 'Eh Teeeeef ik ben van je Eigen volk kijk me niet sjow vies aan jah' :D maar jah liemen d`kolla :rolleyes: sjoooow heb m`n hartje weer gelucht :D

Lella_EL_Habiba
30-04-2003, 00:05
Jaloerssssssssssssssssssssssssssssssssssss :D

Mocro4eva
30-04-2003, 00:08
nix van aantrekken, laat ze maar kijken gewoon glimlachen en asalaam wa aleikoum zeggen, dan staan ze je echt met een mond vol tanden aan te staren. In 9 van de 10 gevallen zullen ze niet eens terug groeten, maar het gezicht dat ze erbij zullen trekken is wel grappig :D

BennY_D
30-04-2003, 00:08
Zwaaaar Jaloers :D But I Can`t Help It Meee Is Sooo Beautifull :D ya kapsones :rolleyes:

BennY_D
30-04-2003, 00:10

Origineel gepost door Mocro4eva nix van aantrekken, laat ze maar kijken gewoon glimlachen en asalaam wa aleikoum zeggen, dan staan ze je echt met een mond vol tanden aan te staren. In 9 van de 10 gevallen zullen ze niet eens terug groeten, maar het gezicht dat ze erbij zullen trekken is wel grappig :D I know what You mean :D Maar zeg eerlijk is toch triest of niet soms ik bedoel zelfs negerinnen glimlachen naar me :rolleyes: :D

MaRoKaNiScHh
30-04-2003, 00:22
ZEHMAAAAH ONZEKERHEID GHAahAgahGahHahahahaAaaAa.....

Lella_EL_Habiba
30-04-2003, 00:23
Origineel gepost door BennY_D Zwaaaar Jaloers :D But I Can`t Help It Meee Is Sooo Beautifull :D ya kapsones :rolleyes: Weest trots op jezelf ;)

BennY_D
30-04-2003, 00:24
Origineel gepost door Lella_EL_Habiba Weest trots op jezelf ;) Shukran a gti ;) u 2 ;)

BennY_D
30-04-2003, 00:26
Origineel gepost door MaRoKaNiScHh ZEHMAAAAH ONZEKERHEID GHAahAgahGahHahahahaAaaAa..... hoezo vaag :rolleyes: :D

Lella_EL_Habiba
Origineel gepost door BennY_D Shukran a gti ;) u 2 ;) Afcourse....always :D

MaRoKaNiScHh
Morgen zien we Benny-d bij oprah en dan gaat ie echt zo samen met Dr. Phil hierover praten, en dan zie je al die hatelijke zehma BUSINISSWOMAN in de publiek meeleven met zijn emoties... ONZEKERHEID IS EEN LAST!!! cant w8 2 C u!!! morgen RTL om 16.15

Asri
waarom worden zulke topics hier geopend en niet bij kletshoekje? Zo gaan andere discussie die interessanter zijn naar beneden. Het gaat bij jullie alleen om wie het meest post lijkt het zo -Y-

BennY_D
30-04-2003, 00:31
Origineel gepost door Asri waarom worden zulke topics hier geopend en niet bij kletshoekje? Zo gaan andere discussie die interessanter zijn naar beneden. Het gaat bij jullie alleen om wie het meest post lijkt het zo -Y- :lol: NOT :rolleyes: t gaat erom dat k t ffies heb gezegd :D en k heb t hier geplaatst omdat de meeste mensen hier komen he duuh :rolleyes: maar ja als jij je interessante topics hoog wilt houden zou k zeggen ga posten he :rolleyes:

MaRoKaNiScHh
30-04-2003, 00:35
Origineel gepost door Asri waarom worden zulke topics hier geopend en niet bij kletshoekje? Zo gaan andere discussie die interessanter zijn naar beneden. Het gaat bij jullie alleen om wie het meest post lijkt het zo -Y- als we zouden wachten op mensen als jij die met intressante onderwerpen aankomen zetten als HOE VERZORG IK MIJN HAMSTER, IK BEN BANG VOOR SEX en HET HEEFT GEREGENT IN AFGHAANISTAN, dan zou het waarschijnlijk 5 jaar duren voordat er 4 topics zijn geopend, ieder heeft zijn recht om eigen topic te openen... dus snel, doe die vn HOE VERZORG IK MIJN HAMSTER voordat iemand anders het doet! :zwaai:

Asri
30-04-2003, 00:38

Origineel gepost door BennY_D :lol: NOT :rolleyes: t gaat erom dat k t ffies heb gezegd :D en k heb t hier geplaatst omdat de meeste mensen hier komen he duuh :rolleyes: maar ja als jij je interessante topics hoog wilt houden zou k zeggen ga posten he :rolleyes: Ik weet niet waarom je eigenlijk lacht. Het was ook niet als een grap bedoelt ofsjo hoor. Als jij vindt dat je scheef gekeken wordt door Marokkaanse meisjes dan who cares... Not me. EenieweezZ...Ik hou niet van serieus zijn dus ga je gang maar :D -Y-

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8