Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : KLIK HIER!!>ik geef je een belangerijk antwoord, dat je altijd kunt gebruiken!!

Misswarda
29-04-2003, 22:02

SALAAM BESTE LEZERS :) Je hebt vast weleen eens een nachtmerrie, of je kijkt weleens eens in de spiegel, of vele dingens. ik heb voor jou vele doea's kies van hier onder een onderwerp waar jij de doe'a van wilt weten, en ik zal je die geven :) >doe'a bij het opstaan >doe'a bij het opstaan >doe'a als je uit het toilet komt >doe'a bij het aankleden >doe'a als je in de spiegel kijkt >doe'a als je de moskee in gaat >doe'a als je klaar bent met bidden >doe'a als je het huis binnengaat >doe'a als het huis uit gaat >doe'a voor je ouders >doe'a om hulp te vragen >doe'a voordat je gaat slapen >doe'a na een nare droom >doe'a voor bescherming >doe'a voor als je gaat leren >doe'a als je een zieke bezoekt >doe'a bij bliksemslag >doe's voor bij het eten >doe'a na het eten >doe'a voor dankbaarheid >doe'a als je niest >doe'a als je op reis gaat >doe'a als je een probleem krijgt >doe'a bij rampen >doe'a voor berouw >doe'a voor geluk ik wacht en ik zal antwoorden :zwaai:

Lady_Cazawia
29-04-2003, 22:06
Als je klaar bent met bidden zou ik graag willen weten..:)

Lady_Cazawia
29-04-2003, 22:07
oh ja en voor mijn ouders ook a.u.b...:p

yasmine
29-04-2003, 22:10
asallamoe 3aliekoem lieve zuster ik wil graag deze doe'a voor geluk doe'a als je een probleem krijgt aldoe'a voor dankbaarheids alvast soekran lieverd... asallamoe 3aliekoem yassie

Lady_Cazawia
29-04-2003, 22:32

Ik wacht wel hoor...:D

Classy.Lady
29-04-2003, 22:39
Koop het boekje : "Citadel voor de Moslim" Waah een echte aanrader meiden!

Miefaroemen
29-04-2003, 22:44
Origineel gepost door SadGirl2003 Koop het boekje : "Citadel voor de Moslim" Waah een echte aanrader meiden! heb vrijdag nog gekocht :D heeel interessant, :zwaai:

Misswarda
30-04-2003, 14:04
Origineel gepost door Lady Cazawia Als je klaar bent met bidden zou ik graag willen weten..:) :) je moet astaghfirroellaah(3x)zeggen, allahoemma antas-salaam wa minkas-salaam, tabaarrakta yaa Dhal-Djalaali wal-ikraam betekenis >ik vraag allah om mij te vergeven(3x). o allah u bent de vrede en van u komt de vrede. u hebt ons gezegend, o eigenaar van de glorie en de eer :zwaai: alsjeblieft

Misswarda
30-04-2003, 14:07
Origineel gepost door Lady Cazawia oh ja en voor mijn ouders ook a.u.b...:p voor je ouders> Allahoemmagfir lie wa liwaalidayya warhamhoemaa kamaa rabbayani saghira betekenis> o allah, vergeef mij en mijn ouders en schenk hun liefde, net zoveel als de liefde waarmee ze mijn verzorgende toen ik klein was. :) alsjeblieft

Misswarda
30-04-2003, 14:17
Origineel gepost door yasmine asallamoe 3aliekoem lieve zuster ik wil graag deze doe'a voor geluk doe'a als je een probleem krijgt aldoe'a voor dankbaarheids alvast soekran lieverd... asallamoe 3aliekoem yassie sallaam meissie doe'a voor geluk>rabhana aatina fiddoenya hasanah, wafil aachirati hasanah, waqinaa 'adzabannaar betekenis>o allah geef ons geluk op deze wereld en geef ons geluk in het hiernamaals en bescherm ons tegen de straf van het vuur van de hel. doe'a voor problemen>Hasboen-Allaahoe wa ni'mal wakiel. betekenis>Allah is voldoende voor ons en het beste om op te vertrouwen. doe'a voor dankbaarheid>djazaakallaahoe gayran betekenis>moge allah je belonen met iets beters wil je meer weten je vraagt het maar. alsjeblieft :zwaai:

Confiture
30-04-2003, 15:14
doe'a om hulp te vragen..? heb ik nogal vaak nodig... Shoukran wa ma3a salama..

Misswarda
30-04-2003, 15:18
Origineel gepost door Confiture doe'a om hulp te vragen..? heb ik nogal vaak nodig... Shoukran wa ma3a salama.. :D graag gedaan