Bekijk originele versie : Hafla Chaabi Filmpje MTNL
BigMarakchia
19-01-2006, 18:02
wie ooohhh wie heeft dit filmpje nog wel, want hij staat niet meer op de site.
en mocht iemand het filmpje hebben, zet die dan hiero.
:confused: :confused: :confused:
BigMarakchia
19-01-2006, 22:09
niemand??
ik wil hem ook hebben maar was jij niet op dat feestje?
Ik heb dat filmpje wel gezien, mensen als jullie die hebben.....zet even hier....ik moet die hebben.
Trouwens wat vonden jullie het irritantste aan dat filmpje...ik vond die twee meiden op het begin, met dat limburgs accentje het irritants.....en als klap op de vuurpijl....zie je ze ook nog eens een keer op het einde.....:D :D
Rouwayda
19-01-2006, 22:18
Ik heb dat filmpje wel gezien, mensen als jullie die hebben.....zet even hier....ik moet die hebben.
Trouwens wat vonden jullie het irritantste aan dat filmpje...ik vond die twee meiden op het begin, met dat limburgs accentje het irritants.....en als klap op de vuurpijl....zie je ze ook nog eens een keer op het einde.....:D :D
:hihi: ik vond het wel grappig, ik zag zelfs wat bekende rondlopen.....en owja die modepolitie bakt er niks van, die jongen die had gewonnen vond ik niet echt modebewust, maar ja is mijn mening:p
:hihi: ik vond het wel grappig, ik zag zelfs wat bekende rondlopen.....en owja die modepolitie bakt er niks van, die jongen die had gewonnen vond ik niet echt modebewust, maar ja is mijn mening:p
en vond je die vrouw die gewonnen had wel goed gekleedt?:likje:
BigMarakchia
20-01-2006, 19:58
hmmmmmmmmmmm :lekkerpuh :lekkerpuh :lekkerpuh dank jewel
maar ken ik jou niet dan????:confused: heerlen???
BigMarakchia
20-01-2006, 20:02
ik wil hem ook hebben maar was jij niet op dat feestje?
dat klopt meid...jij ook???
MaRaKcHiA
20-01-2006, 20:07
Jajaaaaa karim dat gaan we melden bij onze broer carwashhhhh
Zehma jij heb dat accentje niet :lekkerpuh
Hihihi :p
Gekke_Mientje
20-01-2006, 20:13
k heb em op media player staan maar kan em ni opslaan!
Jajaaaaa karim dat gaan we melden bij onze broer carwashhhhh
Zehma jij heb dat accentje niet :lekkerpuh
Hihihi :p
Hahaha....ok dan...ik ben ontmanteld...shit die avatar heeft me zeker verraden, samen met Heerlen...
Maar dames het was natuurlijk een grapje...ik heb geen zin dat je broer hier bij mij voor de deur mijn auto komt wassen in zijn Carwash...whahaha....
Echt waar......We hebben hiero een Carwash...een Boekenkast...Abrikozen...ehuh...whahahaha
MaRaKcHiA
20-01-2006, 20:55
Hahahha juist die avater heeft alles verklikt Ik zei al tegen me zus hij maakt grapje want hij kent ons :D
En kan tog niet een heerlenaar zegt iets over ons accent no wayyyy :p
Zeker kan dat wel.....whahaha.....is toch een belachelijk accent toch....als ik een limburger op tv zie...valt meteen op...
MaRaKcHiA
20-01-2006, 21:32
Hahah ja helemaal mee eens hoor..Ik haat het om mezelf terug te horen egt lelijk gewoon plus wij praten met die vraagteken
Hoii ik ben marakchiaaaa????? en Ik kom uit limburggggggggggggg????????????????
hahahaa :D
Rouwayda
20-01-2006, 22:27
en vond je die vrouw die gewonnen had wel goed gekleedt?:likje:
zij was wel ok, naar mijn idee:p
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.