Bekijk originele versie : Serieus......................................
_MaJesTeiT_
29-04-2003, 21:42
Hallo luitjes,
Wie gelooft er in dubbelgangers?
Heeft elke mens een dubbelganger...ik denk niet elke mens,
maar dubbelgangers bestaan dergelijk.....
Ik was vorige week op een feest en zag een meisje en
dat meisje leek precies twee druppels na op mijn nichtje....
Zou dit gewoon toeval zijn dat ze op haar lijkt of
is het haar dubbelganger............. :rolleyes:
Wie gelooft er in dubbelganger en heeft ervaring ermee?
Ik hoor het graag.......
Gegroet..... ;)
ik heb zeker wahd a dubbelganger......zie mijn avater
salimma19
29-04-2003, 21:44
Wist jij dat er nog 39 mensen op de wereld zijn die er precies (met een nadruk op precies) uitzien zoals jij?? Dat staat in de koran. Er zijn dus 40 mensen die precies jouw uiterlijk hebben. Ik ben moslim dus geloof ik ook in dubbelgangers.
loubna_tetuania
29-04-2003, 21:45
Origineel gepost door Solid
:giechel: :giechel: :giechel:
Ik weet het niet ,Maar denk wel dat er altijd wel iemand is die een "beetje" op je lijkt.
Ik krijg de laatste jaar steeds als ik iemand nieuw leer kennen te horen dat ik sprekend op iemand "lijk" die zij ook kennen,ik denk dan altjid steeds..ik wil die persoon dan wel ontmoeten :D ..
kzeg ook altijd tegen ze ..ben ik leuker dan die persoon? :D
asallamoe 3aliekoem
ik geloof er wel in want ik zag weleens een meisje die sprekend op me leek ik schrok wel alleen zij had geen moedervlek boven der lip hiihhi
en ze had een andere styl maar ja
yas
ik word ook heel vaak aangesproken door meisjes van, ben jij dat ene....bla bla?!
ja maar dat zijn gewoon versiertrucs denk ik
C_OUJDIA
29-04-2003, 21:48
Een dubbelganger..Hmm..Zou wel handig zijn zo nu en dan...Alibi 4 life
Maar nee ik geloof er niet in...
Guadaloupe
29-04-2003, 21:49
Origineel gepost door salimma19
Wist jij dat er nog 39 mensen op de wereld zijn die er precies (met een nadruk op precies) uitzien zoals jij?? Dat staat in de koran. Er zijn dus 40 mensen die precies jouw uiterlijk hebben. Ik ben moslim dus geloof ik ook in dubbelgangers.
ja precies, k heb het danwel zelf nie gelezen :kwaad: maar dat heb k ook gehoord ja
maar nie zelfde tijd toch??
weet je wat bij mij gebeurde, mn vader was pas een jaar overleden, Allahyra7moe ou zjemie3 almoeslimien fie doenja wal agira, jaar daarop dat we naar maroc gingen, zagen mn zus en ik een man die sprekend op hem leek....even dachten we PAPA...maar dat kan nie....elke avond zagen we hem bijna en telkens zaten we hem aan te staren niet om hem, maar omdat ie op me vader lijkt.....soooo dat was
:( joh en het engste was hij had precies zelfde bewegingen als mn vader :(:(:(
salimma19
29-04-2003, 21:50
Origineel gepost door salimma19
Wollah dit is echt waar. Heeft mijn opa verteld. En geloof me die liegt niet. het staat echt in de koran.
:zwaai:
Ik zag en keer een jongen lopen enne ....hij leek sprekend op mijn broer echt niet normaal meer gewoon.
dubbelganger....ja dus ik geloof er in.
liefs Aynek
mrs_jamila
29-04-2003, 22:35
Ja k Geloof er zeker in!!
Mijn ma vertelde dat ze een meisje zag in Mekka die sprekend op mij leek. Alles was van mij zei ma, mijn stem, de manier van praten en lopen..Subhannallah
En mijn verloofde hefet ook een keer een meid ontmoet die ook sprekend op mij leek en hij vertelde dat ze precies de zelfde kleding aanhad die hij bij mij ook weleens had gezien!
Echt vreemd hoor...
Ik kreeg vandaag nog van een Marokkaanse man te horen dat ik sprekend op een neef van hem in Marokko lijk. :D
Zin_Rabat
29-04-2003, 23:16
Origineel gepost door Solid
hahhahahaha in welke droom heb je dat gedroom die van gisteren toch of die van afgelopen zondag?
hahahhaha meskien jij bent echt zo lachwekkend :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.