Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Uitnodigingskaarten

MizzFez
29-04-2003, 21:18

Hoiiiiii lieve zusters en broeders! Waar kan ik mooie uitnodigskaarten vinden???? Ik heb gehoord dat een winkel of drukkerij in Amsterdam hele mooie uitnodigingskaarten verkoopt, maar wie weet welk adres???? Ik kom uit Rotterdam, kennen jullie winkels in Rotterdam die uitnodigingskaarten verkoopt, behalve Zin al Afrah, die vond ik niet zo..... Thanks!

Saloua1978
02-05-2003, 09:42
Studio Quatro in Rdam op de Bree. Liefs, Saloua

MizzFez
04-05-2003, 12:23
Hee lieverd!!! Thanks voor je bericht! Lang niets meer van je gehoord! Ik mail je wel effe...... Kusjes van mij!

Saloua1978
05-05-2003, 09:32
Ok schat, ik ga gauw effe mijn mail checken.

MizzFez
06-05-2003, 11:26

Hee liefie, Ontvangen of niet? Ik hb hem al gisteren gestuurd, maar geen reactie..... ok tot mails, insallah! dikke kus van mij!

Sannae90
06-05-2003, 23:04
Hallo meiden, Ik moet mijn uitnodigingskaarten ook nog laten drukken, En ben ook op zoek naar die zaak in adam. Hoop dat jullie me kunnen helpen, Allahi galiekoum inshaALlah shoukran

MizzFez
07-05-2003, 17:54
Hoi Sannea!!!!! Hartstikke bedankt voor je PM met je tips!!!!! Ik heb er wel wat aan! Thanks!!!! Enne ik ben bij Quattro op de Bree geweest, ze hebben zoveel mappen met verschuillende kaarten enne binnenkort ga ik naar mn nichtjes in Amsterdam en dan ga ik met hun naar die zaak en ik laat je wel weten of die zaak goede en goedkope kaarten heeft, waga? Mahasalama!!!!!

Mirihanne22
07-05-2003, 18:01
Hey dames, :) Ik was ook net toevallig bezig om een tekst voor mijn uitnodigingskaart op te zoeken. Alleen kom ik er niet echt uit,de meeste die ik heb gevonden,zijn al gebruikt in een dichte kring in mijn familie. :( Weten jullie ook of ik bij een drukkerij ook teksten kan krijgen die ik op mijn kaarten kan gebruiken??? Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen....Alvast bedankt!!!!! :zwaai: PS: hebben jullie misschien ook nog tips voor een goede zaak met leuke uitnodigingen in A'dam???

MizzFez
07-05-2003, 18:14
Hoi agti, Je woont dus in Amsterdam, heb gehoord van mn nichtjes dat er een zaak die mooie uitnodigingskaarten verkoopt op Oosterparkstraat ligt (A'dam oost) weet je waar het is?

Rihem
07-05-2003, 19:02
Origineel gepost door Mirihanne22 Hey dames, :) Ik was ook net toevallig bezig om een tekst voor mijn uitnodigingskaart op te zoeken. Alleen kom ik er niet echt uit,de meeste die ik heb gevonden,zijn al gebruikt in een dichte kring in mijn familie. :( Weten jullie ook of ik bij een drukkerij ook teksten kan krijgen die ik op mijn kaarten kan gebruiken??? Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen....Alvast bedankt!!!!! :zwaai: PS: hebben jullie misschien ook nog tips voor een goede zaak met leuke uitnodigingen in A'dam??? Wat wil je er precies ophebben.. Ik ken iemand hier op het Forum die heel goed kan dichten.. Maar die hebben wel betrekking tot de Islam, ik hoop dat je voorkeur hier naar gaat.. Ik hoor van je

Mirihanne22
08-05-2003, 09:56
Sbah el Gheer Miss Fez, Bedankt voor je reactie!!!!!!!!IK weet wel waar het ongeveer is,heb je misschien een telnr waar ik ze kan bereiken of een naam van de zaak?? Jij ook Sabah A nourrrrr Rihem, IK wil graag een leuk gedichtje wat over twee mensen gaat die hun leven samen willen delen door dik en dun. Of iets in die richting,als het maar leuk is.. Tuurlijk mag het daarop betrekking hebben!!!!!!!!!!!!!!!! PS: Jij ook heeeeel erg bedankt voor je reactie.. :zwaai: :zwaai: :zwaai:

MizzFez
08-05-2003, 21:34
Origineel gepost door Rihem Wat wil je er precies ophebben.. Ik ken iemand hier op het Forum die heel goed kan dichten.. Maar die hebben wel betrekking tot de Islam, ik hoop dat je voorkeur hier naar gaat.. Ik hoor van je Hoi Rihem, ik wil graag een mooie gedicht hebben voor mn uitnodigingskaarten! Wie kan ik vragen? stuur anders PM, waga? Soukran alvast! :zwaai:

crybaby
24-05-2003, 20:35
weet iemand ook waar je in het arabisch ook teksten kan laten afdrukken?