Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Dames in de hoeveelste week hadden jullie ontsluiting?

Pagina's : [1] 2 3

Moslima79
19-01-2006, 11:58

Salaam wa aleikoem Ik welke week van jullie zwangerschap hadden jullie ontsluiting? Ben nu 30 weken zwanger en ben afgelopen maandag naar de VK geweest en die vertelde me dat ik al ontsluiting had. Ik moest om die reden veel rusten en me niet inspannen ect. Weten jullie wat de normale periode is?:kus:

Aardbeitje
19-01-2006, 12:00
Salaam wa aleikoem Ik welke week van jullie zwangerschap hadden jullie ontsluiting? Ben nu 30 weken zwanger en ben afgelopen maandag naar de VK geweest en die vertelde me dat ik al ontsluiting had. Ik moest om die reden veel rusten en me niet inspannen ect. Weten jullie wat de normale periode is?:kus: Ik heb nu ook al 2 weken ofzo 2 cm ontsluiting!!! Normaal hoort het zo te zijn dat je pas ontsluit als de bevalling is begonnen!!! Maar waarschijnlijk hebben onze kleintjes haast... Je moet nu zeker rustig aan doen en heel voorzichtig zijn!!! ;)

Moslima79
19-01-2006, 12:09
Ik heb nu ook al 2 weken ofzo 2 cm ontsluiting!!! Normaal hoort het zo te zijn dat je pas ontsluit als de bevalling is begonnen!!! Maar waarschijnlijk hebben onze kleintjes haast... Je moet nu zeker rustig aan doen en heel voorzichtig zijn!!! ;) :wow: Hoort er pas onsluiting te zijn bij de bevalling:wow: :hihi: :hihi: Ja, de mijne is ook best groot en dik voor de leeftijd. Ik noem het nu al mijn dikkertje. Het weegt 2 kilo en dat is best veel voor een baby die 30 weken oud is. Ik weet dat ik rustig aan moet doen, maar dat is zo saaaaaaaaaaaaaaai.:maf2: Ik doe niks anders dan dvd's kijken, urenlang surfen op het internet, lange baden nemen, en boeken lezen. Maar soms heb ik sterk het gevoel dat ik mijn makkelijke kleding wil aantrekken en heel hard en lang wil gaan lopen buiten. Zo sloom en duf voel ik me van het luieren. ps ik heb ook 2 cm ontsluiting. maar jij bevalt dan ook te vroeg aarbeitje, of hoeft dat niet perse zo te zijn?:confused:

Aardbeitje
19-01-2006, 12:14
:wow: Hoort er pas onsluiting te zijn bij de bevalling:wow: :hihi: :hihi: Ja, de mijne is ook best groot en dik voor de leeftijd. Ik noem het nu al mijn dikkertje. Het weegt 2 kilo en dat is best veel voor een baby die 30 weken oud is. Ik weet dat ik rustig aan moet doen, maar dat is zo saaaaaaaaaaaaaaai.:maf2: Ik doe niks anders dan dvd's kijken, urenlang surfen op het internet, lange baden nemen, en boeken lezen. Maar soms heb ik sterk het gevoel dat ik mijn makkelijke kleding wil aantrekken en heel hard en lang wil gaan lopen buiten. Zo sloom en duf voel ik me van het luieren. ps ik heb ook 2 cm ontsluiting. maar jij bevalt dan ook te vroeg aarbeitje, of hoeft dat niet perse zo te zijn?:confused: Heerlijk is dat he...Lekker luieren!!!!:D Maar het kindje mag al bij week 37 geboren worden...En ik zit al in week 38 :banana: Dus hij mag nu van mij komen...Ik zou het heerlijk vinden als ik vanavond al mag bevallen...:maf:

Aardbeitje
19-01-2006, 12:22

Probeer dat foefje dan eens uit :stout: wie weet zet het door.. :hihi: Zelf die foefje lukt niet...Je ziet het! Hij zit nog steeds lekker...:maf2:

Moslima79
19-01-2006, 12:44
Heerlijk is dat he...Lekker luieren!!!!:D Maar het kindje mag al bij week 37 geboren worden...En ik zit al in week 38 :banana: Dus hij mag nu van mij komen...Ik zou het heerlijk vinden als ik vanavond al mag bevallen...:maf: Ohhh, nou laat maar komen dan:hihi: Misschien gebeurt dat ook.

Aardbeitje
19-01-2006, 13:01
Ohhh, nou laat maar komen dan:hihi: Misschien gebeurt dat ook. Kan niet wachten...:nijn:

Aardbeitje
19-01-2006, 13:23
Oooo ewa probeer harira met veel ras elhanout :maf2: Ieeegggg, nee dank je! Geef mij maar cup a soup nu! Kan geen hrira meer aanzien...:maf2:

Aardbeitje
19-01-2006, 13:27
Jij wil dat de kleine nu komt,ewa je kan van alles proberen :hihi: met cup a soup kom je er niet schat :likje: Lekker veel ananas, en bitterlemon drinken...:likje: En vooral veel andere foefjes...:stout:

Aardbeitje
19-01-2006, 13:38
Ewaaa zeg dan dat je liever dat soort foefjes probeert :stout: Wel een verse ananas niet uit blik he...och ja het met de hart van de ananas zijn maar waar die zit :confused: :hihi: Nee voor mij geen anas uit blik...ieeeeggg! Die is echt goor! Geef mij maar lekkere, verse, sappige ananas....:likje: Hart van de ananas??? Ik weet niet!!! Heeft die een hart dan...:maf:

een_marokkaanse
19-01-2006, 13:44
Ik had ontsluiting met 31 weken, ik moest ervoor naar het ziekenhuis. Vind het raar dat ze dat bij jou niet hebben gedaan. maar ik had ook weeen, misschien vandaar. Nou ik ben pas bevallen met 40 weken en 5 dagen. Het wil nog niets zeggen dat onstuiting. Allah atikoem waqfa sahla, en sterkte dames!!!!!!!!!!!!!!!

Aardbeitje
19-01-2006, 13:58
Ja blijkbaar..dat zou de weeen ze3ma doen opwekken :confused: Bitter lemon is gatsieeeeeee..... Nee lekker man!! :likje:

Aardbeitje
19-01-2006, 14:09
Ik had ontsluiting met 31 weken, ik moest ervoor naar het ziekenhuis. Vind het raar dat ze dat bij jou niet hebben gedaan. maar ik had ook weeen, misschien vandaar. Nou ik ben pas bevallen met 40 weken en 5 dagen. Het wil nog niets zeggen dat onstuiting. Allah atikoem waqfa sahla, en sterkte dames!!!!!!!!!!!!!!! Amin ya rabbi!!!

beertje2005
19-01-2006, 15:38
oh ik kreeg volgens mij pas ontsluitiong op de dag van de bevalling.. En euh het moment van bevalling is el mektab.. ik geloof niet in bijgeloof..

Teletubie21
19-01-2006, 16:11

Salaam wa aleikoem Ik welke week van jullie zwangerschap hadden jullie ontsluiting? Ben nu 30 weken zwanger en ben afgelopen maandag naar de VK geweest en die vertelde me dat ik al ontsluiting had. Ik moest om die reden veel rusten en me niet inspannen ect. Weten jullie wat de normale periode is?:kus: he maar wacht even :confused: :confused: ik begrijp het niet hoe kan je weten of je nou ontsluiting hebt ,dat doet toch pijn . en dan heb je toch al weeeen !!!!!!:confused: kan je me dat uitleggen aub :nijn:

Pagina's : [1] 2 3