Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie van de meiden slaat zijn ontbijt over????

Pagina's : [1] 2

chebbanadoria
19-01-2006, 11:47

Salaam meiden, Als je wilt afvallen is het misschien een verleidelijk idee om het ontbijt maar helemaal te vergeten. Het kan ook een praktische oplossing zijn, zerma gebrek aan tijd......snel snel snel....maar take it easy take a break;) Maar een goed ontbijt is het beste als je wilt afvallen, en dat geldt natuurlijk niet alleen als je wilt afvallen, maar ook als je gewoon op gewicht of gezond wilt blijven of de dag goed wilt starten!! Ook als je wilt afvallen, sla het ontbijt niet over....tegenwoordig ontbijt ik iedere dag........:o !!! En jullie meiden ontbijten jullie....ik heb ook een tijd gehad dat ik niet ontbeet...maar geloof me het is echt beter door de dag komen!! Als jullie TIps willen......:goedzo: -xxxxxx- ontbijtFreak;)

Arabische_Meid
19-01-2006, 11:50
Salaam meiden, Als je wilt afvallen is het misschien een verleidelijk idee om het ontbijt maar helemaal te vergeten. Het kan ook een praktische oplossing zijn, zerma gebrek aan tijd......snel snel snel....maar take it easy take a break;) Maar een goed ontbijt is het beste als je wilt afvallen, en dat geldt natuurlijk niet alleen als je wilt afvallen, maar ook als je gewoon op gewicht of gezond wilt blijven of de dag goed wilt starten!! Ook als je wilt afvallen, sla het ontbijt niet over....tegenwoordig ontbijt ik iedere dag........:o !!! Als jullie TIps willen......:goedzo: -xxxxxx- ontbijtFreak;) :goedzo:

DOUKALIA18
19-01-2006, 11:56
Ik kan niet zonder ontbijt de deur uit, ook al ben ik te laat eerst eff ontbijten.

chebbanadoria
19-01-2006, 12:02
Ik kan niet zonder ontbijt de deur uit, ook al ben ik te laat eerst eff ontbijten. Precies....jij snapt het;) Maar weet je waarom veel mensen niet ontbijten......??? Omdat ze geen honger hebben ze hebben de dag ervoor te veel gegeten.... LOGISCH dat je geen hap binnen krijgt....maar dan nog moet je ontbijten:vrede: xxxxx ontbijtFreak

DOUKALIA18
19-01-2006, 12:04

Precies....jij snapt het;) Maar weet je waarom veel mensen niet ontbijten......??? Omdat ze geen honger hebben ze hebben de dag ervoor te veel gegeten.... LOGISCH dat je geen hap binnen krijgt....maar dan nog moet je ontbijten:vrede: xxxxx ontbijtFreak Ik heb altijd honger ochtend middag avond nacht! :hihi:

toffe_chick
19-01-2006, 12:05
Ik ontbijt nooit in verband met tijdgebrek, en ik moet eerlijk zeggen dat ik niet kan ontbijten omdat als ik zo vroeg wat eet dan gaat er net zo hard weer uit!:(

fenna
19-01-2006, 12:09
Ik ontbijt altijd als ik op mijn werk ben, of soms wel eens in de auto. Maar overslaan nooit... juist als je dat doet krijg je in de loop van de ochtend/dag trek en jah dan ben je geneigd om sneller naar iets lekkers te grijpen.

Farkoessa
19-01-2006, 13:30
ik eet ook zelden 's ochtends behalve op de zondag... erg slecht i know... Hoe motiveer je jezelf om wel te eten??

Suger_Plum
19-01-2006, 13:50
Ik ontbijt noooooit in de ochtend heb ik nooit honger :o. En mn luiheid speelt ook een rol :hihi:. Ik eet meestal op school of als mn vriendinnen brood hebben krijg ik meestal wat van hun :D Maar in het weekend ontbijt ik wel :D *HaFsA*

chebbanadoria
21-01-2006, 12:58
ik eet ook zelden 's ochtends behalve op de zondag... erg slecht i know... Hoe motiveer je jezelf om wel te eten?? Van de energie en voedingsstoffen die we dagelijks nodig hebben, wordt 20% geleverd door het ontbijt. Niet-ontbijters krijgen minder voedingsstoffen binnen dan nodig is voor een gezond lichaam. Goed ontbijten is van groot belang!!! Hoe motiveer je jezelf om wel te eten?? Na een weldoende rust heb je 8 tot 12 uren niets meer gegeten. Bijtanken is noodzakelijk! Een goed ontbijt zou leiden tot betere schoolprestaties. Een goed ontbijt staat borg voor een goede verdeling van de energie en de nodige voedingsstoffen over de dag. Als je ‘s morgens niet eet, heb je de neiging om de twee andere maaltijden uit te breiden.(ongezond eten) Gewoon lekker doen meid:goedzo: xxxxxxxxx

chebbanadoria
21-01-2006, 13:15
Ik ontbijt noooooit in de ochtend heb ik nooit honger :o. En mn luiheid speelt ook een rol :hihi:. Ik eet meestal op school of als mn vriendinnen brood hebben krijg ik meestal wat van hun :D Maar in het weekend ontbijt ik wel :D *HaFsA* GEkke meid, Ik ken het ja op school....2 krentenbollen delen met 6 meiden...:zoiets als lunch:hihi: Maar ontbijt blijft erg belangrijk, Een goed ontbijt zou leiden tot betere schoolprestaties. En het is gewoon zo...gewoon lekker ontbijten.... Zodra je begint met het ontbijt gaat je lust vanzelf wel werken en je stofwisseling gaat ook beter functioneren! Het hoeft zeker niet lang te duren of uitgebreid,je kan ook gewoon lekker cornflakes met melk eten en een glas jus of een glas vruchtensap! Of neem een graan of muesli Reep! Je kan ook lekker FRUIT Eten een lekkere sinaasappel, mandarijn of banaan bij je ontbijt. En trouwens het kost je maar 5 minuten! Succes lieve meid! xxxxxxxx

Suger_Plum
21-01-2006, 13:26
GEkke meid, Ik ken het ja op school....2 krentenbollen delen met 6 meiden...:zoiets als lunch:hihi: Maar ontbijt blijft erg belangrijk, Een goed ontbijt zou leiden tot betere schoolprestaties. En het is gewoon zo...gewoon lekker ontbijten.... Zodra je begint met het ontbijt gaat je lust vanzelf wel werken en je stofwisseling gaat ook beter functioneren! Het hoeft zeker niet lang te duren of uitgebreid,je kan ook gewoon lekker cornflakes met melk eten en een glas jus of een glas vruchtensap! Of neem een graan of muesli Reep! Je kan ook lekker FRUIT Eten een lekkere sinaasappel, mandarijn of banaan bij je ontbijt. En trouwens het kost je maar 5 minuten! Succes lieve meid! xxxxxxxx Hahaha jaah dat doen we altijd ik krijg van iedereen wel wat :hihi: Thx voor je suggesties :kus:. Ik ga vanaf nu gewoon elke ochtend ontbijten Ik heb nu tentamens en als ontbijten goed is voor schoolprestaties zal ik et doen :o. Maar ik ben echt een lui kind en soms wordt ik te laat wakker moet ik me haatsen om op tijd op school te komen en als ik ga ontbijten kom ik helemaaaal te laat :maf2: :hihi:. Ik ga gewoon elke dag wat fruit pakken en als ik lat ben eet ik et wel onderweg :D Dank je weeel lieve meid ;) *HaFsA*

Sisley_83
21-01-2006, 16:04
alleen koffie :D

chebbanadoria
21-01-2006, 23:50
alleen koffie :D lekker, maar ik zal je zeker een stuk ontbijtkoek met wat magerine erbij adviseren.... het vult lekker namelijk!! :p En als je toch koffie neemt.....wiener melange is een aarader:goedzo: succes xxxxxxxxx

maryam87
22-01-2006, 00:06

k ontbijt bijna nooit wil t wel, ma heb dr geen tijd voor :(

Pagina's : [1] 2