Bekijk originele versie : Mensen Die Last Hebben Van Acne Ff Melden Aub
superwomensuper
22-01-2006, 11:04
He meid, dat bruinen had ik ook afgelopen zomer gedaan (tegen littekens), en na 2 dagen kee ik in de spiegel en die littekens waren nog donkerder geworden, dus ik was echt bang en ging niet meer zonnen. Achteraf toen ik weer in NL was, was me huis weer normaal en had ik spijt dat ik niet meer gezond had.
Maar werden die vlekken bij jou ook donkerder tijdens het zonnen?
Wat ik wel weet is dat vlekken op mijn rug na de zomer wel weg was en ik lekker een gave huid terug had.
Hoi meid,zelf heb ik daar geen ervaring mee had deze topic geopend vor mn zusje haar is ook aageraden te zonnen(zonnebank)Maar om een antwoord op je vraag te geven ik denk wel dat ze donkerder worden LADY IN WHITE zegt ok in haar reactie dat de vlekjes mee bruinen maar daarna normaal worden.
mensen meer tips?thankss
`mijn vlekjes gingen weg door calendulancreme
Lady_in_white
22-01-2006, 19:19
He meid, dat bruinen had ik ook afgelopen zomer gedaan (tegen littekens), en na 2 dagen kee ik in de spiegel en die littekens waren nog donkerder geworden, dus ik was echt bang en ging niet meer zonnen. Achteraf toen ik weer in NL was, was me huis weer normaal en had ik spijt dat ik niet meer gezond had.
Maar werden die vlekken bij jou ook donkerder tijdens het zonnen?
Wat ik wel weet is dat vlekken op mijn rug na de zomer wel weg was en ik lekker een gave huid terug had.
hey ..Idd in het begin wordt het misschien een beetje erger(hoewel het bij mij niet zo was denk ik, maar heb ook niet zoveel vlekjes) maar naarmate je steeds meer bruint wordt het echt supergoed , heb het resultaat gezien op m'n rug,was idd erg gaaf en mooi bruin:o
x
lopezz1977
22-01-2006, 21:37
hoi ik had vroeger ook last van acne, maar ben naar de dermatoloog gestapt, en heb een kuur roacutane gedaan, was wel hevtig maar eve doorbijten, als je weet dat je voorgoed van acne verlost raakt, en ik had een lage dosis, dus als die roacutane niet werkte heb je mischien een te lage dosis gehad, en voor die vlekjes, moet je een chinese kruiden peling doen van neoderma,(kijk eve op de site van neoderma.nl is een natuurlijke peeling gebaseerd op kruiden je gezicht vervelt licht en je bent verlost van de onevenheden.
superwomensuper
23-01-2006, 13:26
hoi ik had vroeger ook last van acne, maar ben naar de dermatoloog gestapt, en heb een kuur roacutane gedaan, was wel hevtig maar eve doorbijten, als je weet dat je voorgoed van acne verlost raakt, en ik had een lage dosis, dus als die roacutane niet werkte heb je mischien een te lage dosis gehad, en voor die vlekjes, moet je een chinese kruiden peling doen van neoderma,(kijk eve op de site van neoderma.nl is een natuurlijke peeling gebaseerd op kruiden je gezicht vervelt licht en je bent verlost van de onevenheden.
heeft ze al begaan zoals ik eerder zei(2 keer) maar om ervan af te zijn moet je zo een behandeling vaker begaan(min6keer) maar bij ons is het best prijzig.maar bedankt:kus: ernstige acne is nu weg alleen de vlekjes
miss_dagylia
10-02-2006, 12:39
heyyy meid ik heb vorge jaar ook erge last gehad van acne en heb ze nog steeds maar dat is minder geworden elhamdoelilah. gebruik ook de pil en ga daar naast ook naar de schoonheidspecalist en doe de chenize peeling!!!
en het helpt wel, het zijn natuurlijke
produchten van neoderma die ze gebruikt!! nou hoor van je
xxx
-imane-17
11-02-2006, 14:58
weet er iemand of je littekens die je op je gezicht overhoudt na de puistjes kan weghalen met iets van laser ofzo ene hoe duur dat dan kost, heeft er iemand ervaring mee?? xxx
Iemand een middel tege meeters.??????
behalve die stomen shit :p:D
xxx patr0naatje
ooOOJamilaOOoo
11-02-2006, 16:30
Myn nicht heeft ook heel erg last van acne gehad vroeger.
Nu ze getrouwd is en aan de pil is geraakt..is de acne weggegaan..maar ze heeft nog wel vlekjes net als jou zusje, en ze heeft ook van die deukjes in haar gezicht, die zullen niet meer weggaan.
ooOOJamilaOOoo
11-02-2006, 16:32
Iemand een middel tege meeters.??????
behalve die stomen shit :p:D
xxx patr0naatje
:hihi:
ik had een keertje een goed middeltje..ik weet alleen niet hoe het heet...moet het ff zoeken heb het vast wel ergens in me kast staan.
Maar ik werd er moe van om het iedere dag op te smeren oefff
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.