Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : zijn mannen de baas!!!

LZN
29-04-2003, 20:29

ik zou graag willen weten of de vrouwen van tegenwooridig naar haar man zal gaan luisteren. Ze moet doen wat hij zegt en als ze ergens niet heen mag en dan ook niet gaat zouden jullie dan gaan luisteren.

Angeltje
29-04-2003, 21:01
Mijn toekomstige man gaat me vanaf het begin van de relatie zeggen wat hij liever wil en wat niet.. en niet tijdens het huwelijk met nieuwe regeltjes komen... HELL NO!!! I'll kick he ass :kwaad: :hihi:

chocolatgirl
29-04-2003, 21:20
Als hij een goed reden heeft om ergens niet naartoe te gaan dan kan het zijn dat ik luister maar als hij geen uitleg heeft dan ben ik koppig en trek de deur achter mij dicht. Maar daar heb ik dan later spijt van omdat we daar ruzie over blijven hebben. Dus..... Maar dat is andersom ook zo als ik zeg dat hij ergens niet naartoe mag gaan dan moet hij ook luisteren.We zijn allebei gelijk voor de wet.

Kees
01-05-2003, 22:04
ik denk dat je naar elkaar moet luisteren. Maar ik ben iemand die altijd een beetje de baas speelt. a als ik dat bijvoorbeeld niet doe dan weet je dat ik niets om je geef. heel vreemd maar zo ben ik nou eenmaal ik kan er niets aan doen

OuJdIa_L
01-05-2003, 22:11

Origineel gepost door Kees ik denk dat je naar elkaar moet luisteren. Maar ik ben iemand die altijd een beetje de baas speelt. a als ik dat bijvoorbeeld niet doe dan weet je dat ik niets om je geef. heel vreemd maar zo ben ik nou eenmaal ik kan er niets aan doen whahahahahahhaha :lol: :hihi:

Aichake
02-05-2003, 20:04
ik zou naar hem luisteren en niet gaan. hij zal wel een goeden reden hebben. maar ik vraag daarna ook waarom. ik zou geen ruzie uitlokken ,want dat brengt niets goed.

Zin_Rabat
06-05-2003, 08:28
I Don't Think So ;) :p Ik Vind Dat Je Allebij Wat Te Zeggen hebt.... Er Moet ALtijd OVerlegd worden en zowel de man als vrouw moeten beide rekening houden met elkaar!!!

fezzia
09-05-2003, 23:31
Origineel gepost door berberse_roosje ik zou graag willen weten of de vrouwen van tegenwooridig naar haar man zal gaan luisteren. Ze moet doen wat hij zegt en als ze ergens niet heen mag en dan ook niet gaat zouden jullie dan gaan luisteren Luisteren zal ik zeker... of ik het altijd ermee eens ben is een tweede.. maar ik zal wel vragen , indien ik het er niet mee eens ben, waarom hij er zo over denkt.... en van daaruit zien we verder.... het leven is een groot compromie met de dood...

C_warrior
10-05-2003, 00:33
Vrouw moet luisteren een beetje dan