Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : lieve woorde zinnen in een brief/mail....

Ladyx1983
29-04-2003, 19:46

ik zoek lieve woorden en lieve zinne die je in een mail kan schrijven iets wat je raakt iets uit gevoel tnx :zwaai:

Guadaloupe
29-04-2003, 19:49
gewoon je gevoelens op papier zetten, je hoeft ze nie per se in dichtvorm te schrijven succes

amianis
29-04-2003, 19:49
gewoon complimentjes maken, raakt altijd...

Ladyx1983
29-04-2003, 20:00
jah ik heb me gevoel wel 1000000 x neergezet ik ben geen casanova van nature dus ik kan wel wat hulpies gebruiken :D

Asri
29-04-2003, 20:07

Ik heb een keer paar keer standaard brieven geschreven :D Dit is er 1 van: Lieve (zijn/haar naam), In jouw ogen zag ik, dat er daadwerkelijk een hemel op aarde bestaat. Jouw hele wezen ademt 100% gezelligheid uit en ik weet mij als een hulpeloze nachtvlinder, gevangen in jouw web… Met mij hart vol vuur en vlam, mijn zintuigen uit het lood en fantastische vlinders in mijn buik, resteert mij slechts een vraag…. Wat zou ik nog meer kunnen wensen, dan jij en ik, in elkaar verstrengeld, nieuwe, ongekende passie verkennend… In mijn hart koester ik de hoop dat wij ooit zo’n moment zullen delen. Ik plaats het lot in jouw handen en stel de vraag: ga jij met mij een dagje mee (vul in wat je graag wilt doen samen met hem/haar :stout: ) ? Mocht jij ervoor kiezen om niet op mijn aanbod in te gaan, dan heb ik daar alle begrip voor. Onthoud in elk geval dit: zowel van binnen als van buiten ben jij prachtig. Diegene die zich de ontvanger van jouw liefde mag noemen, is een uitermate gelukkig persoon. Veel liefs, (je naam) :D -Y-

Guadaloupe
29-04-2003, 20:27
Origineel gepost door Asri Ik heb een keer paar keer standaard brieven geschreven :D Dit is er 1 van: Lieve (zijn/haar naam), In jouw ogen zag ik, dat er daadwerkelijk een hemel op aarde bestaat. Jouw hele wezen ademt 100% gezelligheid uit en ik weet mij als een hulpeloze nachtvlinder, gevangen in jouw web… Met mij hart vol vuur en vlam, mijn zintuigen uit het lood en fantastische vlinders in mijn buik, resteert mij slechts een vraag…. Wat zou ik nog meer kunnen wensen, dan jij en ik, in elkaar verstrengeld, nieuwe, ongekende passie verkennend… In mijn hart koester ik de hoop dat wij ooit zo’n moment zullen delen. Ik plaats het lot in jouw handen en stel de vraag: ga jij met mij een dagje mee (vul in wat je graag wilt doen samen met hem/haar :stout: ) ? Mocht jij ervoor kiezen om niet op mijn aanbod in te gaan, dan heb ik daar alle begrip voor. Onthoud in elk geval dit: zowel van binnen als van buiten ben jij prachtig. Diegene die zich de ontvanger van jouw liefde mag noemen, is een uitermate gelukkig persoon. Veel liefs, (je naam) :D -Y- pfieuw......laatste stukje is :hihi: echt sneaky, schuldgevoel aanpraten

marockaanse
29-04-2003, 20:28
Ik wou dat ik een traan was....... geboren in je ogen.... geleefd op je wangen..... gestorven op je lippen... Dat was het wel zo'n beetje! Of nee, deze... "Deed het pijn" wat? "Toen je uit de hemel viel". (Echt afgezaagd en droog, maar ik heb toch even niks te doen, dusss ik dacht, waarom plaats ik ze niet even)

Guadaloupe
29-04-2003, 20:33
hier heb je van die leuke smsjes....misschiend dat je er wat aan hebt http://www.resalh.com/readymsgMain.asp?type=&catID=19&catname=Poetry :zwaai: