Bekijk originele versie : zionisten misbruiken de amazighen / marokkanen.
antiapartheid
29-04-2003, 18:00
word wakker discucie vrienden laat je niet op jutten door zionisten die de naam en foto van abdulkrim misbruiken, om het brobleem waar ze zelf in zitten te verschuiven naar noord afrika, we zijn toch allemaal verhuisd van marokko naar nederland, amazigh en arabier of verdereven door de marokaanse zionisen, of niet .laat je kop toch werken AUB. wa salaam.
Massin2953
29-04-2003, 18:17
weet je ik betwijfel of jij een marokkaan bent.
je lijkt meer volgens mij een zionist zelf! en zo probeer je de ware betekenis van de zionisme te bagatiliseren!
of als jij toch een arabier bent, dan zeg ik je dit:
hoezo hebben imazighen wat met zionisten of wat hebben zionisten aan imazighen? dan zou je meer richting de arabieren van het midden oosten moeten zijn. :D
nogmals ik betwijfel of jij marokkaan bent! alleen vage mensen als jij(en hier zijn er een paar van!) hebben wat aan onrust zaaien tussen de marokkanen.
en wat de amazigh kwetsie betreft, dat is mijn cultuur! mijn taal! mijn roots! en dat zijn alleen nobele mensen die voor zulks opkomen.
en wat betreft zionisme, daar moet je naar het midden oosten er voor!
Massin2953
29-04-2003, 19:14
Origineel gepost door PUNJABI
het is geen marokkaan maar een ras-kaaskop
duidelijk
Dat denk ik ook punjabi! in ieder geval zijn bedoeling is tweedracht zaaien.
Massin2953
29-04-2003, 19:19
Origineel gepost door MrCharme
:goedzo:
Je hebt helemaal gelijk.
Er zijn hier zionistische joden die zich voordoen als islamitisch Rif Marokkaan.
Tegelijkertijd geven ze de trotsheid aan berbers door er een promotieactie van onze (rif) oorspronkelijkheid te maken.
Dit puur zodat ze niet lid worden van AEL en anti-arabier worden
Ook worden er heleboel verdraait, propagaderen ze de boel en gebruiken ze vaak bepaalde onderwerpen in andere context zodat de Imazaghiƫn meer in de voordeel van zionisten gaan denken.
oo ik begrijp het! is dit een soort reclame actie van ael a zammer! en noem jezelf geen marokkaan! jij bent een landverrader meer niet met je nichterige avatars altijd! vorige keer had je nog foto's van allerlei mannen onder bij je ondertekening :D
Ik ben een Amazigh en heb schijt aan jullie ael knechten gedoe de hele tijd!
ben je hier de reclameknecht van de ael of zo azzamer?! een soort verkiezingsreclame jek aja shekkam.
Massin2953
29-04-2003, 19:26
volgens mij is ael meer een homopartij aan het worden! :melig:
en als jullie denken stemmen te halen door imazighen hier telkens zwart te maken, dan kun je lang wachten!!
dan weten jullie de aard van de imazighen niet! want als je aan zijn cultuur en afkomst komt, of je probeert daar misbruik van te maken (zoals een paar ael flikketjes hier doen!)
dan zal het juist averechts werken!
remember: tha ghannant o mazigh!!
Moezhint
29-04-2003, 19:34
Origineel gepost door MrCharme
Ja ze zijn echt bang ja.
Terwijl ze niet bang hoeven te zijn.
Ze zijn bang dat ze de verwende brood in hun hand wordt afgepakt door een of andere Islamitische allochtoon.
Have a break have a kitkat..........
Sommige vinden Islam zo angstig dat ze een allochtoon met zwart haar niet durven aan te kijken... en gaan ze slijmen...
bang dat diegene een zelfmoordaanslag pleegt of zo.... -????-
pffffffffffff
have a break have an electric chair eerder aan de zionisten! ze zien zelf maar wat ze in hun breakmoment willen doen! Volkomen eigen keus ;)
Massin2953
29-04-2003, 20:58
ik zei toch al dat ael nu meer homo's aan het aantrekken is.
hahah :giechel:
http://forums.marokko.nl/showthread.php?s=&postid=1475247#post1475247
ik heb tegen niemand iets jonge man! he kijk misschien is mc charme ook iets voor jou.
Massin2953
29-04-2003, 21:03
Mccharme juist door gasten als jij die de imazighen zwart trachten te maken om aandacht te krijgen voor hun zielige aelletje!juist hierdoor voel ik me meer met mijn Amazigh identiteit sterk verbonden.
ik was zelf met veel punten van ael mee eens, maar pas toen ik zag wat voor standpunten ze hebben en wat voor loser's ze als aanhangers hebben!
en vooral dat laffe manier om imazighen zwart te maken, zodat je misschien punten kan scoren, vooral dat manier heeft me juist laten kiezen voor mijn amazigh koers! en met mij veel andere. :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.