Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Slank!!!

Nadyn
29-04-2003, 17:35

Dag Dames,I Ik zou graag jullie ervaringen willen weten over afvallen. Ik ben zelf al jaren bezig met afvallen maar het lukt mij niet, ik snoep niet en drink voldoende water maar het helpt bij mij gewoon niet. Ik zit niet lekker in me vel en het maakt me onzeker, dus vandaar dat ik jullie hulp vraag. Alvast bedankt, Gr. N……. :(

Sweet_Diamond
29-04-2003, 18:16
Origineel gepost door Nadyn Dag Dames,I Ik zou graag jullie ervaringen willen weten over afvallen. Ik ben zelf al jaren bezig met afvallen maar het lukt mij niet, ik snoep niet en drink voldoende water maar het helpt bij mij gewoon niet. Ik zit niet lekker in me vel en het maakt me onzeker, dus vandaar dat ik jullie hulp vraag. Alvast bedankt, Gr. N……. :( Sporten helpt, en af en toe naar de sauna..............

sammygirl111
29-04-2003, 19:28
Gezond eten, geen tussendoortjes, sporten en drinken dan val je zo af....... :D Maar waarom wil je dan afvallen?? :confused:

chocolatgirl
29-04-2003, 19:54
Je moet er voor zorgen dat je niet boven je aantal calorieën zit.Dat verschilt van persoon tot persoon..als je eronder zit dan val je af en natuurlijk sporten, maar dan kan het zijn dat je het niet zit op je weegschaal omdat spieren zwaarder wegen dan vet. Maar je zal het beslist wel voelen. Veel succes.

C_warrior
30-04-2003, 18:10

Je kan ook gewoon op zondag lekker Rondje rennen enzo :D

Mocro4eva
30-04-2003, 20:04
STRESS :D :p nee meid, ik denk dat sporten wel zal helpen. Ik heb ook gehoord dat drinken van lauw/warm water op de ochtend helpt, maar ik weet het niet. Als het echt niet helpt en je hebt alles geprobeerd, maar je bent bang voor overwicht dan kun je misschien het beste langs gaan bij de dokter.

Miss_Banana
30-04-2003, 23:16
Origineel gepost door Nadyn Dag Dames,I Ik zou graag jullie ervaringen willen weten over afvallen. Ik ben zelf al jaren bezig met afvallen maar het lukt mij niet, ik snoep niet en drink voldoende water maar het helpt bij mij gewoon niet. Ik zit niet lekker in me vel en het maakt me onzeker, dus vandaar dat ik jullie hulp vraag. Alvast bedankt, Gr. N……. :( Mijn nicht heeft ook last gehad van overgewicht. Ze is in een paar maanden ongeveer 30 kilo kwijtgeraakt. Ze is gestopt met het eten van vettige dingen en is heeeeeeeel erg op haar voedsel gaan letten. Alleen nog maar volkoren brood. Veel sla en groenten. Geen boter, geen suiker in de thee, dat soort praktijken. En HEEL VEEL water dronk ze. Verder deed ze niet aan sport. Het was echt alleen het eten! Heel veel succes!

minous21
30-04-2003, 23:19
Hi, Ik zelf ben van 80 kilo...naar 62 kilo gegaan....ik ben 1.72! Ik heb gesport...geen vettige dingen gegeten, regelmatig eten(3 keer per dag), veel groenten en fruit en veel water drinken! Succes.... Liefs Minous

Miss_Banana
30-04-2003, 23:21
Origineel gepost door minous21 Hi, Ik zelf ben van 80 kilo...naar 62 kilo gegaan....ik ben 1.72! Ik heb gesport...geen vettige dingen gegeten, regelmatig eten(3 keer per dag), veel groenten en fruit en veel water drinken! Succes.... Liefs Minous Ik lees net dat jij best wel veel aan sport doet. Damn... als ik drie keer per week zou sporten, zou er niets meer van me over blijven! Maar daarentegen zou ik wel een keertje mijn conditie terug krijgen!

minous21
30-04-2003, 23:26
Origineel gepost door Miss_Banana Ik lees net dat jij best wel veel aan sport doet. Damn... als ik drie keer per week zou sporten, zou er niets meer van me over blijven! Maar daarentegen zou ik wel een keertje mijn conditie terug krijgen! Ja ik sport..drie keer per week Maandag aquaRobic Woensdag Spinning (goed voor je conditie) Donderdag BBB...gewoon lekker trainen...

Nadyn
02-05-2003, 09:01
He lieve meisjes, hartelijk bedankt voor jullie reactie. Gr. Nadyn

afraha
29-05-2003, 21:29
Hoi Nadyn, Afvallen is moeilijk in het begin maar later geniet je van je succes. Zelf meegemaakt! Veel cardio doen dan val je er flink van af. Dan voor het verslappen van je huid Fitnessen niet te veel natuurlijk want dan krijg body builder look. Saunaatje en lekker zwemmen na het sporten. Ik kreeg dat allemaal van mijn sportschool en ook het advies hoeveel en hoelang en waarop ik mocht sporten en welke delen van het lichaam daarmee afslankte en verstevigde. Trouwens ook veel groente veel water en lauwwarm 1 uur voor het ontbijten helpt heel erg. Tussendoor het eten en tijdens het eten ook veel water drinken. Maar je moet zowiezo je eten in kleine delen verdelen over de hele dag namelijk 6 keer per dag eten. Het belangrijkste is als je eenmaal hiermee begint moet je dat ook zo houden anders heeft het geen zin en kan je weer beginnen. Nou voor meer info kan je mij altijd een prive bericht sturen help je graag anderen ook natuurlijk. Succes Groetjes

Angel_of_Tanger
29-05-2003, 22:34
het kan zijn dat je er gewoon aanleg voor hebt, probeer drie x in de week te sporten. genoeg groente en fruit te eten. en dan moet het lukken gewoon volop in beweging blijven. slik zeker geen afslankpillen dat is regelrechte onzin. wens je sterke:)

mussie
31-05-2003, 21:17
ik wil bijkomen :(